![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#5581 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En wat ik bedoel is, geef geen simpel linkje, maar schrijf het bewijs in je eigen woorden over en geef er commentaar bij. Ik kan ook een linkje geven naar de relativiteitstheorie, maar daarmee bewijs ik hem toch niet? Als het echt te moeilijk is kan je het zegggen, mischien kan ik helpen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5582 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en over cfc is nog zoveel meer te zeggen wat erg duidelijk kan maken dat het nooit de ozonlaag aangetast kan hebben. Laatst gewijzigd door Khwajagan : 29 juni 2010 om 21:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5583 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
1. je ontkent basis redoxreacties 2. je negeert het feit dat CFC's gemeten zijn op die hoogte welke van de 2 is het?
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5584 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
wel effe over 2. Overigens is de conclusie die U trekt dat ik het feit negeer dat CFC gemeten is niet waar in eerste instantie. even voor alle duidelijkheid, waarom is volgens U CFC schadelijk? Laatst gewijzigd door Khwajagan : 30 juni 2010 om 15:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5585 |
Banneling
|
![]() En, ik ben bereid om samen een dialoog aan te gaan en om te exploreren. dat doe ik graag en vind ik prachtig met respect naar beide zijden.
Mijn voorstel is dan ook om dit niet in een welles/nietes spelletjes uit te laten monden, maar in een zoektocht naar wat 'waar' is. Mijns insziens kan het dan beide kanten verrijken. Mag ik U vragen wat Uw visie in deze is? Dus het liefts heb ik van geen van beide kanten geroep als ' "pseudo wetenschap" of 'onzin' Wel kan het zijn dat we beide bv totaal andere waarde aan data hechtten , maar ook dat kan volgens mij in een dialoog toegelicht worden. Laatst gewijzigd door Khwajagan : 30 juni 2010 om 15:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5586 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
CFCl3 + hν → CFCl2 + Cl Deze atomen reageren met ozon. Cl + O3 → ClO + O2 De ontstane ClO verbinding reageert ook met ozon waarbij opnieuw een CL atoom vrijkomt die opnieuw met ozon reageert. ClO + O3 → Cl + 2 O2 Vandaar dat er nog steeds elke winter een gat ontstaat ondanks het feit dat er geen CFC's meer gebruikt worden. Basischemie |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5587 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ok, wel je opmerking 'basis chemie' komt bij mij wat rot over. Ik wil graag duidelijk hebben waar we het over hebben, voordat we eigenlijk uberhaupt een discussie kunnen starten. Anyway Heb ik het goed dat het dus CL atomen zijn die de boel veroorzaken? fox, wil je , om de discussies, zo zuiver mogelijk proberen te houden eens kijken bij de thread "e-prime" bij "Maatschappij en samenleving"? Laatst gewijzigd door Khwajagan : 30 juni 2010 om 15:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5588 |
Minister-President
|
![]() Ja, Chloor is de boosdoener!
![]() |
#5589 |
Banneling
|
![]() chloor of chlorine?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5590 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat betreft e-prime kan ik enkel zeggen dat ik geen zin heb om mijn schrijfstijl aan te passen aan de wensen van anderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5591 |
Minister-President
|
![]() Als ge puristisch wilt zijn, "chloride" dan denk ik (kan je bevestigen Pieke?
![]()
![]() |
#5592 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5593 |
Minister-President
|
![]() ben je nog mee?, dus 't is Chloor (/Chloride/Chlorine) die slecht is; verder nog vragen over de chemie van de zaak?...
![]() |
#5594 | |
|
![]() Citaat:
chloride is een ion, zoals in NaCl chloor is Cl, het atoom hier is het Cl., het chloorradicaal, met een vrij electron
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5595 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#5596 |
|
![]() basischemie
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#5597 |
Minister-President
|
![]() ja, dat maakt het des te pijnlijker!
Maar goed, khwajagan, zijt ge mee to hier?; is de chemie duidelijk?
![]() |
#5598 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar we hebben de boosdoener. Kom er nog op terug Laatst gewijzigd door Khwajagan : 30 juni 2010 om 16:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5599 |
Minister-President
|
![]() goed, we hebben de boosdoener; ok, waarom zouden cfk's dan niet de oorzaak zijn van het gat in de ozonlaag? De chemie, daar zijn we het over eens (denk ik?, ja toch?) en cfk's zijn gemeten ter hoogte van de ozonlaag?; wat verliezen we volgens u uit het oog?...
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains Laatst gewijzigd door Voltian : 30 juni 2010 om 16:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5600 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
ja, chemie mee eens tot nu toe. Citaat:
(Kom straks terug) |
||
![]() |
![]() |