Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 30 juni 2010, 05:27   #61
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Omdat ik Jip en Janneketaal lijk nodig te hebben om jou iets te verduidelijken maar blij dat het gewerkt heeft!

Eigenlijk zou ik dit moeten rapporteren. Jij geraakt tegenwoordig geen 5 posts ver in een discussie zonder op de persoon te spelen omdat je geen bal meer raakt.

Dit was de bal :
"Ach, of een kind gescheiden ouders heeft; of een vader of moeder heeft met een alcoholprobleem is dan toch niet etnisch bepaald.
Waartoe dient die etnische registratie dan?"
http://forum.politics.be/showthread....37#post4845337
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2010, 09:30   #62
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Eigenlijk zou ik dit moeten rapporteren. Jij geraakt tegenwoordig geen 5 posts ver in een discussie zonder op de persoon te spelen omdat je geen bal meer raakt.

Dit was de bal :
"Ach, of een kind gescheiden ouders heeft; of een vader of moeder heeft met een alcoholprobleem is dan toch niet etnisch bepaald.
http://forum.politics.be/showthread....37#post4845337
Doen! Licht die moderatie in, waar wacht je op?
Het is ook een vorm van stalking om steeds dezelfde vragen te stellen waarop al antwoord gegeven is, vergeet niet dat ook even door te geven, veel succes!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2010, 14:09   #63
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het is ook een vorm van stalking om steeds dezelfde vragen te stellen waarop al antwoord gegeven is, vergeet niet dat ook even door te geven, veel succes!
Waar staan die antwoorden dan?
porpo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2010, 14:32   #64
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik hoopte dat je uit eigen beweging zou kunnen laten van telkens op de persoon te spelen i.p.v. op de bal.

Je gaf geen antwoord op mijn vraag. Je repliceerde met een herhaling van je vorige post "voor ons Janneke". Je koos ervoor om te doen alsof ik je niet begreep i.p.v. te antwoorden.
Oud 30 juni 2010, 20:57   #65
Alboreto
Perm. Vertegenwoordiger VN

Alboreto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zeg druif kun je je beledigende en totaal van de pot gerukte opmerkingen eens voor je houden?
Ik vind het niet zo 'van de pot gerukt'.
Ik vind dat hij gelijk heeft.
Oud 30 juni 2010, 20:59   #66
Alboreto
Perm. Vertegenwoordiger VN

Alboreto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ʇɟıɹɥɔsןǝƃǝıds Bekijk bericht
Een geel sterretje voor Vlamingen (die in NL werken) ?
Good point.

Ik denk mocht je hier ijveren om Nederlanders in België een oranje ster te doen dragen dat het kot te klein is.
Oud 30 juni 2010, 23:11   #67
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
Ik vind het niet zo 'van de pot gerukt'.
Ik vind dat hij gelijk heeft.
Dat mag u!
Oud 30 juni 2010, 23:13   #68
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik hoopte dat je uit eigen beweging zou kunnen laten van telkens op de persoon te spelen i.p.v. op de bal.

Je gaf geen antwoord op mijn vraag. Je repliceerde met een herhaling van je vorige post "voor ons Janneke". Je koos ervoor om te doen alsof ik je niet begreep i.p.v. te antwoorden.
Sorry hoor maar u verliest steeds weer uw geloofwaardigheid, en ik vind dat u antwoord heeft gekregen dat het niet het antwoord is wat u wilt is niet mijn zaak.
Al de moderator ingelicht?
Doen hoor!
Oud 30 juni 2010, 23:17   #69
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Sorry hoor maar u verliest steeds weer uw geloofwaardigheid, en ik vind dat u antwoord heeft gekregen dat het niet het antwoord is wat u wilt is niet mijn zaak.
Doen hoor!
Ze is niet zo laf als jij. Jij gaat steeds huilen bij de moderatie als je weer eens met de billen bloot staat.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.

Laatst gewijzigd door Kallikles : 30 juni 2010 om 23:24.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2010, 05:24   #70
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Doen hoor!
Waar staat dat antwoord dan?

Op mijn vraag (post 39)
Ach, of een kind gescheiden ouders heeft; of een vader of moeder heeft met een alcoholprobleem is dan toch niet etnisch bepaald.
Waartoe dient die etnische registratie dan?

Repliceerde je met een herhaling van je vorige post "voor ons Janneke".
(zie post 46)
"Ok ; speciaal voor ons Janneke!
Mensen worden ergens geboren (origine, etnische afkomst) en groeien op in een bepaalde ( sub) cultuur. Er is dus een direct verband tussen origine en cultuur.Nog mee? Goed zo!
Cultuur bepaalt het millieu waarin je opgroeit,de subgroep waarmee je jezelf identificieert; nog erbij? Flink!
Gedrag wordt bepaalt door o.a die factoren, millieu en opvoeding die verbonden zijn met cultuur, origine, etnische afkomst.
Wanneer je dit registreert kun je zien hoe groot die groepen zijn, in welke mate zijn vertegenwoordigd zijn als groep in dienst en hulpverlening,criminaliteit, schooluitval,werkloosheid. Wanneer je dit weet kun je een beleid ontwikkelen wat op maat is van doelgroepen, resultaten meten en dus weten of je beleid doeltreffend is, overheidsgeld goed besteed is.
Ben je er?
Bravo!"

Je koos ervoor om te doen alsof ik je niet begreep i.p.v. te antwoorden.
Oud 1 juli 2010, 09:27   #71
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Waar staat dat antwoord dan?

Op mijn vraag (post 39)
Ach, of een kind gescheiden ouders heeft; of een vader of moeder heeft met een alcoholprobleem is dan toch niet etnisch bepaald.

Repliceerde je met een herhaling van je vorige post "voor ons Janneke".
(zie post 46)
"Ok ; speciaal voor ons Janneke!
Mensen worden ergens geboren (origine, etnische afkomst) en groeien op in een bepaalde ( sub) cultuur. Er is dus een direct verband tussen origine en cultuur.Nog mee? Goed zo!
Cultuur bepaalt het millieu waarin je opgroeit,de subgroep waarmee je jezelf identificieert; nog erbij? Flink!
Gedrag wordt bepaalt door o.a die factoren, millieu en opvoeding die verbonden zijn met cultuur, origine, etnische afkomst.
Wanneer je dit registreert kun je zien hoe groot die groepen zijn, in welke mate zijn vertegenwoordigd zijn als groep in dienst en hulpverlening,criminaliteit, schooluitval,werkloosheid. Wanneer je dit weet kun je een beleid ontwikkelen wat op maat is van doelgroepen, resultaten meten en dus weten of je beleid doeltreffend is, overheidsgeld goed besteed is.
Ben je er?
Bravo!"

Je koos ervoor om te doen alsof ik je niet begreep i.p.v. te antwoorden.
Post 32 werd u antwoord gegeven, ik ga echt niet iedere keer het voor u opzoeken!
Kunt u nog inhoudelijk reageren?
Of zijn uw argumenten over etnische registratie op?
Oud 1 juli 2010, 09:33   #72
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Ze is niet zo laf als jij. Jij gaat steeds huilen bij de moderatie als je weer eens met de billen bloot staat.
Kijk, wanneer je mensen Nazi's noemt en hystherische hyena's wordt je op je vingers getikt, wees een vent en leer je beleefd uit te drukken in plaats van nu te jammeren!
Je kunt ook proberen om inhoudelijk iets bij te dragen tot de discussie, wat denkt je, zou dit vandaag lukken?
Oud 1 juli 2010, 15:09   #73
Snerror
Europees Commissaris

Standaard

Uiteraard zijn niet alle moslims slecht/crimineel of wat dan ook. Wat me wel zorgen baart is dat in de Koran staat dat ongelovigen afgemaakt mogen worden en dat ze de Koran blindelings geloven. Ik zou mij uit schrik nog gaan bekeren.
Snerror is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2010, 16:30   #74
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Snerror Bekijk bericht
Uiteraard zijn niet alle moslims slecht/crimineel of wat dan ook. Wat me wel zorgen baart is dat in de Koran staat dat ongelovigen afgemaakt mogen worden en dat ze de Koran blindelings geloven. Ik zou mij uit schrik nog gaan bekeren.
toch maar eerst over nadenken waartoe je jezelf bekeert!
Oud 1 juli 2010, 17:04   #75
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Post 32 werd u antwoord gegeven, ik ga echt niet iedere keer het voor u opzoeken!
Kunt u nog inhoudelijk reageren?
Of zijn uw argumenten over etnische registratie op?
Je post 32 is een antwoord op mijn post 39!
Je geeft dus een antwoord op voorhand! Dat is sterk!
Oud 1 juli 2010, 19:06   #76
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je post 32 is een antwoord op mijn post 39!
Je geeft dus een antwoord op voorhand! Dat is sterk!
Nee druif, je stelde de vraag al in 31 en bleef ze herhalen ondanks dat u antwoord gegeven werd, kunnen we nu verder gaan over de inhoud van deze discussie?
Leg maar eens uit waarom jij voor of tegen etnische registratie bent, het is vervelent dat u overal de discusie lamlegt met steeds dezelfde vraag en constant zaken herhaalt!
Benieuwd of u een keertje inhoudelijk wilt reageren?
Oud 1 juli 2010, 19:16   #77
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Nee druif, je stelde de vraag al in 31 en bleef ze herhalen ondanks dat u antwoord gegeven werd, kunnen we nu verder gaan over de inhoud van deze discussie?
Leg maar eens uit waarom jij voor of tegen etnische registratie bent, het is vervelent dat u overal de discusie lamlegt met steeds dezelfde vraag en constant zaken herhaalt!
Benieuwd of u een keertje inhoudelijk wilt reageren?
Post 31
Citaat:
Met die etnische registratie is er net geen maatwerk meer. Je zal maar een Oost-Europese Moslim zijn; of een Turk met een alcoholprobleem. Dan past je keurslijf al niet meer.

Behalve de namen die een etnische afkomst suggereren; is niets van dit alles bepaald door etnische afkomst.
Je etnische registratie is van geen waarde om te weten in gezinssituatie kinderen leven.
Post 39
Citaat:
Zoek de verschillen.

Waar staat die vraag in post 31 die ik herhaalde?
Oud 1 juli 2010, 23:54   #78
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Post 31

Post 39

Zoek de verschillen.

Waar staat die vraag in post 31 die ik herhaalde?
Kijk ik ben dit meer dan beu!
U heeft antwoord gekregen en daar laat ik het bij, kunt u misschien eens wat bijdragen aan de discussie?
U gijzelt overal het hele debat met constant dezelfde vragen, waarop steeds dezelfde antwoorden moeten gegeven worden, dit begint echt op stalken te lijken!
Om horendol van te worden!
Komen we ooit nog te weten wat u nu eigenlijk over het onderwerp te vertellen heeft??
Oud 2 juli 2010, 05:48   #79
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Kijk ik ben dit meer dan beu!
Ik ben het ook beu. Je "jip en janneke" uitleg en verwijzingen naar "therapie" e.d.
Het op de persoon spelen i.p.v. op de bal.
Citaat:
U heeft antwoord gekregen en daar laat ik het bij, kunt u misschien eens wat bijdragen aan de discussie?
U gijzelt overal het hele debat met constant dezelfde vragen, waarop steeds dezelfde antwoorden moeten gegeven worden, dit begint echt op stalken te lijken!
Om horendol van te worden!
Je hoeft helemaal niet te antwoorden; maar beweer dan niet dat je dit wel deed.
Citaat:
Komen we ooit nog te weten wat u nu eigenlijk over het onderwerp te vertellen heeft??
OK

Ik (post 31)
"Met die etnische registratie is er net geen maatwerk meer. Je zal maar een Oost-Europese Moslim zijn; of een Turk met een alcoholprobleem. Dan past je keurslijf al niet meer.

Behalve de namen die een etnische afkomst suggereren; is niets van dit alles bepaald door etnische afkomst.
Je etnische registratie is van geen waarde om te weten in welke gezinssituatie kinderen leven."

Alice (post 32)
"Dat is natuurlijk zever, die informatie kan helpen om beleidsmatig de juiste middelen in te zetten, en wanneer bijvoorbeeld inderdaad zou blijken dat bij Oost Europese nieuwkomers binnen gezinnen meer alcoholproblemen zijn die in ernstige mate het gezin problematisch maakt kun je denken aan specifieke preventie, AA groepen in de thuistaal bijvoorbeeld, kennis over Oost Europese cultuur of invloed van levensovertuigingen bij eerste lijn hulpverleners. Dat u het en keurlijf noemt geeft aan hoe onbevangen of niet u tegenover de kwestie staat, ik heb niet de intentie om mensen negatief maar constructief te benaderen, ziet u hen liever als socio economisch zwakkeren?
Klinkt dat lekker? Nee he?
Niets van dit alles bepaalt door etnische afkomst? op welke planeet ligt Artiland?"

Ik (post 39)

Hier waren we gebleven.
Oud 2 juli 2010, 06:45   #80
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Gesprekspartner: "... maar ik geloof niet dat Antwerpen in het noorden ligt..".
Alice: "ja, maar Antwerpen is Vlaams."
Gesprekspartner: ".. en waar is Antwerpen dan als het niet in het noorden ligt?".
Alice: "Dat is onzin, in Antwerpen spreekt men Nederlands."
Gesprekspartner: ".. oke, dat ontken ik niet, maar onze discussie draait over ligging van Antwerpen!!"
Alice: "U beweert het Nederlands machtig te zijn? Laat me niet lachen.
Gesprekspartner: "ad hominem!! Waar is Antwerpen?"
Alice: "Antwerpen is mooi! En over bovenstaande reactie van U maak ik verder geen woord vuil"
Gesprekspartner: "Vergeet maar mijn reactie, waar ligt Antwerpen?"
Alice: "Ik ben dit meer dan beu! U stelt dezelfde vraag.

...
porpo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be