![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#501 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dat van iemand die de militaire jihad een nobele zaak vindt: Enfin, genoeg gezegd. Dit lijkt mij meer dan duidelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#502 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En waarom stelt u keer op keer dezelfde compleet infantiele en van de pot gerukte vraag? (Antwoorden hoeft niet aangezien dit een rethorische vraag is waar ik bijgevolg het antwoord reeds op weet, trol) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#503 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#504 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Precies een cassette die we laten afspelen: 'Enfin, genoeg gezegd. Dit lijkt mij meer dan duidelijk.'
![]() |
![]() |
![]() |
#505 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#506 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#507 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U houdt dus van de moslims?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#508 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#509 | |
|
![]() Citaat:
Het gaat me ook niet over de Islam, want ook dat vind ik geen goede zaak, maar tussen het bekritiseren en het ageren op basis ervan vind ik een stap (lees: zevenmijlslaarzen) te ver.
![]() |
![]() |
#510 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#511 |
Banneling
|
![]() Wel als het dit soort lieden zo uitkomt, om in een wanhopige poging mensen klem te praten, door middel van het trachten te sturen van de discussie middels allerlei domme vragen en suggestief taalgebruik, het uiteindelijke triomfantelijke gelijk proberen te halen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#512 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeker niet. Tussen een Turk en een Marokkaan zit een wereld van verschil, net als tussen een Iraniër en een Surinaamse moslim. Ik weet ook wel dat culturele verschillen belangrijk zijn. Het is wel zo dat hoe meer men de religie opvolgt, hoe meer al die volkeren op mekaar beginnen te lijken qua gedragingen en uiterlijk. Je zou kunnen zeggen dat religie de wereld monocultureler maakt. Dat gold overigens ook voor het Katholicisme, toen dat in de Middeleeuwen nog superstreng werd opgevolgd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#513 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#514 |
Banneling
|
![]() Als u uw mening in dezen niet onderbouwt, is en blijft het getrol van u en bent u bijgevolg een trol van het allerlaagste trollenallooi. Een absolute untertrol zeg maar. En dat weet u zelf maar al te goed.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#515 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#516 |
Parlementslid
|
![]() hou het netjes? Enfin tis maar een (waan)idee ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#517 | ||
|
![]() Uw reacties kennende vermoedde ik al zo iets.
Beter opletten daar in het godsdienst forum ![]() Citaat:
Ik ga graag in discussie met Christenen, Moslims, maar ik probeer dat steeds met het nodige respect te doen (alhoewel ik daar bij Harrie niet altijd in slaag). Waar ik echter de lijn trek is waar het mijn beoordeling betreft van de persoon in kwestie. Als gij en een Christen bij mij in dienst willen treden dan zal het feit dat ik uw mening deel over wat geloof betreft u geen voordeel opleveren. Citaat:
De vrijheid van meningsuiting eindigt waar het de vrijheid van anderen beperkt. Ook hier ben ik het met u eens, maar slechts tot een bepaald punt.
![]() |
![]() |
#518 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=P6bJKVSCR90 Dat bestaat niet eens, ik bedoel er bestaat geen al-Qaeda als organisatie, maar wel als een merknaam die goed gepromoot is door imperialistische machine die oorlogen en zich bemoeien met iemands anders politiek willen rechtvaardigen. Zij die in staat zijn om te kunnen strijden tegen de imperialisten doen het wel en ze nemen deze goed gepromote merknaam (al-Qaeda) als virtuele beweging die niet in de realiteit bestaat en waarbij de leden die tot deze merknaam willen behoren niets in gemeen hebben buiten deze merknaam, ten eerste omdat er geen copyright op staat natuurlijk, en ten tweede omdat deze naam een bepaalde politieke betekenis in de media heeft gekregen. Zij die willen behoren tot deze al-Qaeda hoeven niet beroep te gaan doen op de Koran of Islam; dit geldt ook voor 'moslims' die alcohol drinken, varkensvlees eten, holebi praktijken verrichten, drugs nemen of dealen, ontucht plegen en hun ouders mishandelen = allemaal daden die onislamitisch zijn, dus een vraag als Is het mogelijk dat vele moslims hun koran dan toch niet zo goed kennen? heeft geen waarde in deze context. Ik ontken niet dat er geen leken zijn die hun bomaanslagen in Riyad, Casablanca, Algerije hoofdstad, Bali en Instabul ""islamitisch"" willen rechtvaardigen, dat doen ook de drugsdealers die er van mening zijn dat drugs haram zijn maar niet haram om aan niet-moslims ter verkopen (??? ![]() Laatst gewijzigd door porpo : 18 juli 2010 om 20:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#519 | |
|
![]() Citaat:
Toch oppassen met je beledigingen. http://forum.politics.be/showpost.ph...ostcount=11458
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 18 juli 2010 om 19:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#520 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||