![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Al de rest zijn interpretaties.... van ons of de media. En hoe smeuïger hoe liever zeker? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Voor mij blijft het ergste hetgeen die dame getuigde, waarbij de kardinaal zei: "Is dat nu nog niet gedaan". Voor mij betekent dit dat de kardinaal al dat "gezaag" over kindermisbruik moe gehoord was.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De juiste woorden weet ik niet meer maar dat doet er niet toe. HIJ was dat gezaag beu. Maar ik vrees dat hij zich niks meer kan herinneren ![]() Arsène Lupin was ook een gentleman maar een DIEF. Laatst gewijzigd door Tejokus : 8 juli 2010 om 22:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Eerder het persoonlijk interpreteren van een situatie. Danneels kan bvb. iets gezegd hebben wat zij geïnterpreteerd heeft als dat hij het gezaag beu was, omdat de vrouw zelf zoveel moeite in die ontmoetingen gestoken had heeft ze dat bericht negatiever opgevat dan de kardinaal het bedoeld heeft en kan zo dat verhaal verklaard worden. Of het is zoals ik zeg, weet ik niet. Maar persoonlijk lijkt het mij meer een geval van slechte communicatie en frustraties (langs beide zijden) die geleid hebben tot een vertrouwensbreuk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag me vooral af waarom men Danneels publiekelijk wil lynchen. Uit wiens gratie is die gevallen?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Heb ik gisteren al uitgelegd. Daneels weet veel, die weet alles. En er is niks zo erg als het negeren van een bewezen situatie. Deze situatie is niet grijs maar pikzwart! Laatst gewijzigd door Tejokus : 8 juli 2010 om 22:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De misbruiken zijn pikzwart (sommige dan toch), dit gesprek grijs. (naar mijn mening) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Europees Commissaris
|
![]() Note the parody
![]() En ja ik probeer het niveau van discussiëren toch hoger dan een gemiddelde cafédiscussie te houden Laatst gewijzigd door gehuigert : 8 juli 2010 om 22:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Terzijde, normaal gezien zou Danneels zelf van zijn hele leven nooit enige seksuele ervaringen mogen gehad hebben...Zou dat het geval zijn ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() Hoffelijke en stijlvolle bedriegers, dieven en zelfs moordenaars en verkrachters vind je wel meer hoor...Dat maakt hun misdaden er niet minder erg om.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Bekijk de canvas-collectie en zoek die bewuste foto. Je moet al goed zoeken om ze te vinden. Download een paar foto's, wis die foto's enz. En doe dan een poging om die foto terug te vinden als temp.-file. Ik zal even wachten ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die arme weduwe Fabiola met haar weduwenpensioen van amper 30000 euro per week is naar 't schijnt goede maatjes met Danneels.
Laatst gewijzigd door daiwa : 8 juli 2010 om 23:21. |
![]() |
![]() |