![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat je de kans voor Eva voelt aan uw theewater, mja, dat is maar een mager argument. Ik blijf erbij dat Piet De Bruyn een stevige kans maakt. Het zou me evenmin verbazen indien de tweede gecoöpteerde iemand van buiten de partij zou zijn.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
#43 |
Burgemeester
|
![]() Ik vind het schandalig dat CD&V de zoon van Herman Va
|
![]() |
![]() |
#44 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Piet is al Vlaamse Volksvertegenwoordiger. Is dus niet in de race voor gecoöpteerde Senaatszetel.
|
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Piet is helemaal geen Vlaamse volksvertegenwoordiger. Piet werkt voor Muyters.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
#46 |
Burgemeester
|
![]() sorry, ik vin d het schandalig dat CD&V de zoon van Herman van Rompuy naar de senaat stuurt, ik walg van zulk vertoon en hoop dat ze volgende verkiezing gewoon van de kaart geveegd worden. het toont duidelijk aan dat hier in dit land de politiek een wingebied is geworden van enkele families, en dan verschiet men dat de mensen de politiek rot vinden
|
![]() |
![]() |
#47 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Juist. Ik denk serieus dat hij een stevige kans maakt. Ik gun het hem alleszins.
![]() |
![]() |
#49 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#50 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Soms moet een partij als CD&V harde keuzes maken.
Gaan we voor vriendjespolitiek, nepotisme of babegehalte ? |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wow, dat is inderdaad een moeilijke knoop voor de CD&V.
![]() |
![]() |
#52 |
Minister
|
![]() Ik zie Bart De Wever nog wel Prof. Dr. Mathhias Storme coopteren als senator.
betreffende de cooptatie van Van Rompuy heb ik één antwoord: nepotisme. |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() In ieder geval heeft de partijraad het laatste woord in de coöptatie.
We zullen zien zei de blinde ![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben erg verheugd met de keuze van de tsjeven om de kleine Van Rompuy te coöpteren.
Wat een kans om in debatten de draak te steken met het fils �* papa gehalte. (met kleine Croo had dit theoretisch ook gekund, maar dat bazeke heeft tenminste de durf gehad om open en bloot in de arena te komen, en te winnen. Als niet-liberaal moet ge dat toch erkennen. Tuurlijk, enige dankbaarheid voor het moment van de stekker eruit te trekken, en de gevolgen voor de sterkte van de nva-delegatie in het parlement, beïnvloedt mijn denken.)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
#57 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#58 |
Minister-President
|
![]() Ik ben al blij dat het bij de CD&V Els Schelfhout niet is geworden. Nu heeft ze tenminste veel tijd omhanden om voor haar illegaal ingevoerd kind te zorgen.
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
kotskotskots Laatst gewijzigd door Anna List : 30 juni 2010 om 09:44. |
|
![]() |
![]() |
#60 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat: