![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Eigenlijk zou ik dit moeten rapporteren. Jij geraakt tegenwoordig geen 5 posts ver in een discussie zonder op de persoon te spelen omdat je geen bal meer raakt. Dit was de bal : "Ach, of een kind gescheiden ouders heeft; of een vader of moeder heeft met een alcoholprobleem is dan toch niet etnisch bepaald. Waartoe dient die etnische registratie dan?" http://forum.politics.be/showthread....37#post4845337 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is ook een vorm van stalking om steeds dezelfde vragen te stellen waarop al antwoord gegeven is, vergeet niet dat ook even door te geven, veel succes! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je gaf geen antwoord op mijn vraag. Je repliceerde met een herhaling van je vorige post "voor ons Janneke". Je koos ervoor om te doen alsof ik je niet begreep i.p.v. te antwoorden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik vind dat hij gelijk heeft.
![]() |
![]() |
#66 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik denk mocht je hier ijveren om Nederlanders in België een oranje ster te doen dragen dat het kot te klein is.
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al de moderator ingelicht? Doen hoor! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze is niet zo laf als jij. Jij gaat steeds huilen bij de moderatie als je weer eens met de billen bloot staat.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 30 juni 2010 om 23:24. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Op mijn vraag (post 39) Ach, of een kind gescheiden ouders heeft; of een vader of moeder heeft met een alcoholprobleem is dan toch niet etnisch bepaald. Waartoe dient die etnische registratie dan? Repliceerde je met een herhaling van je vorige post "voor ons Janneke". (zie post 46) "Ok ; speciaal voor ons Janneke! Mensen worden ergens geboren (origine, etnische afkomst) en groeien op in een bepaalde ( sub) cultuur. Er is dus een direct verband tussen origine en cultuur.Nog mee? Goed zo! Cultuur bepaalt het millieu waarin je opgroeit,de subgroep waarmee je jezelf identificieert; nog erbij? Flink! Gedrag wordt bepaalt door o.a die factoren, millieu en opvoeding die verbonden zijn met cultuur, origine, etnische afkomst. Wanneer je dit registreert kun je zien hoe groot die groepen zijn, in welke mate zijn vertegenwoordigd zijn als groep in dienst en hulpverlening,criminaliteit, schooluitval,werkloosheid. Wanneer je dit weet kun je een beleid ontwikkelen wat op maat is van doelgroepen, resultaten meten en dus weten of je beleid doeltreffend is, overheidsgeld goed besteed is. Ben je er? Bravo!" Je koos ervoor om te doen alsof ik je niet begreep i.p.v. te antwoorden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kunt u nog inhoudelijk reageren? Of zijn uw argumenten over etnische registratie op? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kunt ook proberen om inhoudelijk iets bij te dragen tot de discussie, wat denkt je, zou dit vandaag lukken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Europees Commissaris
|
![]() Uiteraard zijn niet alle moslims slecht/crimineel of wat dan ook. Wat me wel zorgen baart is dat in de Koran staat dat ongelovigen afgemaakt mogen worden en dat ze de Koran blindelings geloven. Ik zou mij uit schrik nog gaan bekeren.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je geeft dus een antwoord op voorhand! Dat is sterk! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Leg maar eens uit waarom jij voor of tegen etnische registratie bent, het is vervelent dat u overal de discusie lamlegt met steeds dezelfde vraag en constant zaken herhaalt! Benieuwd of u een keertje inhoudelijk wilt reageren? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Waar staat die vraag in post 31 die ik herhaalde? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U heeft antwoord gekregen en daar laat ik het bij, kunt u misschien eens wat bijdragen aan de discussie? U gijzelt overal het hele debat met constant dezelfde vragen, waarop steeds dezelfde antwoorden moeten gegeven worden, dit begint echt op stalken te lijken! Om horendol van te worden! Komen we ooit nog te weten wat u nu eigenlijk over het onderwerp te vertellen heeft?? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | ||
Banneling
|
![]() Ik ben het ook beu. Je "jip en janneke" uitleg en verwijzingen naar "therapie" e.d.
Het op de persoon spelen i.p.v. op de bal. Citaat:
Citaat:
Ik (post 31) "Met die etnische registratie is er net geen maatwerk meer. Je zal maar een Oost-Europese Moslim zijn; of een Turk met een alcoholprobleem. Dan past je keurslijf al niet meer. Behalve de namen die een etnische afkomst suggereren; is niets van dit alles bepaald door etnische afkomst. Je etnische registratie is van geen waarde om te weten in welke gezinssituatie kinderen leven." Alice (post 32) "Dat is natuurlijk zever, die informatie kan helpen om beleidsmatig de juiste middelen in te zetten, en wanneer bijvoorbeeld inderdaad zou blijken dat bij Oost Europese nieuwkomers binnen gezinnen meer alcoholproblemen zijn die in ernstige mate het gezin problematisch maakt kun je denken aan specifieke preventie, AA groepen in de thuistaal bijvoorbeeld, kennis over Oost Europese cultuur of invloed van levensovertuigingen bij eerste lijn hulpverleners. Dat u het en keurlijf noemt geeft aan hoe onbevangen of niet u tegenover de kwestie staat, ik heb niet de intentie om mensen negatief maar constructief te benaderen, ziet u hen liever als socio economisch zwakkeren? Klinkt dat lekker? Nee he? Niets van dit alles bepaalt door etnische afkomst? op welke planeet ligt Artiland?" Ik (post 39) "Ach, of een kind gescheiden ouders heeft; of een vader of moeder heeft met een alcoholprobleem is dan toch niet etnisch bepaald. Waartoe dient die etnische registratie dan?" Hier waren we gebleven. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Europees Commissaris
|
![]() Gesprekspartner: "... maar ik geloof niet dat Antwerpen in het noorden ligt..".
Alice: "ja, maar Antwerpen is Vlaams." Gesprekspartner: ".. en waar is Antwerpen dan als het niet in het noorden ligt?". Alice: "Dat is onzin, in Antwerpen spreekt men Nederlands." Gesprekspartner: ".. oke, dat ontken ik niet, maar onze discussie draait over ligging van Antwerpen!!" Alice: "U beweert het Nederlands machtig te zijn? Laat me niet lachen. ![]() Gesprekspartner: "ad hominem!! Waar is Antwerpen?" Alice: "Antwerpen is mooi! ![]() Gesprekspartner: "Vergeet maar mijn reactie, waar ligt Antwerpen?" Alice: "Ik ben dit meer dan beu! U stelt dezelfde vraag. ![]() ... |
![]() |
![]() |