![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat ik d�*t heb mogen meemaken!
![]() ![]() ![]()
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() meemaken ?
je veroorzaakte het ! Fire in control, as always ![]() Laatst gewijzigd door bieke haydn : 16 april 2009 om 16:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() er is voor vlamingen weinig sociaals aan om tussen kwetterende arabisch of anderstaligen te moeten gaan zitten in uw eigen stad!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Parlementslid
|
![]() In dat filmke zie ik geen allochtone meisjes, of heb ik niet goed gekeken?
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik zie helem�*�*l geen meisjes in dat zwembad! zou jij je dochter daar naartoe laten gaan dan?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nooit naar de sauna geweest? Daar is iedereen toch ook naakt. Je mag er in zwempak binnen maar in de sauna zijn het eerder degenen die gekleed zijn die scheef bekeken worden en niet degenen die naakt zijn.
![]() |
#48 |
Parlementslid
|
![]() Op het einde van het filmke in het ondiepe gedeelte zie je één meisje, een héél wit meisje. Ik heb in de Veldstraat leren zwemmen en ging er schoolzwemmen, ging er naar het stortbad na mijn werk, maar zou er nu mijn (klein)kinderen niet heensturen.
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar het probleem kan wel snel worden opgelost denk ik. Die vertegenwoordiger van de uitbatingsfirma kènt geen probleemjongeren, maar weet blijkbaar wel dat HIJ rekening moet houden met culturele verschillen!!! en voor sommige culturen blijkt dat dus gescheiden toestanden tussen mannen en vrouwen te zijn, voor andere culturen zal dat vast gescheiden moslims en niet-moslims zijn.... iedereen content! Allen naar de moslim-vrije zwemuurtjes en moslim-vrije-hammam-uurtjes!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Staatssecretaris
|
![]() Nooit naar de parenclub geweest? Daar is iedereen toch ook naakt.Je mag er in zwempak binnen maar in de parenclub zijn het eerder degenen die gekleed zijn die scheef bekeken worden en niet degenen die naakt zijn.
![]() |
#51 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() Van mij moet je niks , hoor. Maar je mist toch wat, hé...Lekker poedelnaakt in de hammam zitten, tussen tientallen blote mannen en vrouwen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Regularisatie alhier en aldaar, elk jaar komen er duizenden bij via allerlei foefjes en leugens, die zo rap mogelijk nep-"Belgen" worden, ze kunnen dan gaan stemmen voor de doodgravers van onze maatschappij... Straks gaan wij ook stemmen, misschien rekening mee houden.... Er valt echter te vrezen dat het eerst helemaal een ramp zal moeten worden, doe er straks nog een paar tienduizend arme Turken bij die aan het ocmw kunnen gaan aanschuiven en we staan weer een stap verder... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, ge waart misschien een seuteke?De meeste Antwerpenaren kennen dat zwembad hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() Ik heb leren zwemmen in de Zamenhofstraat, op het Kiel...Toffe buurt indertijd...Vandaag helaas....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Vreemdeling
|
![]() De veldstraat ging ik in de jaren '90 met het schooleke ook wekelijks zwemmen , toen leefde er nog een groot aantal Antwerpenaren van de Seefhoek dus maar nu bleek dat wel de laatste generatie te zijn precies want de Belgen die daar nu wonen zijn van die alternatieve types van op den buiten die dan in iets duur en volledig vernieuwd wonen tussen de zigeuners , makkakken en turken. Die waren er in de jaren '90 ook wel , maar toen waren die nog de brave minderheid die zich wel liet gelden maar daar lachten we toen is mee , maar paljassen gelak de Janssens (de vuil rat) met hun ultra links beleid en kontlikken van de moslimbevolking en maar telkens over hun bolleke wrijven als ze weer is een keer een betoging hebben gehouden over het met weinig respect voor de islam hebbende West-Europa maar als gij is uitpakt tegen zo'n mohamed dan is het direct een racistische daad , terwijl ik ab-so-luut niet naar huidskleur kijk. Mocht de seefhoek nu vol zitten met zwarte Afrikanen ik had het mij toch veel minder aangetrokken en dan hadden er veel mensen wrs ook niet weggetrokken want dan hadden we gewoon een cultuur en levensstijl leren kennen die alleen maar verrijkend kon zijn mss wel vice versa ipv die heidense islam met hun hypocrisie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En die Afrikanen op de Seefhoek zijn er al hoor,lang geleden precies dat je daar was! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |