![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#901 |
|
Banneling
|
ja ik weet het, maar Pasteur heeft veel gesjoemeld met de data, zoals gezegd.
wie ook? wel, o.m. Edington, Pasteur, Gregor Mendel,Taylor,Robert Millikan (het elektron).Charles Darwin, Charles Best, Alexander Fleming John Snow, Thomas Huxley,Jemes Young Simpson etc. Laatst gewijzigd door Khwajagan : 5 juli 2010 om 19:37. |
|
|
|
|
|
#902 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#903 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
#904 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#905 | |
|
|
Citaat:
Goed bezig. |
|
|
|
|
|
|
#906 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Pasteur waarschijnlijk wel.Hoop ik! Eddington heeft gesjoemeld met de data ivm de relativiteitstheorie van Einstein. Taylor , heeft nogal wat bij elkaar gelogen in zijn werk over management. Ik geef toe, ze zijn wat oud, maar de huidige wetenschap rust op deze basis. Of wordt de relativiteitstheorrie niet meer als een valide wetenschap gegeven? Hoe dan ook, het is duidelijk dat de wetenschap niet zo 'logisch'te werk gaat als ze af en toe probeert voor te stellen. Laatst gewijzigd door Khwajagan : 5 juli 2010 om 20:10. |
|
|
|
|
|
|
#907 | |
|
|
Citaat:
Wel wel wel, geheel mijn wereld staat op zijn kop nu... ik had zoiets nooit durven denken. |
|
|
|
|
|
|
#908 | |
|
Banneling
|
Citaat:
andere keren krijg je te horen hoe objectief de wetenschap wel niet is. Aan die onzin moest ik even mijn steentje bijdragen En eerst moet je zonodig wat zegen over de leeftijd, dat lukt niet en dan probeer je dit? nee makker, zo werkt het niet, Jij draait ook echt continue he? Leeftijd? Laatst gewijzigd door Khwajagan : 5 juli 2010 om 20:39. |
|
|
|
|
|
|
#909 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Jullie discussieren over ontdekkingen van de wetenschap alsof het wetenschap is. Wetenschap is een systeem. Eentje dat verdomd goed werkt. Een systeem van testen, zoeken, bewijzen, opnieuw testen en voortborduren. De relativiteitstheorie is geen wetenschap, ze is het resultaat van wetenschap. Alles wat de wetenschap voortbrengt, moet bewezen zijn, of het het wordt verworpen. Hoe kan je nu een theorie naar voor brengen,w aarvan je zegt dat je ze niet kan bewijzen en dan eisen dat ze wetenschappelijk moet zijn. Het is als een blinde die perse mee wil doen aan een kleurherkenningswedstrijd en dan ook nog de overwinning opeist nadat hij 0 punten scoorde. Laatst gewijzigd door Travis66 : 5 juli 2010 om 21:04. |
|
|
|
|
|
|
#910 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
en wat bedoel je met deze kromme zin? Citaat:
en om te zien dat het systeem niet werkt hoef je alleen maar even naar de Global warming Hoax te kijken! Laatst gewijzigd door Khwajagan : 5 juli 2010 om 21:07. |
||
|
|
|
|
|
#911 | |
|
|
Citaat:
Hetgeen mooi aantoont dat wetenschap zeer kritisch is t.o.v. zichzelf en, waar nodig, de nodige verbeteringen aanbrengt. |
|
|
|
|
|
|
#912 | |
|
Banneling
|
Citaat:
wie ontmaskert er fraudulerende wetenschappers????? andere fraudulerende wetenschappers!!! LOL waar HAAL je het vandaan!???? man o man wat een forum. waarom gedraag je je zo trollig kiko, waarom? |
|
|
|
|
|
|
#913 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#914 |
|
Banneling
|
LOL ik bepaal zelf of en hoe ik mijn toetsen beroer, dus dat is alweer een achterlijke opmerking van jouw kant, en wees effe reel joh! je dacht toch niet dat ik op dit forum daar energie in ga steken!? Je bent echt verder heen dan ik dacht!. kan je nu echt niet beter?Of, en effe serieus, denk je echt dat de wetenschap 'klopt' ? LOL
Laatst gewijzigd door Khwajagan : 5 juli 2010 om 21:51. |
|
|
|
|
|
#915 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik zou het u door porpo kunnen laten uitleggen, maar dan zou u er niets van begrijpen (net als de rest eigenlijk). Laatst gewijzigd door Another Jack : 5 juli 2010 om 21:54. |
|
|
|
|
|
|
#916 | |
|
|
Citaat:
Dat was dus duidelijk een grove fout van mij, enige bewijslast moeten we immers niet verwachten van jou. |
|
|
|
|
|
|
#917 |
|
Banneling
|
U heeft er geen idee van! Maar hoezo, bent u zo stom geweest alcohol te nuttigen?! LOL
|
|
|
|
|
|
#918 | |
|
Banneling
|
Citaat:
dat je nog steeds zo serieus reageert man! niet helemaal jofel?! |
|
|
|
|
|
|
#919 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
"Effe serieus", leg eens duidelijk uit wat er in de wetenschappelijke methode niet klopt, en welke verbeteringen of veranderingen jij dan voorstelt.
|
|
|
#920 | |
|
Banneling
|
ach jee ze loopt weer los! Betalen ze je wel genoeg???LOL
Citaat:
|
|
|