![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Behalve als er een stormloop op het spaargeld komt, bij losbarstende hyperinflatie bij voorbeeld. Dan zijn alle banken failliet en de overheid ook.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Staatssecretaris
|
![]() Euh... mijn spaargeld zit niet bij Fortis en de staat heeft mijn bank geen miljarden toegestopt. Het is trouwens niet mijn schuld dat vele banken geen geld kunnen beheren (de overheid trouwens ook niet).
![]() |
#44 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Staatssecretaris
|
![]() Dat ik er voor opdraai besef ik maar goed genoeg, alleen wil ik er niet nog MEER voor opdraaien door ze aan mijn spaarcenten te laten zitten. De dag dat ze dat riskeren ga ik in het zwart werken en placeer ik mijn spaarcenten in het buitenland. Ze stelen zo al genoeg en hun Robin Hood-argumenten werken allang niet meer.
![]() |
#46 |
Parlementslid
|
![]() [quote=Bobke;4885216]Dat klopt, daarom krijgt ge ook een indexaanpassing van uw loon.[/Q
proficiat u behoord tot de rijkste burgers van europa maar dit is blijkbaar nog niet genoeg |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Was het niet "mij" geld ???
Typisch voor deze draad: ik en ik en ik en de anderen kunnen stikken... Hoe moeilijk het ook is voor heel wat mensen: sparen is de kunst v.d. regelmaat !!! Dat is al zo sedert de Egyptenaren... |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=stropke1000;4885260]
Citaat:
Niet moeilijk om te verstaan... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
waarom zouden ze bijdragen aan de slaven |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Minister-President
|
![]() Ik heb helemaal geen 65000 euro en ik ben zeker niet bereid om 3 % van mijn spaargeld af te geven. Die miljonairs moeten maar eens 3 % afgeven, de gewone werkman betaald al genoeg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Parlementslid
|
![]() [quote=Boduo;4885269]excuseer de arbeiders werken hard waar de kapitalisten maximaal hebben van kunnen profitteren
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik ben eventueel wel te vinden voor een belasting op speculatieve winsten maar daar houdt het voor mij op. Men zou beter eens naar de uitgavenkant kijken. Ik ben écht niet bereid om nog een euro meer belastingen af te dragen als die vervolgens gebruikt wordt om: - nog een reeks gelukkigen op brugpensioen te zetten - nog wat nieuwe uitkeringstrekkers aka asielzoekers op hotel te zetten - de pensioenen van de statutaire ambtenaren te behouden op hun huidige niveau enz, enz. Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 23 juli 2010 om 00:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
als u 1000euro hebt op uw rekening , betaald u 30euro als u een miljoen hebt op uw rekenindg , betaald u 30000euro op deze manier betalen de milonairs de schulden maar dit wel niet gebeuren |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Parlementslid
|
![]() De staat heeft 20miljard gestoken in de banken zogenaamd om onze spaarcentjes te beschermen, (730miljard) nu zijn ze op zoek naar 22miljard, is het dan niet logisch dit te gaan vragen aan de spaarders die ze eerst beschermd hebben, dit zou 3% bedragen op het totaal
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=stropke1000;4885304]
Citaat:
Die gemiddelde Vlaming is een werker én spaarder. Hij hecht belang aan: eerst het Nodige, dan het Nuttige en dan het Aangename. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote=stropke1000;4885323]Kent gij veel landen waar de arbeiders méér verdienen dan in België. Ik heb het dan wel over brutoloon. Nettoloon kan je niet vergelijken omdat men in het buitenland ook niet de voordelen heeft die gekoppeld zijn aan hoge belastingtarieven zoals een werkloosheidsvergoeding die onbeperkt is in tijd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Minister
|
![]() 3 % van mijn spaargeld...
Akkoord, ik heb welgeteld 18 Cent op mijn spaarrekening, kijk ge moogt 't allemaal hebben! Had je dat graag cash gekregen of toch liever via overschrijving? |
![]() |
![]() |