![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wat Iran betreft: Mevr. Clinton is onderweg naar Oekraïne, Azerbadzjan, Armenië en Georgië. De landen dus die in het Noorden aan Iran grenzen en waar Iran een aanval vreest. Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#282 |
Partijlid
|
![]()
“It’s not that we can’t prove the consistency of Arithmetic; it is that Arithmetic can’t prove the consistency of Arithmetic! We certainly can prove the consistency of Arithmetic; but our proof cannot be formalized in Arithmetic itself” |
![]() |
![]() |
![]() |
#283 |
Parlementslid
|
![]() Misschien hen eerst eens proberen te overtuigen om een strenger embargo in te stellen? Of de grenzen met Iran te sluiten?
![]() |
#284 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat duurt net zolang tot een Iraans schip controle weigert of de marine van Iran zo'n schip beschermt en er een gewapend conflict uitbreekt. Dan zit het spel op de wagen en hebben de VS en Israël hun broodnodige excuus. De VS en Israël overtreden hiermee natuurlijk zelf de VN-resolutie 1887 van september 2009 die de oproep aan �*lle staten bevestigd om meningsverschillen omtrent nucleire kwesties op een vreedzame manier te regelen, in overeenstemming met het Charter van de VN dat het gebruik van geweld verbiedt. Deze tekst schetst een beetje de geschiedenis en de kwesties die aan de orde zijn. Uit de inleiding: Citaat:
Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 2 juli 2010 om 19:22. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() neen bush sr was oliedom, had men toen doorgegaan was alle ellende erna overbodig geweest ... de golfoorlog 1 werd door de gehele wereldbevolking gedragen
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#287 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik denk het niet. Wellicht was er steun voor de bevrijding van de Kuwaiti's - dat kan niet worden ontkent, maar als hij had doorgehaald waren ze in dezelfde ellende als het heden beland.
![]() |
#288 |
Parlementslid
|
![]() Kan je niet lezen? Maar één (1) procent was Iraans, véél groter was het aandeel van Amerikaanse wapens (ten gevolge van de eerste golfoorlog)
![]() |
#289 |
Parlementslid
|
![]() Inderdaad, maar nog altijd beter dan zijn zoon...
![]() |
#290 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het zou dus binnen enkele uren gebeuren, aldus Chomsky. Binnen enkele uren zouden de bombardementen beginnen......
Obama wordt enerzijds afgeschilderd als iemand die conflicten middels de weg der diplomatie wil oplossen, anderszins zegt Chomsky wil Obama Iran met de grond gelijk maken. Zo snel mogelijk. Volle pulle, zouden ze in Duitsland zeggen. Het een zowel als het ander zie ik als VS gebral en derhalve neem ik beide verhalen met de nodige vaten zout. Geen korrels dus. En Rusland laat dat allemaal zo zonder meer gebeuren. Amerkaanse troepen aan de grenzen, VS troepen in de Ukraïne - Rusland kijkt gewoon toe en doet helemaal niets. Een paar logische zaken ontbreken. Iran had - indien ze dat werkelijk hadden gewild, allang in het bezit kunnen zijn van kernwapens - hetzij via China, Noord Korea of de Ukraïne waar ze in onbekende hoeveelheden liggen - zij het verouderd, obsolete en niet meer of ten dele serviceable. Dat kan allemaal. Feit is dat N-Korea ze heeft, Pakistan ze heeft en sommige ex deelstaten van Rusland ze nog steeds hebben. Ik moet het allemaal nog zien. Wie een kuil graaft voor een ander valt er meestal zelf in.
![]() |
#291 |
Banneling
|
![]() Lang kan het allessinds niet meer duren. Weldra zou de nieuwe reactor online gaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#292 |
Minister
|
![]() Uw flagrante leugens hangen mij zwaar de keel uit. *knip*
Wij vinden jou een lul, Bart Laatst gewijzigd door De Geus : 4 juli 2010 om 12:32. Reden: schelden op forumdeelnemer |
![]() |
![]() |
![]() |
#293 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Door een "demagogische meerderheid", bedoel je?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#294 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat ze verdorie eerst hun eigen achtertuin eens opruimen voor ze zich bij anderen gaan bemoeien. Daar zullen ze al meer dan genoeg hun handen aan vol hebben.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier kan je zien waar zulke onwetendheid en naïviteit tot leidt: ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#299 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beetje beter opletten, liefje. Het ging over de tweede golfoorlog (meer bepaald die van 1990-1991). Het moslimterrorisme dat sedertdien de wereld plaagt, is daar een rechtstreeks gevolg van.
![]() |
![]() |
![]() |
#300 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vrees dat hij hier niet van wakker ligt. Al die stomme Amerikaanse rechtse-liberalen, wat maakt dat nu uit? Ik wed dat hij op de avond van 11 september geen greintje medeleven voelde met die honderden mannen en vrouwen die daar hun familie zijn verloren.
|
![]() |
![]() |