Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 31 juli 2010, 18:09   #21
Carnivore
Staatssecretaris

Carnivore's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Wie zegt dat allemaal? Dat zijn zo van die typische fantasietjes van "rechtsen" over wat "linksen" denken. Ik ken nochtans heel wat linksen en ik hoor die dat toch nooit zeggen, hoor.
neen, maar 't beleid waar ze voor stemmen doèt het wel. zonder er over te zeuren.
En 'verrijking' is toch geen term die de rechtsen hebben uitgevonden he?
Noch zoals de term racist door rechts zo in swang is gekomen de afgelopen 20 jaar. Je dènkt nog maar ik vind die marrokanen precies niet zo leuk en je bent vandaag de dag al een racist.
yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES!

Laatst gewijzigd door Carnivore : 31 juli 2010 om 18:10.
Carnivore is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2010, 18:41   #22
Yoyo
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
En andermaal bewijst yoyo zijn gaven als helderziende. Echt, je zou op de kermis moeten gaan staan, daar valt een flinke cent mee te verdienen.

Feit is natuurlijk dat jij helemaal niet weet wat moslims denken en dat jij dus nog veel minder een bord in Mekka kan linken aan Molenbeek. Zulke discussies gaan niet meer over de realiteit, of over wat moslims denken, maar louter over wat jij denkt.

Ik kan dat ook, hoor: een tijd geleden kwam er onthaalmoeder in het nieuws die een foto van Hitler had hangen en een boekenkast vol werken over het derde rijk. Ze was ook lid van het Vlaams Belang. Zou jij het dan aanvaarden als ik zou zeggen: iedereen bij het Vlaams Belang wil vreemdelingen massaal vergassen? Nee toch. En terecht. En dat is nu precies wat jij hier doet.
Haha, je hebt uiteraard de finesse niet begrepen hé. Als ik bedoel dat moslims nogal goed zijn in het interpreteren van bewijsmateriaal dan verwijs ik uiteraard naar het niet aanvaarden van de evolutietheorie omdat moslims zo hun eigen idee hebben wat wetenschap betreft.
Yoyo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2010, 18:44   #23
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yoyo Bekijk bericht
Haha, je hebt uiteraard de finesse niet begrepen hé. Als ik bedoel dat moslims nogal goed zijn in het interpreteren van bewijsmateriaal dan verwijs ik uiteraard naar het niet aanvaarden van de evolutietheorie omdat moslims zo hun eigen idee hebben wat wetenschap betreft.
Waarom heb je het dan specifiek over moslims? Aanvaarden andersgelovigen de evolutietheorie dan wel? Je antwoordt trouwens maar op een zeer beperkt deel van mijn opmerking. Je hebt uiteraard de reikwijdte daar niet van begrepen hé.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2010, 19:01   #24
Yoyo
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Waarom heb je het dan specifiek over moslims? Aanvaarden andersgelovigen de evolutietheorie dan wel? Je antwoordt trouwens maar op een zeer beperkt deel van mijn opmerking. Je hebt uiteraard de reikwijdte daar niet van begrepen hé.
Wel, het gaat hier nu eenmaal over moslims, ja?
Weet je, wat gelovigen denken laat mij eigenlijk koud, zolang ze maar respect hebben voor de denk en leefwereld van andersgelovigen en niet-gelovigen. Daar zie ik echter heel weinig voorbeelden van in de moslimwereld.

Laatst gewijzigd door Yoyo : 31 juli 2010 om 19:01.
Yoyo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2010, 19:54   #25
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Carnivore Bekijk bericht
Het toont de open geest van de islam aan.
Nog maar eens.
Of van de Mekkanen? Ooit gehoord over de vlucht van Mekka naar Medina?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hidjra
Citaat:
Maar tja, zelfs al moest een moslim 'varken' op je voorhoofd tattoueren, je zou het nog niet verstaan.
niet vies van een persoonlijke aanval, hé?
Citaat:
Gelukkig voor ons is het tattoueren niet zo aan hen besteed, ze snijden je liever de keel over, in onze streken kloppen ze je en masse de kop in.
Als ik 'smorgens buitenwandel liggen de straten vol met lijken : overgesneden kelen, ingeslagen hoofden, massas !:ironieteken:

Laatst gewijzigd door filosoof : 31 juli 2010 om 20:04.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2010, 21:57   #26
Moslim!
Parlementslid

Moslim!'s schermafbeelding

Standaard

dit topic hoort eerder bij internationaal maar ik vraag me af hoe je in Godsnaam geërgerd kunt geraken van niet in Mekka te mogen, je mag ook de shaolin tempel en zoveel andere plaatsen niet binnen wat maakt dat uit? Wil je zo graag naar mekka en waarom? Dit is een aangelegenheid betreffende de binnenlandse politiek van SA, persoonlijk vind ik dat een goed besluit want Mekka is geen toeristenstad, het is een heilige stad voor moslims die hajj verrichten iedereen mag er in die de shahada gezegd heeft zoniet heb je daar niets te zoeken. Lig daar toch niet van wakker.

Laatst gewijzigd door Moslim! : 31 juli 2010 om 21:58.
Moslim! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2010, 22:00   #27
Moslim!
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Wel, het gaat hier nu eenmaal over moslims, ja?
Weet je, wat gelovigen denken laat mij eigenlijk koud, zolang ze maar respect hebben voor de denk en leefwereld van andersgelovigen en niet-gelovigen. Daar zie ik echter heel weinig voorbeelden van in de moslimwereld.
Hou u dan om te beginnen met uw eigen leefwereld bezig, niet? U kan elke moskee ter wereld zomaar binnen behalve die ene in Mekka waarom stoort u dat?
Oud 31 juli 2010, 22:04   #28
Moslim!
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Ik ken een Saoudische professor in bioscience die zegt het zo : het gaat er niet over dat moslims die theorie niet aanvaarden het gaat erover dat Darwin het bestaan van God uitsluit obv zijn theorie wat dus niet aanvaardbaar is.
Oud 31 juli 2010, 22:06   #29
Moslim!
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Het staat misschien niet in Molenbeek, maar ze denken daar wel zo... (Trouwens niet alleen in Molenbeek).
Kom daar dan met een bewijs van en laat Mekka er buiten, maar dat kan u niet denk ik.
Oud 31 juli 2010, 22:07   #30
Moslim!
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Dat zou u de poster van die foto moeten vragen.

Uiteraard niet, er staat immers Mekka op dat bord. Dat wil niet zeggen dat men in de niet eens zo heel erg verre toekomst, een generatie of twee, drie vanaf heden, soortgelijke borden mogelijk wel in Molenbeek zal kunnen zien staan.
ik heb al gezegd mekka is de enige moskee waar u niet binnen mag en in welk islamitische land waar de islam al generaties lang aanwezig is staan dan zo'n borden?
Oud 31 juli 2010, 22:08   #31
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moslim! Bekijk bericht
want Mekka is geen toeristenstad, het is een heilige stad voor moslims die hajj verrichten iedereen mag er in die de shahada gezegd heeft zoniet heb je daar niets te zoeken. Lig daar toch niet van wakker.
Nederland is geen toeristenland. Het is een heilig land voor de religie der Sus-Iratisten die de Heilige Varkenskut aanbidden. Iedereen mag binnen zolang men de eigen achterlijke geloven maar heeft afgezworen en zich uitsluitend tot de Heilige Varkenskut bekent. Zoniet, heeft men daar niets te zoeken. Lig daar toch niet wakker van.

De Heilige Varkenskut is almachtig, en Sus Iratus is haar Profeet!
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2010, 22:09   #32
Moslim!
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Carnivore Bekijk bericht
Het toont de open geest van de islam aan.
Nog maar eens. Maar tja, zelfs al moest een moslim 'varken' op je voorhoofd tattoueren, je zou het nog niet verstaan.

Gelukkig voor ons is het tattoueren niet zo aan hen besteed, ze snijden je liever de keel over, in onze streken kloppen ze je en masse de kop in.
the mind is like a parachute, it only works when it's open. . .
Oud 31 juli 2010, 22:13   #33
Moslim!
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Nederland is geen toeristenland. Het is een heilig land voor de religie der Sus-Iratisten die de Heilige Varkenskut aanbidden. Iedereen mag binnen zolang men de eigen achterlijke geloven maar heeft afgezworen en zich uitsluitend tot de Heilige Varkenskut bekent. Zoniet, heeft men daar niets te zoeken. Lig daar toch niet wakker van.

De Heilige Varkenskut is almachtig, en Sus Iratus is haar Profeet!
lager kan niet denk ik
Oud 31 juli 2010, 22:15   #34
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
lager kan niet denk ik
Hmmz?

Leg eens uit?
Oud 31 juli 2010, 22:36   #35
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

420yeahbaby's schermafbeelding

Standaard

De niet moslims lijken toch twee rijvakken te hebben?
Oud 31 juli 2010, 22:42   #36
Moslim!
Parlementslid

Standaard

Je moet eens sommige joodse boeken lezen en over hoe sommige joden en joodse geleerden naar niet joden kijken, daar zul je nog van verschieten denk ik, waar je allemaal niet binnen mag als niet kosher (de niet joden onder de halacha: niet fijn voor een onbesneden zwijn!), maar dat demoniseren is waarschijnlijk niet in de mode dat was in de collectie van de jaren 40 ergens al uitverkocht geloof ik...
Oud 31 juli 2010, 22:47   #37
From_Vlaanderen
Secretaris-Generaal VN

From_Vlaanderen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door elsina Bekijk bericht
Reizigers die in Mekka toekomen, zien dadelijk dit bord staan
]
Leve de multicul
Nog geen last van gehad.
Dat is een bord zoals "uitzonderlijk plaatselijk verkeer", iedereen rijdt daar door.
Oud 31 juli 2010, 22:52   #38
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door From_Vlaanderen Bekijk bericht
Nog geen last van gehad.
Dat is een bord zoals "uitzonderlijk plaatselijk verkeer", iedereen rijdt daar door.
Neen, in de kempen vinden we zulke borden nog niet From..

Wat uw 2e zin betreft, daar zou ik maar niet zo zeker van zijn.
Oud 31 juli 2010, 23:01   #39
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Je moet eens sommige joodse boeken lezen en over hoe sommige joden en joodse geleerden naar niet joden kijken, daar zul je nog van verschieten denk ik, waar je allemaal niet binnen mag als niet kosher (de niet joden onder de halacha: niet fijn voor een onbesneden zwijn!), maar dat demoniseren is waarschijnlijk niet in de mode dat was in de collectie van de jaren 40 ergens al uitverkocht geloof ik...
Is dat als een antwoord bedoeld op mijn vraag (post #34) naar aanleiding van uw opmerking (post #33)?

Zo ja, dan kan ik u mededelen dat ik vroeg om verduidelijking van uw opmerking "lager kan niet denk ik", en niet om off-topic geleuter over joden - inclusief een verholen, doch middels uitroepteken toch duidelijk gemaakte, waarschijnlijk als zeer beledigend bedoelde (doch niet als zodanig opgevatte, want te simplistische) sneer.

Zo nee, dan raad ik u aan om maar een speciale draad over uw grieven ten aanzien van joden en de achterlijkheden hunner religie, te openen. Kwestie van de discussie niet te laten vervuilen zeg maar.

Laatst gewijzigd door Sus Iratus : 31 juli 2010 om 23:03.
Oud 31 juli 2010, 23:13   #40
Moslim!
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Is dat als een antwoord bedoeld op mijn vraag (post #34) naar aanleiding van uw opmerking (post #33)?

Zo ja, dan kan ik u mededelen dat ik vroeg om verduidelijking van uw opmerking "lager kan niet denk ik", en niet om off-topic geleuter over joden - inclusief een verholen, doch middels uitroepteken toch duidelijk gemaakte, waarschijnlijk als zeer beledigend bedoelde sneer.

Zo nee, dan raad ik u aan om maar een speciale draad over uw grieven ten aanzien van joden en de achterlijkheden hunner religie, te openen. Kwestie van de discussie niet te laten vervuilen zeg maar.

Heeft u koorts in uw bevooroordeelde bovenkamer ofzo?

Het ging niet over uw post, het was in het algemeen op dit topic hier.
Ik heb respect voor het jodendom en andere religies (zoals de islam me opdraagt)en ik sprak heel erg duidelijk over 'sommige' joden en dat was om aan te tonen dat een nuancering niet zou misstaan ipv dat onophoudelijk gedemoniseer van alles wat islamitisch is (zo'n saai gedoe trouwens).

Djeses nu liggen er mensen wakker van dat ze niet in mekka binnen mogen, wat een kopzorgen voor niets
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be