![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Edit: gevonden. Ik wil het zien gebeuren ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Txiki : 28 juli 2010 om 16:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als vroeger ergens zigeuners, of wie dan ook, op privé eigendom stonden, of iets soortgelijks, dan belde de veldwachter naar de gendarmen. Die kwamen dan af en gaven die gasten een kwartierke om in te pakken.
In wezen gebeurt nu hetzelfde, alleen moet dat vijf dagen duren, moeten een advocaat, een rechter, een gerechtsdeurwaarder daar dik geld aan verdienen, en ondertussen moeten de flikken daar wezenloos staan bij kijken. We zijn er op vooruitgegaan met justitie die een federale bevoegdheid is.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Slechter kan het niet, dus ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dacht je dat het mijn intentie was om te antwoorden ?
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wie denkt dat advocaten veranderen door een taal die ze spreken, die heeft toch niet door hoe advocaten denken, denk ik. ![]()
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zouden de advocaten een andere taal spreken onder een Vlaamse justitie dan die ze nu spreken onder een Belgische justitie? Ik snap het niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Banneling
|
![]() Goddeloze zigeuners mogen gaan en staan waar ze willen vind ik. Die godgekken van leven en licht echter kunnen beter naar Italië (Vaticaanstad). Of naar Nederland, daar heeft elk dorp bijna tien kerken dus daar zijn ze er meer voor te vinden. Voor zulke toestanden.
Elke iet of wat gemeente in België heeft wel ergens een plaatsje voor wat woonwagenbewoners. Echter niet voor ineens bijna duizend. |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je verwart mij met een helpdesk.
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een financieel akkoord tussen de zigeuners en de eigenaar in Dour is gevonden : de zigeuners kunnen ter plaatse tot volgende woensdag blijven. Die toelating kan zelfs tot zondag 8 augustus verlengd worden als alle verblijfvoorwaarden gerespecteerd zijn :
http://www.lesoir.be/actualite/belgi...ire-784032.php (De video op de site werd voor dit akkoord opgenomen) |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Nederland werden in het verleden hoge oprotpremies betaald door de gemeentes waar ze neerstreken.
Je hebt echter nog steeds te maken met mensen. En Django Reinhardt was een gerespecteerd Belgisch gitarist met grote invloed op hedendaagse gitaristen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vele kerken zijn nu ingericht als appartement. Voorbeeld de Sint Jozefkerk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik denk dat op de festivalweide van Dour zoizo niet veel meer groeit buiten hier en daar een cannabisplantje.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Soit dat ze zich parkeren op grond dat eigendom is van de kerk.
Probleem opgelost.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN