![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik heb gedurende enkele jaren 2 Mexicaanse illegalen tewerkgesteld en heb dat wereldje een beetje leren kennen. De Amerikanen die ik aannam, waren onbetrouwbaar. Ik betaalde mijn compadres evenveel en had een goeie relatie met hen. Als illegaal was het moeilijk om aan een rijbewijs te raken, veel huisbazen wilden niet aan hen verhuren en er was altijd de schrik voor 'La Migra'. Maar het ergste is nog altijd de Mexicaanse maffia en dan vooral hun 'coyotes'(mensensmokkelaars). Die kerels eisen al vlug $1200 om in de VS te raken. Bijgevolg gingen mijn gasten slechts elke 2 jaar naar huis terwijl ze in Mexico vrouw en kinderen hadden. Dat je een boete walgelijk vind, is niets vergeleken met de voordelen die de illegalen zouden halen uit een amnestie met prijskaartje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit gezegd zijnde, ik ben steeds een grote fan van Native Americans geweest, alhoewel - en mischien juist daarom - dat deze laatsten helemaal niet de " goede wilden " waren die de romantische litteratuur er van gemaakt heeft. De meeste stammen waren gedurig in oorlog met elkaar, ze maakten krijgsgevangenen tot slaaf, of folterden ze dood, en hun grote sport was elkaars vrouwen en veestapel te stelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik in Antwerpen woon en werk in Brussel; doe ik dan iets verkeerd? Waarom wordt er dan iets fundamenteel verkeerd als er toevallig een 'staatsgrens' is? Ik snap dus echt niet waarom ze per se die grenscontrole willen opvoeren en 'immigratie' willen bestraffen. Enfin; ik snap dat wel. Idioterie levert stemmen op.
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze waren niet zoals afgeschilderd door Karl May; ze waren evenmin "de meeste stammen waren ..;hun grote sport was.." zoals jij ze voorstelt. Lees een boek; vooraleer je zo'n algemeenheden verkondigt. En lees zeker ook "Begraaf mijn hart bij de bocht van de rivier" van Dee Brown. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De criminaliteit van de gemiddelde Amerikaan komt zeer goed tot uiting in hun omgang en behandeling van de Native Americans.
Lande veroveren op mensen die het gebruik van vuurwapens pas in een zeer laat stadium leerden kennen en die een levenspatroon hadden geheel gebaseerd op de natuurlijke hulpbronnen van het land zelf. Een ecologische balans in optima forma.
![]() |
#29 |
|
![]() Toch lolbroeken, die machtspersona.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() De Romeinen gingen ons al voor - Als er ooit van een multiculturele samenleving gesproken kon worden heb ik de heugelijke mededeling voor u dat iets dergelijks in het oude Rome van Ante Domini 100 al het geval was.
Soms kwam ook allochtoon geweld ter sprake hetgeen tot uiting kwam in de diverse slavenopstanden die alle met geweld werden neergeslagen onder het decreet 'no prisoners'. Import van de moderne 'werkslaaf' zal uiteindelijk tot een compleet nieuw maatschappijbeeld leiden alsmede een andere vorm van samenleving. Het enige zware obstakel op een dergelijke weg is dat er geen ruimte is voor vijandige religies. Hoe dan ook zullen deze met het nodige geweld worden geëlimineerd. Zie Constantijn de Grote: die wilde een uniforme godsdienst en liet het Katholicisme concipiëren, een mengelmoes van diverse religiën, overgoten met een flinterdun sausje arianisme - de basis van het christendom.
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik spreek dan ook niet over 'buitenlanders invoeren'; maar ik snap niet goed waarom een Nederlander bijvoorbeeld niet in Limburg zou mogen werken? Of een Nigeriaan? Of een Chinees?
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Parlementslid
|
![]() Mogen ze zeker, maar men kan beter eerst Vlamingen (of Belgen) aanstellen, en dan pas illegalen.
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er bestaan wel degelijk illegale mensen. Er is hier in het Westen, en elders, een wetgeving van toepassing omtrent de vereisten met identiteit. Illegalen zijn in strijd met die wetgeving, en verdienen bijgevolg een sanctie. Wie zijn gat brandt, moet maar op de blaren zitten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() @ Antoon
Ik doelde absoluut niet op de illegale Mexicaan. Voor zover ze dat sinds 1838 illegaal zijn. Misschien komen ze �* la de Feddahin weer hun land opeisen- je weet het maar nooit tegenwoordig. Atlassen van voor WWII worden weer modern ...... De vraag is of Mexico ooit bestuurbaar is geweest na het bezoek van de Spanjaarden. Gezien het voortdurende geweld aldaar. De geschiedenis laat zien van niet. Bloedgroepen blijken slecht te mengen. dat men vlucht, is derhalve goed verklaarbaar.
Brussel regeert, Brussel dicteert, de burger gireert. Ondertussen neemt de Euroscepsis hand over hand toe. Laatst gewijzigd door D'ARTOIS : 5 juli 2010 om 17:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
Uitbuiting, dat is wat gij anderen toewenst. Hou voortaan uw mond maar over financiële en economische wetgeving. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |