![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Europees Commissaris
|
![]() Gezinnen met twee vaders of twee moeders zijn niet de norm maar een randverschijnsel. Iets wat nog geen 1% van de gezinsvorm uitmaakt kan niet als een norm beschouwd worden. Dan zijn alleenstaande ouders een grotere groep die niet vertegenwoordigt worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
hand gemaakt, en op 2de foto zie je duidelijk een tekening. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Terug naar het nationalisme? Weg met europa? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Gouverneur
|
![]() Maar wat als die samenleving botst met de geloofsovertuiging van de ouders, vrienden en familie? Homofilie en Islam gaan niet echt samen. Thuis en in de moskee leer je dat het slecht is volgens de koran, en dan op school probeert me je dan aan te leren dat de koran verkeerd is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Europees Commissaris
|
![]() Liefde voor het vaderland, veel gekker moet het niet worden
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik ben jarenlang onderwezen geweest in het darwinisme, nochtans ik ben nog steeds een moslima.
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 6 augustus 2010 om 22:27. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() Niks mis mee.
Ik zou het eerder patriotisme noemen. Als u daarmee de EU bedoelt, dan is mijn antwoord volmondig ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Minister
|
![]() Wat is er mis met houden van het land waar je ouders en voorouders ook opgegroeid zijn? Dat is nu eens iets heel normaals dat veel mensen wél doen, maar niet in schoolboeken mag verschijnen, in tegenstelling tot politiek-correcte visies op de maatschappij, zoals het idee dat een homohuwelijk even gewoontjes is als een heterohuwelijk. Terwijl luttele procentjes van het totaal aantal burgerlijke huwelijken onder die eerste categorie vallen en 0% van de kerkelijke huwelijken onder die eerste categorie vallen.
Laatst gewijzigd door respublica : 6 augustus 2010 om 23:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens mij heb je me niet juist begrepen. Een handelsunie zonder politieke agenda. Dus geen politieke integratie meer. De EU is er voor vrije handel en vrij personenvervoer. Dat was de initiële opzet, en meer moet dat ook niet worden.
De EU rent nu van crisis naar crisis, precies ómdat de EU zich taken heeft toegeëigend die het niet toebehoort! |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In het handboek "Optimal 2" voor de cursus Duits die ik afgelopen schooljaar aan de zesde klas mocht geven, is er ook een hoofdstuk gewijd aan "Die Familie". Er staan bij de eerste leestekst drie fotootjes. Foto 1 en foto 2 tonen een traditionele papa-mama-kinderen-(kleinkinderen)-familie, foto 3 toont een niet-zo-traditionele mama1-mama2-dochter-familie. De ongemeen intense, diep-haatdragende, extreem-repressieve, ja, welhaast anti-humane reacties van verscheidene leerlingen hebben mij geholpen bij het bespreekbaar maken van enkele thema's die - helaas - ook in de lessen Duits veel te weinig aan bod (mogen (?)) komen: 'liefde', 'angst', 'afgunst', ... Ik ben de uitgevers van "Optimal 2" toch wel dankbaar voor de door hen geboden buitenkans.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En evenmin 'minder-validen'.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik ben er zelf nog niet geweest, maar uit mijn bezoeken aan Arabische landen weet ik uit ervaring dat er aardig wat moslims zijn die ervaring en interesse hebben in seks met seksegenoten. Dat zijn misschien geen homofielen of homoseksuelen maar hetero"s die zich 'bezondigen' aan gelegenheids-homoseksualiteit. Hoedanook heeft men er een gigantisch probleem met seksulaiteit zoals dat ook hier min of meer gold tot in de jaren vijftig. Ze hebben er geen Wilhelm Reich gekend en geen seksuele revolutie hoewel ze daar bijzonder veel nood aan hebben. Het zou ook hun politieke visie veranderen. Maar au fond zijn ze natuurlijk geen voorstander van de emancipatie van de mens maar wel van de onderwerping ervan. Dat is ook wat islam letterlijk betekend, zoals wel bekend is. Zij zien de emancipatie van de mens in het feit dat hij aanvaardt dat alles is zoals het is, dat alles god's wil is en dat dat - hoewel het onaagenaam of pijnlijk kan zijn - goed is, omdat het god's wil is. Het is zeer betreurenswaardig dat er nog steeds geen vaccin is tegen geloof. Me dunkt dat ze daar in heel wat landen veel baat bij zouden hebben. Het land zou er met rasse schreden op vooruitgaan.
![]() |
![]() |