![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik u een terrorist zou noemen, wat ook een overdrijving is, hoewel natuurlijk bekend is dat moslims de potentie hebben om terroristische gedachten te krijgen. Dus ja, de kern van waarheid is wat kwetst, de overdrijving is de boodschap die het brengt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet dat ik veel aan beledigen doe, trouwens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want daar wringt het nogal eens met moslims. Vanaf het moment dat ze hier komen, horen ze vaak voor het eerst kritiek op hun godsdienst. Ik kan me de verbolgenheid wel voorstellen, maar dat rechtvaardigt nog niet restricties op de vrijheid van meningsuiting. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Europees Commissaris
|
![]() Los daarvan had ik het over een religie.
Vreemd dat het (alweer) een 'moslim' is die hier weer de gepikeerde eend gaat spelen. Snel op de teentjes getrapt, blijkbaar. Maar dat heeft wellicht te maken met de oh zo verdraagzame religie. Hou toch op man. Zie je zélf niet in dat religie alleen maar tot doel heeft om je braafjes in een keurslijf te houden ? Stel jezelf de vraag : heb ik écht een religie nodig om een deugdzaam leven te leiden ? En wat is de prijs die ik daarvoor wil betalen ? Mensen die vechten en zelfs moorden voor hun oh zo heilige religie zijn inderdaad sukkels. Maar misschien moet dat bij jullie ook nog een paar honderd jaar duren vooraleer jullie dat door krijgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gelovigen houden er niet van als je twijfel bij hen zaait. Het liefst volharden ze in hun starre standpunten en willen ze niets horen wat hen daaraan doet twijfelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Soepke om 17hr en dan nog wat studeren en/of sporten |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vet is smaak maar toch niet van een dag oud spek. BARBAREN zeg ik u !!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Niks te barbaren:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Daar kan je behoorlijk eten voor een prijsje. De frigo is op ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik vind de uitspraak religie is voor sukkelaars en bende idioten onbeleefd en dat heeft niets met kritiek op geloof te maken. Waarom is het nodig om iemand te beledigen omdat je zelf iets onzinnig vindt (tenzij je geen genoeg aan jezelf hebt). Net zomin ervaar ik de noodzaak om atheisten voor sukkels of idioten te nemen enkel omdat ik een ander wereldbeeld heb. Dat is het enige wat ik gezegd heb het zou u verder dus niet mogen interesseren wat ik wel/niet geloof net zomin als het mij interesseert wat u denkt dat ik wel/niet geloof, dat is een persoonlijke kwestie die ik met u niet besproken heb. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Moslim!, geef gewoon toe dat moslims een hoog gedacht van zichzelf hebben en vlug op hun teentjes getrapt voelen. Een beetje uw identiteit loslaten en flexibel worden zou goed doen. Dat zou trouwens passen voor integretie bij de vlamingen die geen identiteit meer hebben (zoals ik hier op het forum al heb moeten vernemen).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
*watertandend aan gebraden eendeborst denkt* Maandag meteen maar eens bij de poelier langsgaan. |
|
![]() |
![]() |