![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
En 'verrijking' is toch geen term die de rechtsen hebben uitgevonden he? Noch zoals de term racist door rechts zo in swang is gekomen de afgelopen 20 jaar. Je dènkt nog maar ik vind die marrokanen precies niet zo leuk en je bent vandaag de dag al een racist.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 31 juli 2010 om 18:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Weet je, wat gelovigen denken laat mij eigenlijk koud, zolang ze maar respect hebben voor de denk en leefwereld van andersgelovigen en niet-gelovigen. Daar zie ik echter heel weinig voorbeelden van in de moslimwereld. Laatst gewijzigd door Yoyo : 31 juli 2010 om 19:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hidjra Citaat:
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 31 juli 2010 om 20:04. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Parlementslid
|
![]() dit topic hoort eerder bij internationaal maar ik vraag me af hoe je in Godsnaam geërgerd kunt geraken van niet in Mekka te mogen, je mag ook de shaolin tempel en zoveel andere plaatsen niet binnen wat maakt dat uit? Wil je zo graag naar mekka en waarom? Dit is een aangelegenheid betreffende de binnenlandse politiek van SA, persoonlijk vind ik dat een goed besluit want Mekka is geen toeristenstad, het is een heilige stad voor moslims die hajj verrichten iedereen mag er in die de shahada gezegd heeft zoniet heb je daar niets te zoeken. Lig daar toch niet van wakker.
Laatst gewijzigd door Moslim! : 31 juli 2010 om 21:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De Heilige Varkenskut is almachtig, en Sus Iratus is haar Profeet! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De niet moslims lijken toch twee rijvakken te hebben?
![]()
![]() |
#36 |
Parlementslid
|
![]() Je moet eens sommige joodse boeken lezen en over hoe sommige joden en joodse geleerden naar niet joden kijken, daar zul je nog van verschieten denk ik, waar je allemaal niet binnen mag als niet kosher (de niet joden onder de halacha: niet fijn voor een onbesneden zwijn!), maar dat demoniseren is waarschijnlijk niet in de mode dat was in de collectie van de jaren 40 ergens al uitverkocht geloof ik...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is een bord zoals "uitzonderlijk plaatselijk verkeer", iedereen rijdt daar door.
![]() |
![]() |
#38 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wat uw 2e zin betreft, daar zou ik maar niet zo zeker van zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zo ja, dan kan ik u mededelen dat ik vroeg om verduidelijking van uw opmerking "lager kan niet denk ik", en niet om off-topic geleuter over joden - inclusief een verholen, doch middels uitroepteken toch duidelijk gemaakte, waarschijnlijk als zeer beledigend bedoelde (doch niet als zodanig opgevatte, want te simplistische) sneer. Zo nee, dan raad ik u aan om maar een speciale draad over uw grieven ten aanzien van joden en de achterlijkheden hunner religie, te openen. Kwestie van de discussie niet te laten vervuilen zeg maar. Laatst gewijzigd door Sus Iratus : 31 juli 2010 om 23:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Heeft u koorts in uw bevooroordeelde bovenkamer ofzo? ![]() Het ging niet over uw post, het was in het algemeen op dit topic hier. Ik heb respect voor het jodendom en andere religies (zoals de islam me opdraagt)en ik sprak heel erg duidelijk over 'sommige' joden en dat was om aan te tonen dat een nuancering niet zou misstaan ipv dat onophoudelijk gedemoniseer van alles wat islamitisch is (zo'n saai gedoe trouwens). Djeses nu liggen er mensen wakker van dat ze niet in mekka binnen mogen, wat een kopzorgen voor niets ![]() |
|
![]() |
![]() |