![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Je hebt uiteraard gelijk, het zou om een god kunnen gaan die ons niet ziet, en niet ingrijpt. Maar dat wil dan ook zeggen dat die doop er voor "den hond z'n kloten" bijgesleurt wordt. Of is die doop wel iets wenselijks, en dan is mijn vraag terecht. In beide gevallen hebben we met idioten te maken die niks in vraag stellen en blindelings achter hun kudde aansjokken. Voor mij geen verrassing, maar wel leuk als je het kan bewijzen ![]() Laatst gewijzigd door Travis66 : 28 juli 2010 om 15:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Die doop is een ander paar mouwen. Dat is iets waar die god speciaal achter gevraagd heeft, en waar hij zelfs een beloning voor over heeft. Vandaar dat ik de vraag nu wel relevant vindt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat wisten de Oude Grieken reeds. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 28 juli 2010 om 16:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Europees Commissaris
|
![]() De vraag is relevant in uw illusies, buiten uw illusies is de vraag letterlijk niets. Ik stelde de vraag: wat is het probleem met wat er gebeurd is?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Europees Commissaris
|
![]() En ik negeer jou omdat ik bijna spontaan moet overgeven telkens ik je onzin lees.
Laatst gewijzigd door Travis66 : 28 juli 2010 om 18:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dus wel degelijk dood door schuld van de priester.
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() O, jij gaat de 'schuld' op de baby steken. Het gedrag van de priester blijft verwijtbaar ook al zou de baby bruusk bewogen hebben. Dat is namelijk iets waarvan we mogen veronderstellen dat de priester er rekening mee houdt als deel van zijn verantwoordelijkheid bij het dopen van kinderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Europees Commissaris
|
![]() Waarom niet?
1. We laten ons kind dopen, maar we weten dat er geen god zich mee bezighoudt = idioot. 2. We laten ons kind dopen, god ziet dat en heeft dan het beste met ons kind voor. Als dat kind dan overlijdt ten gevolge, denken we daar niet over na = idioot. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 29 juli 2010 om 08:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als ik een kind zou laten verdrinken door een onoplettendheid dan word ik ten minste ontslagen en zal men ook onderzoeken of er sprake is van dood door schuld (vb door het al spelend in een zwembad te duwen - zoals kinderen onderling wel eens doen - zonder er rekening mee te houden dat het kind niet kan zwemmen). Het kind is gestorven door een handeling van de priester die de bedoeling had om die handeling te doen, maar zonder de bedoeling om het kind te doden. Dus dood door schuld, ongeacht of het kind nu bewoog of niet.
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Accidents happen, we are only human, case closed. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Tenzij men een typische katholieke hypocriet is die van alle mooie dingen in de wereld zegt dat ze door God zijn geschapen/voorzien en van alle slechte dingen in de wereld zegt dat ze louter menselijk zijn en dat God voor één of andere ondoorgrondelijke reden eens net toevallig de andere kant opkeek. Laatst gewijzigd door Wimpeus : 29 juli 2010 om 12:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |