Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 juli 2010, 13:56   #101
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Common Sense Bekijk bericht
Of rapporteer mij anders! DOEN!
Ik zou dat nooit doen, maar dat weet u ook.

U bent trouwens een aangename discussiepartner, al verschillen we van mening over alles en nog wat.
Oud 2 juli 2010, 13:59   #102
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door porpo Bekijk bericht
Je steekt jouw hoofd liever nog even in het zand.
Citaat:
Nee, hij is gewoon een Amerikaan of alleszins Amerikanofiel
The Common Sense heeft gelijk. In ieder geval gedeeltelijk. Ik ben geen Amerikaan, wel een Amerikanofiel.

Waar ik in ieder geval niet van hou is het steeds weer alles en nog wat in de schoenen van de Amerikanen te schuiven.

Het is de schuld van de Amerikanen dat de Saoedi's zo'n gruwel-regering hebben, want het zijn hun vrienden.

Het is ook de schuld van de Amerikanen dat de Iranezen zo'n gruwel-regering hebben, want het zijn hun vijanden.

Tja...
Oud 2 juli 2010, 14:16   #103
The Common Sense
Parlementslid

The Common Sense's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
The Common Sense heeft gelijk. In ieder geval gedeeltelijk. Ik ben geen Amerikaan, wel een Amerikanofiel.

Waar ik in ieder geval niet van hou is het steeds weer alles en nog wat in de schoenen van de Amerikanen te schuiven.

Het is de schuld van de Amerikanen dat de Saoedi's zo'n gruwel-regering hebben, want het zijn hun vrienden.

Het is ook de schuld van de Amerikanen dat de Iranezen zo'n gruwel-regering hebben, want het zijn hun vijanden.

Tja...
Neen, wat ik bedoel is dat de Britten en daarna Amerikanen in hun zucht naar werelddominantie meer kapot maken/gemaakt hebben dan opgebouwd. Verder verwijt ik de Amerikanen helemaal niets. Ik denk zelfs dat de VS één van de nobelste en meest vrije landen op aarde is, waar ik bijzonder veel respect voor heb. Maar ik kán gewoon niet het pad goedkeuren dat ze na de Tweede wereldoorlog in zijn geslagen...
Oud 2 juli 2010, 14:30   #104
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Neen, wat ik bedoel is dat de Britten en daarna Amerikanen in hun zucht naar werelddominantie meer kapot maken/gemaakt hebben dan opgebouwd. Verder verwijt ik de Amerikanen helemaal niets. Ik denk zelfs dat de VS één van de nobelste en meest vrije landen op aarde is, waar ik bijzonder veel respect voor heb. Maar ik kán gewoon niet het pad goedkeuren dat ze na de Tweede wereldoorlog in zijn geslagen...
Alle mogendheden - groot en klein - hebben in de loop van de geschiedenis gestreefd naar het beste voor hunzelf, in lijn met hoe de mens in elkaar zit.

Voor de Britten en de Amerikanen waren er de Fransen, de Nederlanders tot in de eeuwen van De Persen, De Romeinenof De Grieken.
Zelfs de Belgen hebben hun deel gehad.

De toekomst is trouwens ook al begonnen met de Chinezen.

Wat er ook van zij, er kan veel kritiek worden geuit over wat de Amerikanen al dan niet doen of hebben gedaan.

Maar ik heb er genoeg van dat alles en nog wat steeds weer terugvalt op VS-bashing, wat een nationale sport is geworden, niet in het minst op dit forum.

That's all.

En nu ga ik stilaan voor den TV zitten ... Nederland - Brazilië !!!
Oud 2 juli 2010, 14:46   #105
The Common Sense
Parlementslid

The Common Sense's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Alle mogendheden - groot en klein - hebben in de loop van de geschiedenis gestreefd naar het beste voor hunzelf, in lijn met hoe de mens in elkaar zit.

Voor de Britten en de Amerikanen waren er de Fransen, de Nederlanders tot in de eeuwen van De Persen, De Romeinenof De Grieken.
Zelfs de Belgen hebben hun deel gehad.

De toekomst is trouwens ook al begonnen met de Chinezen.

Wat er ook van zij, er kan veel kritiek worden geuit over wat de Amerikanen al dan niet doen of hebben gedaan.

Maar ik heb er genoeg van dat alles en nog wat steeds weer terugvalt op VS-bashing, wat een nationale sport is geworden, niet in het minst op dit forum.

That's all.

En nu ga ik stilaan voor den TV zitten ... Nederland - Brazilië !!!
Het verschil is dat dat in het verleden gebeurde d.m.v. bezetting, en daarom kon het expansionisme ook slagen. Ook was er toen nooit sprake van democratie, en het interesseerde de bevolking dus totaal niet wie nu eigenlijk aan de macht was.
Wat ze nu doen, is zoveel mogelijk bevriende figuren hoge postjes in hun land geven, en zo feitelijk zelfbeschikking wegnemen en het land laten instorten.
Dit in tijden waarin het volk mondig is geworden, zich niet meer laat bedriegen door politiek en het impulsen krijgt van sterkere buitenlandse regimes die wél een vorm van degelijke zelfbeschikking kennen.

Hup Holland Hup!
Oud 2 juli 2010, 22:47   #106
styllo_ben
Minister-President

styllo_ben's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Netjes blijven, he!
sorry

ik jaagde me alleen maar op omwille van zijn europees type naiviteit.

(ja idd, er bestaan verschillende types naiviteit)
styllo_ben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2010, 22:48   #107
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sodomis Bekijk bericht
Tja, zolang "de vlag op uw profiel" het koningshuis van die schurkenstaat blijft steunen, zal daar niks veranderen...

Jij slaagt de nagel op de kop ...
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2010, 22:49   #108
styllo_ben
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Bekijk bericht
Zijn hol is netjes. Tot het tegendeel bewezen wordt natuurlijk.
de forummers hier moesten eens weten hoe het komt dat je weet dat mijn hol netjes is...

maar laat dat een "geheim" tussen ons tweetjes zijn

Oud 2 juli 2010, 22:52   #109
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door styllo_ben Bekijk bericht
de bewijzen kan je terugvinden in mijn pikzwarte hol.

weet je wat, loop de straat op, pak de eerste de beste marokkaan, turk, arabier... vast en vraag hem wat een groep van 4 mannen en 11 vrouwen, die geen familie van elkaar zijn en waarbij de leeftijdverschil tussen de 2 groepen dikke 10 jaar is, en met een minderjarige erbij, ergens samenkomen om te feesten, en dit in Arabie, wat dat kan betekenen.

Ze gaan zeggen:

seksfeest! heel zeker seksfeest.

Weet je waarom?

ik weet waarom. Omdat ze die maatschappij kennen, hun denken kennen.

je denkt te europees, te westers.

Wist je, voor een marokaan is een fles wisky dat gewikkeld is in papier, géén wisky.
Uw hol interresseert mij niet, onbeleefd ventje, daar ging mijn vraag niet over. En de mening van de eerste de beste allochtone straatloper evenmin. Ik vraag JOU om je uit de lucht gegrepen beweringen te staven met bewijzen. Kan je dit niet, lever je daarmee het bewijs dat je er maar wat op los lult, en je eigen fantasmes tot " pure waarheid " verheft.
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2010, 22:53   #110
styllo_ben
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht

Dat kan zeker. Maar het kan net zo goed een club zijn van postzegelverzamelaars. Allé, ik bedoel maar, als we al met zo'n assumpties moeten beginnen ...
je snapt het nog altijd niet. Hier kan dat om zo iets onschuldigs gaan, net omdat de mensen hier alle vrijheid hebben en ten allen tijden, zonder te vrezen voor staats repressie, hun vunzigheden kunnen uithalen.

maar in die landen hebben ze die vrijheid niet en als ze dan toch de wetten gaan overtreden, gaan ze dat heus niet doen voor postzegels, of een spelletje bingo. Dan gaan ze meteen voor de "moeder van alle overtredingen"...
Oud 2 juli 2010, 22:56   #111
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
de forummers hier moesten eens weten hoe het komt dat je weet dat mijn hol netjes is...

maar laat dat een "geheim" tussen ons tweetjes zijn

ik hoef niets te weten over jullie holgeheimen..
Oud 2 juli 2010, 22:56   #112
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Bekijk bericht
Zijn hol is netjes. Tot het tegendeel bewezen wordt natuurlijk.
Als zijn hol even vuil is als zijn praat, is daarmee echter het bewijs geleverd dat het een vuile hol is Maar ontopic graag.
@Andy : indien jij verder wil lullen over styllo's hol, raad ik je aan dit per Privé Bericht te doen. Jullie intieme relaties gaan de andere forummers niet aan in feite...
Oud 2 juli 2010, 22:57   #113
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
je snapt het nog altijd niet. Hier kan dat om zo iets onschuldigs gaan, net omdat de mensen hier alle vrijheid hebben en ten allen tijden, zonder te vrezen voor staats repressie, hun vunzigheden kunnen uithalen.

maar in die landen hebben ze die vrijheid niet en als ze dan toch de wetten gaan overtreden, gaan ze dat heus niet doen voor postzegels, of een spelletje bingo. Dan gaan ze meteen voor de "moeder van alle overtredingen"...

Hoe weet jij dat zo zeker ?? Of slaan die arabflikken enkel en alleen omdat ze tijdens hun arestatie ook voor rechter mogen spelen?
Oud 2 juli 2010, 22:59   #114
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:

Bron ?
Oud 2 juli 2010, 23:00   #115
styllo_ben
Minister-President

Standaard

ik weet nie.
Oud 2 juli 2010, 23:00   #116
styllo_ben
Minister-President

Standaard

echt nie
Oud 2 juli 2010, 23:03   #117
styllo_ben
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Hoe weet jij dat zo zeker ?? Of slaan die arabflikken enkel en alleen omdat ze tijdens hun arestatie ook voor rechter mogen spelen?
ik weet nie. Alle stukjes informatie bijeen maken dat mijn gedachte uitgaat naar een seksfeest.

misschien ligt het probleem gewoon in mijn ziekelijke brein. Misschien zie ik onnodig spoken.
Oud 2 juli 2010, 23:05   #118
styllo_ben
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
Als zijn hol even vuil is als zijn praat, is daarmee echter het bewijs geleverd dat het een vuile hol is Maar ontopic graag.
@Andy : indien jij verder wil lullen over styllo's hol, raad ik je aan dit per Privé Bericht te doen. Jullie intieme relaties gaan de andere forummers niet aan in feite...
andy is wel een heel aardige man. je moet zo niet spreken over hem.

(andy gaat zich rot schrikken als hij dit gaat lezen )
Oud 3 juli 2010, 01:13   #119
Sodomis
Gouverneur

Sodomis's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door styllo_ben
de bewijzen kan je terugvinden in mijn pikzwarte hol.

weet je wat, loop de straat op, pak de eerste de beste marokkaan, turk, arabier... vast en vraag hem wat een groep van 4 mannen en 11 vrouwen, die geen familie van elkaar zijn en waarbij de leeftijdverschil tussen de 2 groepen dikke 10 jaar is, en met een minderjarige erbij, ergens samenkomen om te feesten, en dit in Arabie, wat dat kan betekenen.

Ze gaan zeggen:

seksfeest! heel zeker seksfeest.
Bizar dan toch, dat een volledige vliegtuigcrew + mezelf, in Egypte op een verjaardagsfeest van een compleet onbekende moslima werden uitgenodigd.
We zaten nog na te genieten van ons avondmaal in een leeglopend restaurant, toen het feestvarken ons vroeg hen te vervoegen...
Op de 3e verdieping werd er gedanst, taart gegeten & koffie gedronken
door een 50-tal locals waaronder ook minderjarigen.
We hebben daar gedanst man: Islamitische mannen, vrouwen, kinderen & bejaarden, met Westerse piloten, stewardessen & zelfs homosexuele stewards... en daar kwam vreemd genoeg geen sex aan te pas.

Ben al meer dan 10x in "Arabië" geweest & wat je verteld is xenophobe onzin.
Oud 3 juli 2010, 07:36   #120
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Jij slaagt de nagel op de kop ...
Nope, dat heeft niets, maar dan ook niets, met het onderwerp te maken.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be