![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een fascist is daar ook perfect van op de hoogte, want dat argument gebruikt hij in elke discussie (alhoewel hij zelf tegen homos is natuurlijk) Van de BUB weten we dat ze niet in staat zijn twee coherente zinnen na elkaar te schrijven, en dan heb ik het nog over hun persverantwoordelijke, niet over de gemiddelde BUBber. Blijft als enige optie over: het moet iemand uit linkse hoek geweest zijn, die duidelijk wist dat de speurders de fout met het zwaard ook zouden zien en de schuld op extreem-rechts zouden proberen te steken. Met als voordeel dat men Di Rupo op die manier vervreemdt van dat vuile extreem-rechtse Vlaanderen en de regeringsonderhandelingen mislukken. De toestand is hopeloos, ... Laatst gewijzigd door fonne : 7 augustus 2010 om 12:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 3. Waarom zijt ge teruggekomen?
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20100807_015 Laatst gewijzigd door filosoof : 7 augustus 2010 om 13:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() waarschijnlijk dan niet in Nigeria, Saudi Arabie of Iran...
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | ||
|
![]() Ja filo, keer terug naar uw land
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
|
![]() Doe geen moeite, diep in zn hart weet hij dat i leugens over mij aant verspreiden was. Ik vergeef hem.
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Parlementslid
|
![]() Waarom plande extreem rechtste militanten een paar jaar geleden dan een aanslag op de filip de winter? Idd om moslims zwart te kunnen maken..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar weet ik het goede niet van. In het geval van Filip de Winter denk ik dat ze eerder Franstaligen zwart willen maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() De evidentie waarmee u ervan uitgaat dat een mens, een andere mens met een andere mening, het niet erg zou vinden als die andere daarom sterft, geeft een glimp weer van de ziekte in uw hart. Voor u is het blijkbaar normaal dat een fundamenteel meningsverschil voldoende is om niet meer te geven om het leven van een ander. Moest het gaan over een uitgesproken haatdragende forummer dan zou ik uw reactie nog kunnen begrijpen maar suqar is voor zover ik weet niet niet rancuneus in haar reacties. Ik vind dat u zich moet excuseren bij suqar voor uw verwerpelijke opmerking. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga mij niet verontschuldigen voor een inschattingsfoutje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Of aliens, om tweestrijd te zaaien op onze planeet. Of misschien wel één of ander complot van kabouter Plop en zijn vriendjes. Maar écht kan zoiets uiteraard niet zijn eh. ![]() Laatst gewijzigd door hurricane : 7 augustus 2010 om 15:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
|
![]() In Saudi Arabie worden jaarlijks homo's onthoofd. Bv. op de 27ste dag van de Ramadam en de 12de van de 3de maand (moslimkalender).
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme! Laatst gewijzigd door Raven : 7 augustus 2010 om 15:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
|
![]() Citaat:
Hoewel het mooi is diepzinnige, politieke redenen te zoeken achter dit soort feiten, meestal zit de oorzaak wel ergens binnen de familie ![]()
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme! Laatst gewijzigd door Raven : 7 augustus 2010 om 15:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Alleen spelen hier dan groepen op het podium en staat de BBQ aan. Ieder diertje zijn pleziertje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
|
![]() wacht maar tot z'n kinderen het huis uit zijn... ik ben benieuwd of hij vrouwenkleren gaat dragen
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |