![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#422 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je mag er best inhoudelijk op in proberen te gaan. Niet dat ik verwacht dat je dat doet. En we begrijpen waarschijnlijk allemaal wel waarom. De graaicultuur bedoelt u? Het feit dat een groot deel van de criminelen niet vervolgd wordt? De criminelen die wel vervolgd worden vaak de gevangenis niet meer in hoeven? Dat politici straffeloos vrienden, familie, en kennissen op hun kabinet kunnen inhuren? Dat de oppositie in een politiek proces officieel tot racistisch wordt verklaard? Dat vrouwen dag en nacht met Vlaams belastinggeld als hersenloos lustobject worden afgebeeld? Dat niet-werkenden soms veel meer geld krijgen dan hard (lees vies) werkenden? Dat 500 doden in het verkeer als 'normaal' worden beschouwd? Dat Katholieke priesters die grote handen in kleine jongensbroekjes steken daar mee weg komen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#423 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Leg jij mij het verband en de logica eens uit waarom ze dit doen....zich eerst opdringen en ongewenst bepotelen om hen daarna te verwijten voor vuile hoer als ze een NJET krijgen?
![]() |
![]() |
#424 |
Minister-President
|
![]() Marokkanen ECHT vaker verdacht.......da's de titel van deze draad.
Ik heb geen zin om heel deze draad te doorlezen, ben enkel bij de laatste pagina's begonnen. En op de laatste pagina's gaat het over moslima's en hun hoofddoeken. Ik zie het verband niet met de topictitel, maar soit...zal wel aan mezelf liggen. ![]() En dan de hoofddoek.....heb ik daar respect voor? Neen, totaal niet. Net zomin ik respect heb voor een kruisbeeld of gelijk welk ander religieus item. Heb ik een probleem met het zien van een hoofddoek of kruisbeeld? Neen, totaal niet. Als ik naar de bank ga, of naar de post, het belastingkantoor,enz...en er zit daar een moslima met hoofddoek achter het loket, of een Inge Vervotte-karikatuur met kruisje rond haar nek....wat maakt mij dat uit,zolang ze hun werk doen kan mij dat echt niet schelen. En waarom zou een moslima niet in een ziekenhuis mogen werken met een hoofddoek op ? Vroeger noemde men verpleegsters toch zusters? Omdat het ook effectief kloosterlingen waren, met kap op het hoofd en kruisje rond de nek of opgespeld op hun schort. Zolang deze dames hun werk goed doen en patiënten verzorgen, levens redden, dan kan mij dat echt niks schelen wat er al dan niet op hun hoofd of rond hun nek hangt. MAAR....ja er is een maar ![]() Waar ik wel een enorm probleem mee heb , bij moslima's dan, is het volgende. Als hun schoolreglement of arbeidsreglement voorschrijft "GEEN HOOFDDEKSELS"....waarom kunnen zij zich daar dan niet naar plooien? Waarom moeten zij dan telkens de media halen omdat ze protesteren,rechtzaken aanspannen,enz...? Een reglement is een reglement, punt uit! Mijn zonen mogen ook hun petjes niet ophouden in de klas, so what....zij maken daar ook geen drama van, terwijl die petjes ook deel uit maken van hun identiteit en overtuiging (momenteel toch ![]() En ook al kiezen ze er vrijwillig voor, uit respect voor hun man, voor Allah, de big Mo.....wat heeft het nut dan van die hoofddoek als blijken van hun zedigheid en het bedekken van hun "vrouwelijkheid" om geen mannen te verleiden ,als ze wel op straat paraderen met een décolleté bloot van hier tot Zimbabwé, navelpiercing bloot en een make-up laag waar menig travestiet jaloers zou op zijn. Wat is het nut dan van hun hoofddoek? Maar ook het omgekeerde stoot mij tegen de borst....de TE bedekte moslima . Hun eisen bv om het openbaar zwembad voor hen alleen te hebben zodat ze zich niet moeten onderwerpen aan de blikken van onze Westerse mannen, de eis om te zwemmen in bourkinie. Belgïe is nog steeds een Westers land, en ook al is het niet veel meer, wat er overblijft aan Westerse waarden en normen wil ik toch graag behouden. Mag ik dan ook eisen dat het zwembad ook aparte uren voorbehoud voor NIET-MOSLIMS , zodat ik rustig mijn baantjes kan trekken in bikinie zonder die vettige blikken van moslimmannen te moeten verduren? Ah, juist, dat mag ik niet eisen....dat ruikt naar racisme....
![]() |
#425 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door alice : 4 augustus 2010 om 10:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#426 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#427 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
We weten allemaal wel waarom.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#428 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#429 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dat politici straffeloos vrienden, familie, en kennissen op hun kabinet kunnen inhuren ,geven? Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 4 augustus 2010 om 17:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#430 |
Banneling
|
![]() En dat heeft WAT te maken met de het onderwerp van deze topic?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#431 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En uiteraard onbestraft blijven. Dat is dan weer die superieure Vlaemsche cultuur, waarover sommigen hier ronkend spreken, naar ik aanneem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#432 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Den dag dat ge zelf eens de moeite neemt om met een origineel argument af te komen, dan doe ik ook nog eens een efforeke.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#433 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Corruptie, pedofilie, doden in 't verkeer maakt dat ze zich thuis voelen, de rest maakt dat het hier beter is dan thuis.
![]() |
![]() |
#434 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#435 |
Parlementslid
|
![]() De eerste en vervelendste karaktertrek van de meeste ‘Moslim’s’ is zeker hun opvliegendheid, zodra weerstand word waargenomen.
Daarna worden ze ook merendeels: hatelijk en arrogant. Ze zijn er ook van overtuigd dat de oorzaak van al het onheil dat hun overkomst uitsluitend bij de Autochtonen, te zoeken is. Dit alles, in de hand gewerkt door hun religie dat, uitdrukkelijk vooropstelt dat slechts de Moslim gelovigen in een Moslim Wereld kunnen geduld worden. De anderen (wij) dienen bestreden, verjaagt en zelfs gedood te worden. Daar ze ook algemeen extreem egocentrisch zijn, kan het lot van hun naasten hun bijster weinig en geen barst schelen. Het vorige en nog een ander paar van zulke vermakelijkheden zorgen ervoor dat ze dan ook geregeld en massaal in onze overlopende gevangenissen terecht komen. Algemeen beschouwd doen hun gemeenschappelijke daden denken aan de werkwijze van de ‘KOEKOEK’ vogel. Deze die in het geniep zijn eieren door een ander soort laat uitbroeden en die vervolgens de ‘autochtone’ jongeren het nest uitjagen. Kortom: vooral bekommernis voor ‘eigen Allochtoons volk’ ten koste van ‘ONS VOLK’ eerst! Laatst gewijzigd door bruggeman : 5 augustus 2010 om 08:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#436 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Want wat jij hier beschrijft ervaar ik niet bij de meeste Moslim's die ik ken; waarmee ik in contact kom. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#437 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ons leven word sinds 25 jaar besmeurd, door een Multiculturalismische bui van enkele Europese Technocraten. Ik schrijf dit niet voor de zoveelste keer neer ter uwe attentie, maar wel voor de steeds maar inschrijvende nieuwkomers op dit Forum, waarbij U zich niet zult nalaten U steeds maar overbelachelijk aan te stellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#438 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Don't forget, pal: Moslim's zijn hier als gast(arbeiders), en niet als Heersers! - Ondanks uiterst soepel onthaal, dient dit evenwel zo te blijven! Ga zo door met uw vriendjes, en; de volgende 'Kruisvaart' is in het geschied!!! Remember 'Godfried Van Bouillon - 18 september 1060) (symbolisch) ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#439 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#440 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe was je vakantie trouwens, ik zie dat je nog steeds niet milder gestemd bent en nog steeds dezelfde irri trekjes hebt, volgende X een zonnige bestemming uitkiezen, 1tje waar wat minder 'zure' regen valt!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |