![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#461 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Moslim! : 5 augustus 2010 om 09:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#462 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#463 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#464 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Doet me denken aan een orthodoxe jood in de transplantatieafdeling in het UZ leuven, die mocht de lift niet gebruiken van zijn religie, een hele bus famillieleden werd opgetrommeld om die de trappen af te dragen..een hoogtechnologische transplantatie dat mocht blijkbaar wel, een electrische lift gebruiken niet..zot zijn ze zeg ik u..zot.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#465 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeggen dat daarom er geen probleem is met moslims die weigeren een hand te geven omdat het een vrouw is, blijft ondanks uw wolkerig verhaal doodsimpel onaanvaardbare discriminatie en die mening zou u vast delen mochten anderen weigeren iemand een hand te geven; omdat het een moslim betreft. Discriminatie blijft provocerend en beledigend; ook wanneer dit uit "religeuze" motieven gebeurt, totaal onaanvaardbaar dus! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#466 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#467 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#468 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#469 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#470 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gediscrimineerd is misschien een te groot woord; maar ik voel me zeker soms beperkt. Bijvoorbeeld : De enige jeugdbeweging in het dorp is de Chiro. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#471 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#472 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ga nog regelmatig naar de kerk uit eerbetoon aan nabestaanden of voor een huwelijk.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#473 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Om die reden vind ik die quote van Stephen Hawking in zijn handtekening zo waar. Socrates heeft heel zijn leven gezocht naar kennis, de natuurfilosofie bestudeert van zijn tijd de mensen uit zijn omgeving die beweren iets te weten ondervraagt, en kwam tot de conclusie dat mensen pretenderen iets te weten zonder ware kennis van zaken. Hij zij dat hij niets wist en was daardoor niet in tegenspraak met de werkelijkheid. Daarom was hij niet alleen de meest wijze man maar ook de meest eerlijke man op deze wereld. De stoïcijnen beweerde dat we wel is waar niets weten maar dat we wel iets kunnen weten. Door kritisch onderzoek stap voor stap kunnen we iets meer weten. Dit lijkt mij voor de meeste mensen te moeizaam en zullen eerder opteren voor instant knowledge.
![]() |
![]() |
#474 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In de Chiro-afdeling in het dorp is er gelukkig geen eucharistieviering op kamp; maar ik ken wel andere afdelingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#475 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Daardoor zijn gekke ideeen over de islam en criminaliteit bij veel burgers de waarheid geworden en zijn veel vlamingen rechts geworden die vroeger links waren. Zo zijn zowel moslims als niet moslims voor voldongen feiten komen te staan; zijn migratie problemen nooit opgelost, verloedering etc en is via de media het probleem van verculturalisering gecreeerd wat het zondebok effect aan het maken is waar veel mensen psychologisch graag gebruik van maken om hun eigen nietigheid af te weren. Uiteindelijk is een wilders verhaal aantrekkelijk zoals een blad waar op geknoeid is het gewoon wegscheuren en een nieuwe bladzijde beginnen, naar dat gevoel snakken volgens mij veel mensen maar die volgende bladzijde is spijtig genoeg een donkere pagina die precedenten kent. (Wilders gaat dat proces mss verliezen maar gaat daarom niet minder populair worden volgens mij integendeel). Laatst gewijzigd door Moslim! : 5 augustus 2010 om 11:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#476 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#477 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ps: 5 posts en ge zijt al bezig over Links, niet slecht. ![]()
![]() |
![]() |
#478 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#479 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In volkse taal noemt men dat "gezond verstand hebben".
![]() |
#480 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |