![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#641 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Valt wel op de kleur van Islam is Groen....of toeval.
![]() |
![]() |
#642 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#643 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hallo! Broeikaseffect? Niet zo goed nagedacht, Mohammed... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#644 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#645 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vegetariërs lijden vaak aan ondergewicht, en vooral voor kinderen is een gebrek aan eiwit een gevaar. Zelfs als je dat probeert te compenseren met vleesvervangers kom je nog niet aan de eisen.
Teveel vlees eten, wat de meeste mensen doen, is ook slecht. Ik doe het ook. Het is te lekker. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#646 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#647 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#648 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik leef ook met een paar vegetariërs in huis en dat gaat prima, zolang we niet discussiëren over het eten. Dat is 'verboden gespreksonderwerp'. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#649 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb op een forum ook mensen geweten die al kwaad werden als je opperde: „Persoonlijk geen liefhebber van drugs en ik het het ook nooit geprobeerd.“
- „Hahahaha! Precies een veertigplusser! Jij bent vast iemand die meteen verwijtend 'DRUUGS!' staat te roepen.“ Vanaf een bepaalde meerderheid of spilfiguren een gewoonte aanprijzen volgt de massa blindeling en niet zelden stelt die het nog als norm op ook.
![]() |
#650 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens de mens heeft knobbeltanden en is bijgevolg een alleseter. Laatst gewijzigd door Pericles : 7 augustus 2010 om 16:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#651 |
Europees Commissaris
|
![]() Die sufheid kan ook van de wiet komen, gezien in welke kringen vegetarisme populair is. *niet te erstig nemen ajb*
![]()
![]() |
#652 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#653 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#654 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Mij shockeert alvast niet indien iemand een gebruiker is van één spul (paddo's, wiet), maar dat het uit te hand kan lopen en niet elk spul gedoogd zou mogen worden staat vast. Zolang ze het nog normaal vinden dat niet iedereen in die interesse deelt en het inderdaad zo is dat het nooit onschuldig is.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 7 augustus 2010 om 16:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#655 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat moet je dan doen als vegetariër ? Elke dag een kilo patatten of rijst verorberen, om toch maar voldoende brandstof op te doen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#656 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er bestaat wel een verschil tussen softdrugs en harddrugs. Er is geen manier om 'verstandig' met harddrugs om te gaan. Dat is quasi onmogelijk. Proberen is natuurlijk altijd prima.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#657 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#658 |
Europees Commissaris
|
![]() Verder is het ook zo dat het 'verstandig omgaan' met drugs zeker voor alles dient benadrukt te worden. Nooit de indruk opwekken dat het geheel onschuldig is, want dat is het niet. Ik herinner me nog in de late jaren '90 en de vroege jaren 2000 dat er een gedachtegoed bestond: „Nou! In tegenstelling tot met alcohol heb ik nog nooit een agressieve cannabis-gebruiker gezien hoor! Verder is cannabis veel minder schadelijk dan sigaretten.“
Suffe wietkoppen zijn echter wel een realiteit.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 7 augustus 2010 om 16:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#659 |
|
![]() Tuurlijk wel. Ik heb zoveel mensen op lange termijn 'verstandig' weten omgaan met XTC, coke en speed. Ik zou dat niet promoten, maar het kan wel degelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#660 |
|
![]() Dit is toch een grapje, hoop ik. Als er nu een drug is die veel ellende veroorzaakt, dan is het toch wel alcohol.
|
![]() |
![]() |