![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() Citaat:
Citaat:
http://www.tropentheater.nl/smartsit...ooklyn%20Rider Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik niet , Iran gaat namelijk geen zelfmoord plegen door een a-bom ook werkelijk in te zetten .
Wat ik werkelijk barbaars vind is het binnenvallen en bombarderen van een compleet land , een land waar geen gewapend conflict heerste , dat relatief stabiel was , waarvan de burgers niet hebben gevraagt om een inval waarbij velen van hen de dood vinden.
De mogelijkheid om zelf oorlogsmisdaden te kunnen plegen vervalt niet door de vijand 'terroristen' te noemen, en ook niet als het terroristen zijn. Laatst gewijzigd door atmosphere : 17 augustus 2010 om 22:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]() De vorige keer dat ik er iets over vernam, wilde Iran de dollar inruilen voor de yen en de euro. Ik veronderstel dat men nu zal opteren voor de yen, en mogelijk ook de roebel of de yuan. Er zijn voldoende wereldmunten. Of Iran haar dreigement gaat kunnen waarmaken is nog iets anders natuurlijk. Het betekent bvb - als voldoende landen Iran hierin volgen - dat de VS op lange termijn gedwongen worden hun begrotingen op orde te brengen. Dat lijkt me voor Wall Street een voldoende reden om een nieuwe oorlog te ontketenen. Een plan B bestaat daar al lang niet meer.
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 17 augustus 2010 om 23:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister-President
|
![]() vrijhandel?
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister-President
|
![]() Is dat uw sterkste repliek: 'slecht' of 'liberaal'? Kiezen met wie en hoe je handel drijft is niet alleen liberaal, het is ook een essentieel onderdeel van het zelfbeschikkingsrecht. Ik meen dat Iran dat recht heeft, ongeacht of dat recht nu liberaal is of niet. Ongeacht ook wat de VS daarvan vindt. De imperialisten zijn echter een andere mening toegedaan.
Als de VS het nodig acht om voor zulke dingen voortdurend oorlogen te ontketenen, dan is de VS een dolgeslagen beest dat krampachtig met militaire macht tracht te bereiken wat het met overreding, redelijkheid of aanzien al lang niet meer kan verwezenlijken. Een Athene van de Zeebond dus.
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 18 augustus 2010 om 00:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Voor mij mag Iran gerust zijn olie in euros verkopen hoor. Dat is goed voor Europa. In andere munten zou mij minder bevallen. Wat mij ook niet bevalt is hoe die olielanden met ons voeten spelen, enkel en alleen omdat er wat oliebronnen onder hun voeten liggen. Dat ze maar oppassen dat er mensen het beu worden, en alles gewoon komen afpakken... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Minister-President
|
![]() Er staan dan ook erg veel mensenlevens op het spel. Een eventuele oorlog in Iran is niet proper. Dat hebben we al mogen zien in Afghanistan en Irak. Waarom zou je de Iraanse bevolking hetzelfde toewensen?
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben VOOR geen enkele oorlog. Daarom wens ik ook dat de Iraniërs nooit (een) atoombom(men) in hun bezit zullen krijgen. Laatst gewijzigd door den dinges : 18 augustus 2010 om 23:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister-President
|
![]() Vreemde redenering. Iran werkt niet aan een atoombom, terwijl het bezit van een atoombom (en een raket die in staat is dat ding voldoende ver te dragen) wellicht de enige serieuze garantie is dat Iran niet aangevallen wordt. Zolang Iran geen atoombom heeft blijft dat reguliere leger een sitting duck voor het VS-leger.
![]() |
#34 |
|
![]() Je zou zelf eens moeten weten hoezeer je de spijker op de kop slaat ........
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als de fundi's daar de macht in handen krijgen hoeven ze alléén nog op het knopje te drukken.... |
|
![]() |
![]() |