Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 18 juli 2010, 04:59   #401
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Daar heb ik antwoord op gegeven door omstandig uit te leggen wat Marie bedoelde met deze uitdrukkingen, maar wanneer iemand blijft herhalen moet ik niet ook twintig keer hetzelfde antwoord geven, herlees de discussie en je komt mijn antwoorden vanzelf tegen!
Bedoel je dit als antwoord
"1. marie heeft haar zienswijze over de feiten tot in den treure uitgelegd"
http://forum.politics.be/showthread....60#post4874360
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2010, 05:16   #402
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Ook niet bijster sympathiek, vindt u niet!
Wat vind je niet bijster sympathiek?
Iemand onomstotelijk aantonen dat ze een ander haar woorden verkeerd weergeeft.
http://forum.politics.be/showthread....77#post4871677
Oud 18 juli 2010, 09:41   #403
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vuvu Zela Bekijk bericht
Kan U het misschien nog één keer hier en nu kort en bondig uitleggen waarom U de ene een beest noemt en de andere niet!

Waarschijnlijk is het antwoord ons ontgaan in de tsunami van berichten!
Er wordt hier voortdurend gezinspeeld op iets wat ik geschreven heb. Als u de juiste uitleg wil lees dan posts 387 en 392 die ik gericht heb aan Suqar.
Oud 18 juli 2010, 13:09   #404
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vuvu Zela Bekijk bericht
Kan U het misschien nog één keer hier en nu kort en bondig uitleggen waarom U de ene een beest noemt en de andere niet!

Waarschijnlijk is het antwoord ons ontgaan in de tsunami van berichten!
mocht je de moeite doen berichten te lezen dan zou je weten dat dit helemaal niet mijn uitspraken waren maar van Marie die ze persoonlijk nu al oeverloos heeft toegelicht!
Daar bij zijn er toch een aantal aandachtspunten, Sugar gaat tekeer omdat een meisje wat een mep kreeg blijkbaar geen racistisch geweld is, maar een man die een zwarte vrouw onder de bus duwt dan wel?Mij lijken beiden vormen van racistisch geweld met dit verschil dat de busduwer veroordeeld werd en die jongen zover we weten niet!
Arti vind dat je dezelfde bewoordingen moet gebruiken, noem je die jongen een beest en de ander gestoord dan is dat discriminatie en racisme waarop een heksenjacht op Marie wordt gestart die getuigt van niet al te eerlijke intenties, muggenzifterij en het bewust zoeken van spijkers op laag water, want het is overduidelijk dat Marie beide daden veroordeelt en afkeurt!

Laten we dit dus als afgehandeld beschouwen, iedereen lijjk toch ( min of meer) te vinden dat beide daden verkeerd zijn, racisme evengoed bij andere groepen als Vlamingen voorkomt waarbij daders steeds mannen zijn en slachtoffers meestal vrouwen!

Mocht er toch nog iemand het nodig vinden de heksenjacht op Marie verder te zetten, dan graag eens steekhoudende argumenten en niet het gejodel wat te heden te lezen staat van Sugar, Arti en consoorten!
Anders zou het fijn zijn de discussie niet langer te gijzelen en ze verder te zetten!

Laatst gewijzigd door alice : 18 juli 2010 om 13:09.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2010, 13:15   #405
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
mocht je de moeite doen berichten te lezen dan zou je weten dat dit helemaal niet mijn uitspraken waren maar van Marie die ze persoonlijk nu al oeverloos heeft toegelicht!
Daar bij zijn er toch een aantal aandachtspunten, Sugar gaat tekeer omdat een meisje wat een mep kreeg blijkbaar geen racistisch geweld is, maar een man die een zwarte vrouw onder de bus duwt dan wel?Mij lijken beiden vormen van racistisch geweld met dit verschil dat de busduwer veroordeeld werd en die jongen zover we weten niet!
Arti vind dat je dezelfde bewoordingen moet gebruiken, noem je die jongen een beest en de ander gestoord dan is dat discriminatie en racisme waarop een heksenjacht op Marie wordt gestart die getuigt van niet al te eerlijke intenties, muggenzifterij en het bewust zoeken van spijkers op laag water, want het is overduidelijk dat Marie beide daden veroordeelt en afkeurt!

Laten we dit dus als afgehandeld beschouwen, iedereen lijjk toch ( min of meer) te vinden dat beide daden verkeerd zijn, racisme evengoed bij andere groepen als Vlamingen voorkomt waarbij daders steeds mannen zijn en slachtoffers meestal vrouwen!

Mocht er toch nog iemand het nodig vinden de heksenjacht op Marie verder te zetten, dan graag eens steekhoudende argumenten en niet het gejodel wat te heden te lezen staat van Sugar, Arti en consoorten!
Anders zou het fijn zijn de discussie niet langer te gijzelen en ze verder te zetten!
Beste dame, waar ga ik tekeer? Citaat? Bron?

Of is dat weer 1 van je zoveelste verzinsels. Het moet u toch wel een kick geven hé, arti en suqar zo te dissen.

Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 18 juli 2010 om 13:16.
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2010, 13:37   #406
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Neen; Marie heeft pas gisteren geschreven "Ja die man is een racist, een slecht mens, een beest."
Waar staat die "oeverloos toegelicht"?

Citaat:
Kan je daar een citaat van geven; want uit ervaring weet ik dat je waargave niet altijd even goed lukt.
Citaat:
Neen; ook al geen correcte weergave.
Citaat:
We weten nu al dat beide daders "als beesten zijn " en beide daders "lijken gestoord"; maar we weten nog altijd niet :
Wanneer de ene dader een wandaad begaat wordt er geschreven dat dit komt door zijn opvoeding; zijn cultuur; zijn religie; van hoe tolerant men is tegenover geweld, agressie tegenover vrouwen en ongelijke machtsverhoudingen.
Wanneer een andere dader een misdaad begaat is het van "ik weet niet hoe dit gekomen is" want "Binnen onze cultuur wordt geweld op vrouwen afgekeurd en veroordeeld".

Waarom be/veroordelen op zo'n verschillende wijze?

Laatst gewijzigd door artisjok : 18 juli 2010 om 13:38.
Oud 18 juli 2010, 13:42   #407
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Beste dame, waar ga ik tekeer? Citaat? Bron?

Of is dat weer 1 van je zoveelste verzinsels. Het moet u toch wel een kick geven hé, arti en suqar zo te dissen.
Het is een strategie als een ander.
Wat kan men doen als men vastzit in een discussie?

Een ander zijn mening foutief weergeven (zo kan je de focus verleggen) en/of je toevlucht nemen tot persoonlijke aanval.

Alice; indien je dit wenst zal ik concreet weergeven waar je mijn mening foutief weergeeft.
Oud 18 juli 2010, 14:37   #408
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht

Een ander zijn mening foutief weergeven (zo kan je de focus verleggen) en/of je toevlucht nemen tot persoonlijke aanval.

Alice; indien je dit wenst zal ik concreet weergeven waar je mijn mening foutief weergeeft.
Wie vastzit bent u in uw heksenjacht op Marie en Sugar, lees je even je eigen uitspraken na? Ik ben geen kermisaapje om steeds het gekoeieneer tegen Marie van u en Arti op te sporen, en gezien jou gemuggenzift Arti over " niet dezelfde bewoordingen gebruiken" en meer van dat getroela, heb ik echt geen nood aan je verhaaltjes waarbij jou mening "foutief" zou zijn weergegeven, bladzijden vol verveel je ermee en leg je de discussie lam , nu met de hulp van Sugar!
Kunnen we dit nu achterwege laten en de discussie voortzetten? Wie nog opmerkingen heeft stuurt maar een pm; ik zal niet nalaten u te antwoorden!
Oud 18 juli 2010, 14:39   #409
suqar_7loe

Standaard

Citaat:

Eigenlijk is alles opgelost niet? Marie noemde de blanke gestoorde ook een beest. Ik kan daar mee leven, met hetgeen Marie zegt.
Oud 18 juli 2010, 14:44   #410
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Eigenlijk is alles opgelost niet? Marie noemde de blanke gestoorde ook een beest. Ik kan daar mee leven, met hetgeen Marie zegt.
Goed zo Sugar, fijn dat je zo positief van instelling bent, het is inderdaad genoeg geweest...
Oud 18 juli 2010, 15:20   #411
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik kan leven met alles wat een ander schrijft; met alle meningen. Maar niet met het foutief weergeven van een ander zijn/haar mening.

Ieder kan zich al eens vergissen; maar wanneer je een letterlijk citaat voorgeschoteld krijg zou men dit toch moeten kunnen toegeven. Of ten minste zwijgen.
Maar dan op de man beginnen spelen; dat vind ik al veel minder.
Oud 18 juli 2010, 15:26   #412
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Ik kan leven met alles wat een ander schrijft; met alle meningen. Maar niet met het foutief weergeven van een ander zijn/haar mening.

Ieder kan zich al eens vergissen; maar wanneer je een letterlijk citaat voorgeschoteld krijg zou men dit toch moeten kunnen toegeven. Of ten minste zwijgen.
Klopt, daar ga ik U geen ongelijk in geven.
Oud 18 juli 2010, 16:48   #413
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Zelf ik geef je gelijk maar ik bedoel dan ook niet dezelfde persoon zoals u!
Oud 18 juli 2010, 18:36   #414
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zelf ik geef je gelijk maar ik bedoel dan ook niet dezelfde persoon zoals u!
idem !
Oud 18 juli 2010, 20:11   #415
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
....., heb ik echt geen nood aan je verhaaltjes waarbij jou mening "foutief" zou zijn weergegeven, bladzijden vol verveel je ermee en leg je de discussie lam , ...!
In post #259 omschrijf je mijn mening verkeerd.
In post #346 meld ik je dit en geef ik mijn letterlijk citaat en link.
In post #349 haal je Jip en Janneke boven
In post #352 leg ik zin per zin uit waar jij verkeerd zit (met jouw en mijn letterlijk citaat).
In post #354 kies je voor de vlucht vooruit met persoonlijke aanval en beledigen.
Zie ook post #355 en #356

Citaat:
Kunnen we dit nu achterwege laten en de discussie voortzetten?
Wie nog opmerkingen heeft stuurt maar een pm; ik zal niet nalaten u te antwoorden!
Kan je dan in de toekomst per PB eerst je weergave van wat een ander zegt laten verbeteren; en je Jip en Janneke en dergelijke thuis laten ?
Oud 18 juli 2010, 21:10   #416
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
In post #259 omschrijf je mijn mening verkeerd.
In post #346 meld ik je dit en geef ik mijn letterlijk citaat en link.
In post #349 haal je Jip en Janneke boven
In post #352 leg ik zin per zin uit waar jij verkeerd zit (met jouw en mijn letterlijk citaat).
In post #354 kies je voor de vlucht vooruit met persoonlijke aanval en beledigen.
Zie ook post #355 en #356

Kan je dan in de toekomst per PB eerst je weergave van wat een ander zegt laten verbeteren; en je Jip en Janneke en dergelijke thuis laten ?
Lap met post 259 al prijs, u wordt aangeproken op uw mening,voor u is dat dan uiteraard "verkeerd" en zo gaat dit met iedere post waarbij je commentaar levert, geen reet van waar en niets anders dan jou "persoonlijke intepretatie"!
De rest van je beweringen zullen ongetwijfeld van hetzelfde gehalte zijn , maar omdat u nu eenmaal verslaafd bent aan aandacht kunt u niet zoals Sugar doet een streep onder het eindeloos gezever zetten maar blijven we met u bezig, daarom speciaal in Jip en Janneke voor Arti, gelieve nu eindelijk de discussie voort te zetten, te stoppen met steeds aandacht vragen en inhoudelijk iets bijdragen aan de discussie!
Oud 18 juli 2010, 21:17   #417
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Lap met post 259 al prijs, u wordt aangeproken op uw mening,voor u is dat dan uiteraard "verkeerd" en zo gaat dit met iedere post waarbij je commentaar levert, geen reet van waar en niets anders dan jou "persoonlijke intepretatie"!
Persoonlijke interpretatie?
Wat begrijp jij niet een "letterlijk citaat" met link?
Lees post #352.
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=352
Oud 18 juli 2010, 21:18   #418
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Persoonlijke interpretatie?
Wat begrijp jij niet een "letterlijk citaat" met link?
Lees post #352.
Yep, daar is ze weer! En nog eens proberen IK WIL AANDACHT!
Oud 18 juli 2010, 21:28   #419
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Yep, daar is ze weer! En nog eens proberen IK WIL AANDACHT!
Neen; ik wil dat jij inziet dat jij mijn mening verkeerd weergeeft.
Vermoedelijk zie je het wel in; vandaar je reactie hierboven. Typisch voor iemand die vastzit.

Je begrijpt ongetwijfeld het verschil tussen een "persoonlijke interpretatie" en een "letterlijk citaat" met link, niet?
Heb je post #352 nu al gelezen?
Oud 18 juli 2010, 21:56   #420
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mooi dat u durft toegeven dat beiden verkeerd hebben gehandeld. Verkeerd is zelfs nog heel licht uitgedrukt.

Een paar zwarten die een meisje een mep verkopen noem jij beesten? En een blank racistische monster die even het lef heeft om een zwarte, zwangere vrouw aan te vallen en probeert haar onder een bus te krijgen, die noem jij 'zwaar gestoord'.
Zie je echt het verschil niet of heb je ook last van racisme ?
Het in groep optreden om een onschuldig meisje te molesteren is toch wel net iets anders dan iemand die ruzie krijgt met een ander persoon.
Wat ik vet markeerde heb ik daar zo niet gelezen, wel dat ze door het duwen bijna onder een bus terechtkwam. Waarom willen jullie met alle geweld aantonen dat een blanke die een zwarte duwt erger is dan een groep zwarten die een blanke aanvalt ? Bij haar vlucht kan die ook bijna onder een auto terechtkomen hoor.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be