![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik zou dat nooit doen, maar dat weet u ook.
U bent trouwens een aangename discussiepartner, al verschillen we van mening over alles en nog wat. |
|
|
|
|
|
#102 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Waar ik in ieder geval niet van hou is het steeds weer alles en nog wat in de schoenen van de Amerikanen te schuiven. Het is de schuld van de Amerikanen dat de Saoedi's zo'n gruwel-regering hebben, want het zijn hun vrienden. Het is ook de schuld van de Amerikanen dat de Iranezen zo'n gruwel-regering hebben, want het zijn hun vijanden. Tja... |
|
|
|
|
|
|
#103 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
|
|
|
|
#104 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Voor de Britten en de Amerikanen waren er de Fransen, de Nederlanders tot in de eeuwen van De Persen, De Romeinenof De Grieken. Zelfs de Belgen hebben hun deel gehad. De toekomst is trouwens ook al begonnen met de Chinezen. Wat er ook van zij, er kan veel kritiek worden geuit over wat de Amerikanen al dan niet doen of hebben gedaan. Maar ik heb er genoeg van dat alles en nog wat steeds weer terugvalt op VS-bashing, wat een nationale sport is geworden, niet in het minst op dit forum. That's all. En nu ga ik stilaan voor den TV zitten ... Nederland - Brazilië !!! |
|
|
|
|
|
|
#105 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Wat ze nu doen, is zoveel mogelijk bevriende figuren hoge postjes in hun land geven, en zo feitelijk zelfbeschikking wegnemen en het land laten instorten. Dit in tijden waarin het volk mondig is geworden, zich niet meer laat bedriegen door politiek en het impulsen krijgt van sterkere buitenlandse regimes die wél een vorm van degelijke zelfbeschikking kennen. Hup Holland Hup!
|
|
|
|
#106 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#107 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#108 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#109 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#110 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
maar in die landen hebben ze die vrijheid niet en als ze dan toch de wetten gaan overtreden, gaan ze dat heus niet doen voor postzegels, of een spelletje bingo. Dan gaan ze meteen voor de "moeder van alle overtredingen"... |
|
|
|
|
|
|
#111 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#112 | |
|
Banneling
|
Citaat:
@Andy : indien jij verder wil lullen over styllo's hol, raad ik je aan dit per Privé Bericht te doen. Jullie intieme relaties gaan de andere forummers niet aan in feite... |
|
|
|
|
|
|
#113 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Hoe weet jij dat zo zeker ?? Of slaan die arabflikken enkel en alleen omdat ze tijdens hun arestatie ook voor rechter mogen spelen? |
|
|
|
|
|
|
#114 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
Minister-President
|
ik weet nie.
|
|
|
|
|
|
#116 |
|
Minister-President
|
echt nie
|
|
|
|
|
|
#117 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
misschien ligt het probleem gewoon in mijn ziekelijke brein. Misschien zie ik onnodig spoken. |
|
|
|
|
|
|
#118 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
(andy gaat zich rot schrikken als hij dit gaat lezen |
|
|
|
|
|
|
#119 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
We zaten nog na te genieten van ons avondmaal in een leeglopend restaurant, toen het feestvarken ons vroeg hen te vervoegen... Op de 3e verdieping werd er gedanst, taart gegeten & koffie gedronken door een 50-tal locals waaronder ook minderjarigen. We hebben daar gedanst man: Islamitische mannen, vrouwen, kinderen & bejaarden, met Westerse piloten, stewardessen & zelfs homosexuele stewards... en daar kwam vreemd genoeg geen sex aan te pas. Ben al meer dan 10x in "Arabië" geweest & wat je verteld is xenophobe onzin.
|
|
|
|
#120 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|