![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door porpo : 14 juli 2010 om 21:59. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waarom volgens u?
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Europees Commissaris
|
![]() Is niet belangrijk waarom, het is een gewoon een manier om een onderbouwde inhoudelijke interactie met een bericht te ontlopen. Gebeurt hier best vaak. In plaats van "Moge Allah dit dat .." zou er ook "tomaat is goedkoop" of "ik lees niet graag, jij wel?" kunnen staan. Wat er staat is niet van belang, je moet begrijpen waarom het daar staat, met welk doel ..
Laatst gewijzigd door porpo : 14 juli 2010 om 22:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
|
![]() Neen, dat doe ik niet. U weet maar al te goed waarom. U oordeelt veel te snel over een ander, een eigenschap die je beter afleert.
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | ||
|
![]() Citaat:
Ik was benieuwd naar haar uitleg, ondanks dat ik op voorhand wist wat ze zou antwoorden.
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer u niet antwoord zie ik niet in waarom ik dit zou doen. U krijgt eens een koekje van eigen deeg, ik vertrouw uw intenties ook niet meer zo... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wanneer je dit gedaan heb zal ik de jouwe zeker beantwoorden. Als je dat doet, en een antwoord plaatst, dan ga je nog steeds geen antwoord krijgen want dat mag je zeker, nadat je je verontschuldigingen hebt aangeboden (voor wat??), tot dat moment mag je helemaal niets. Als je dat ook doet, dan krijg je nog steeds geen antwoord, en in plaats daarvan krijg je: " en aangezien respect u vreemd is maak ik verder aan u geen woord meer vuil in deze discussie." Zie deze discussie http://forum.politics.be/showthread....140214&page=11 ![]() Op een publieke anonieme forum heb je ook mensenkennis nodig, dan weet je hoe je met een bepaalde collega omgaat. Wie van de collega's negeren en niet mee discussiëren, wie er op negeerlijst terecht moet komen, wie een inhoudelijke onderbouwde argumentatie en dialoog verdient .. enzovoort Laatst gewijzigd door porpo : 14 juli 2010 om 22:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | ||
|
![]() Citaat:
![]() U mag uw mensenkennis eens met mij delen anders ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Europees Commissaris
|
![]() Lachen is gezond, glimlachen is sunnah, maar niet te veel lachen want dat doodt het hart.
![]() Waarom niet? ![]() Laatst gewijzigd door porpo : 15 juli 2010 om 00:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U werd al eens uitgenodigd voorbeelden te geven waarop uw wantrouwen steunt, toen werd het eerder "aanvoelen". Zo nu alweer uw "gevoel". U vraagt een bewijs en levert het prompt zelf, uw "aanvoelen", niet gebaseerd op feiten maar uw wantrouwen, omgekeerd heet dit discriminatie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |||
|
![]() Citaat:
Mensen die niet weten wat te zeggen, kunnen vaak ook een discussie eindigen door 'doei' te typen. Citaat:
![]() Kennis delen met uw zuster, is een plicht. Yallah ik wacht ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
|
![]() Roddelen is negatief praten over een ander individu zonder zijn/haar aanwezigheid. Doen we dat dan? Bepaalden zouden toch alles eens met een kilo zout moeten nemen hoor.
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Mensen die straattaal gebruiken en jouw geloof beledigen: één keer klik en stop ze in negeerlijst. Mensen die te veel op de man spelen negeer jij gewoon; niet overdrijven want "wat je zegt is puur onzin" af en toe in de reacties lezen is niet echt zo erg, maar als je ziet dat ie te veel gebruik maakt van ad hominem, dan gewoon negeren zonder te blokkeren. Niet gaan discussiëren met nieuwkomers, dus iemand met 15 �* 50 berichten of ongeveer met rust laten en als die reageert, dan reageer jij niet want je kan deze nog niet echt kennen. ![]() Als je voor eerste keer op iemand wilt reageren, dan lees jij best eerst wat in zijn geschiedenis, zijn berichten. ![]() Islambashers die gewoon wat kritiek willen uitgooien zonder jouw geloof te beledigen (zoals Alice) moet je eerst zijn methode begrijpen, Alice bijvoorbeeld mengt in haar reacties (meestal herhalingen van een en dezelfde boodschap) vaak het politiek-maatschappelijke met theologische, en je moet dus weten hoe je deze twee van elkaar kunt scheiden. Soms reageren en soms niet, afhankelijk van thema en inhoud van het bericht, niet volledig negeren dus. Collega's die respect tonen verdienen een onderbouwde discussie waarbij de mogelijkheden open staan voor beide partijen om eigen gelijk te krijgen, dus met methode van de koran discussiëren, als een meningsverschil optreedt dan verdedig je jouw mening en tegelijk laat je een ruimte toe waarin beiden een kans hebben op fout en juist te zijn. Say: "Who gives you sustenance, from the heavens and the earth?" Say: "It is God; and certain it is that either we or ye are on right guidance or in manifest error!" [Quran 34:24] Moeilijk? ![]() Laatst gewijzigd door porpo : 15 juli 2010 om 03:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door alice : 15 juli 2010 om 10:42. |
|
![]() |
![]() |