![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Minister-President
|
![]() iemand die zo herrie maakt voor mayonaise, nee, die zal niet geholpen zijn met één of ander cursus of een "alleen-zitten-straf". Er is iets ernstigers aan de hand, vrees ik.
zulke gevallen zou je van repliek moeten dienen, maar dan in een taal dat ze verstaan. Een flinke afranseling dus. Ik weet niet of jullie het beseffen maar zulke verhalen komen alleen maar hier voor. Ik bedoel van die onnozele dingen en cipiers die slaag krijgen. Ik durf te wedden dat in een Turks of marokkaans gevang nooit een cipier rammel zal krijgen voor mayonaise of een andere futiliteit. Hoe zou dat komen? wat doen zij daar anders? |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
djeezes het is de djail...hoeveel bewakers moeten ze nog naar beneden smijten alvorens iemand het snapt dat het daar stront met beulingen is op uw teljoor?
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toen ik eens in Vorst zat kreeg ik de ééne dag rijst met erwten en stoverij of iets dat er voor moest doorgaan.
De volgende dag was het soep waar de overschot van de rijst en de stoverij en de erwten inzaten met een boterham. Toen ik een rapport briefje aan de directeur liet afgeven dat een hond beter eten kreeg dan wij aldaar was hij nog op zijn tenen getrapt ook.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 3 augustus 2010 om 22:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Das ne wiet.
![]() |
#128 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Afgerukte radiatoren, ingeslagen ruiten.......en dan verwonderd zijn dat je maar dergelijk kost hebt gekregen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan mij zo voorstellen dat een of andere dude met gevoel voor humor, te veel vrije tijd, en een sadistische ingesteldheid, wel eens creatief zou kunnen worden met een blik Pal, ge zou het trouwens misschien nog niet eens gesmaakt hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Minister-President
|
![]() Die criminelen zouden het overschot moeten krijgen van de honden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat is er mis met de overschot soep maken? Doe ik ook. Ik hou niet van verspilling. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Staatssecretaris
|
![]() Een gevangene die mayo bij z'n frieten wil moet z'n straf maar verdubbeld zien. OK, ieder z'n mening.
Als ik het goed begrijp mag iemand die levenslang heeft gekregen x maal om zeker te zijn dat ie nooit meer vrijkomt zoveel mayonaise vragen al ie wil zonder verder gevolg. Iemand die voor een bagatel in de gevangenis terecht komt moet ineens maar dubbel boeten t.o.v. de straf die de rechter heeft uitgesproken voor z'n oorspronkelijk vergrijp. Zie je dat ook zo voor mensen in voorhechtenis?
![]() |
#134 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() in feite is dat ook deel van de groene economie, ik begrijp die groene contradicties niet ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Banneling
|
![]() het is al te makkelijk oordelen achteraf en zonder al te veel feitenkennis
het was warm en ja mogelijk heeft die cipier wat willen kloten en laten zien wie er de macht had ... maar anderzijds, we kennen het vonnis niet mss was Habil wel veroordeeld tot drie jaar zonder saus, in dat geval heeft die cipier wel gelijk hé. |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dus moet iedereen boeten, hoe typisch Vlaams.
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar als gij ketchup op mijn frieten kwakt, dan pits ik uw ogen uit. (anders ben ik pertang heel erg tegen geweld, dus ik ben bereid voor jouw blindheid 15 jaar te gaan brommen, zelfs in acht genomen dat je de feiten volledig uitgelokt hebt)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |