![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#421 |
|
Minister-President
|
-
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 17 augustus 2010 om 21:45. |
|
|
|
|
|
#422 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#423 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dat is genoeg. |
|
|
|
|
|
|
#424 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#425 |
|
Banneling
|
De mensen die deze steniging bevolen of vrijwillig uitgevoerd hebben zijn moordenaars die handelden uit religieuze overwegingen. Vanuit hun godsdienstig standpunt was dit een rechtvaardige straf voor een onvergeeflijke misdaad. Hun ogen waren verblind door hun interpretatie van de islam. Wie is nu schuldig ? Deze mensen, of de islam ? Ik zou zeggen beide.
|
|
|
|
|
|
#426 |
|
Banneling
|
De wereld is een dorp tegenwoordig...Er lopen zelfs hier Pakistanen, Afghanen , Iraniërs en Irakezen rond...Vandaar dat we ons betrokken voelen. Zonder te spreken over onze jongens, die in Afghanistan zitten, en tegen zulke wreedaardige wildemannen aan het vechten zijn...Val maar eens in die in hun handen !!! Het zal wel wat anders zijn als met een blinddoek op gefotografeerd worden door een juffer van 18. Want als DIE gasten beginnen foto's pakken en video's beginnen opnemen, dan is het dat ze je kop er gaan af snijden !
|
|
|
|
|
|
#427 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#428 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#429 | |
|
|
Wat wil je nou dat ik zeg? Neen, ik geef niet toe dat de islam extremisme toestaat. Extremisme is tegen de islam en binnen de islam is er geen plaats voor extremisten. Het Qoranische model spreekt over 'Ummat Wasatan'=de gemeenschap van de middenweg.
Wat ik wel toegeef is dat bepaalden (een kleine groep) de boodschap verkeerd begrijpen/interpreteren en hun begeerten volgen en zich achter de islam schuilen om zo de verdorven ziel uit te hangen. Ze misbruiken de religie. Wou je dat horen?
|
|
|
|
|
#430 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
nou, dan gaan die dingen beter dicht eh.
|
|
|
|
#431 | |
|
|
In mijn moskee en de islamitische plaatsen waar ik kom wordt extremisme verworpen. De moskeeën waar men achter de extremisten staat, mogen van mijn part dan ook gesloten worden.
|
|
|
|
|
#432 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Is het daar dat je geleerd hebt dat VB stemmen erger is dan mensen stenigen?
|
|
|
#433 | |
|
|
-
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 18 augustus 2010 om 00:38. |
|
|
|
|
|
|
#434 | |
|
|
Citaat:
Verder hoeft u zich niet aangevallen te voelen, ook niet in uw geloof, want ik val u niet aan en ook niet uw wijze van geloofbelijden. |
|
|
|
|
|
|
#435 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
geen moslims volgens suikerdoosje:
http://www.youtube.com/watch?v=I6cLa...eature=related weet je HOEVEEL moslims er al op straat gekomen zijn met dergelijke vredevolle slogans? Hoeveel mensen hebben er gefeest na 9/11? Allemaal geen moslims? Die 1/4 moslims in het VK die achter de bomaanslagen in londen staan zijn allemaal geen moslims? haal die oogkleppen er toch af verdomme!!
|
|
|
#436 | ||
|
|
Citaat:
Ik wens jou verder een fijne nachtrust Hertog van Gelre.
|
|
|
|
|
#437 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
#438 | |
|
|
|
|
|
|
|
#439 | |
|
|
Citaat:
Dat je niets met dat soort moslims te maken wilt hebben was al duidelijk hoor, vandaar dat je jezelf wat mij betreft niet steeds hoeft te verantwoorden. Waar het mij om ging - en volgens mij zit Nynorsk met hetzelfde - is dat je zegt dat extremisme niets met de islam te maken heeft. Dat is natuurlijk niet waar. Dat jij je ervan distantieert neemt niet weg dat het óók een onderdeel is van de islam. De mensen noemen zichzelf moslim, zeggen uit naam van de islam te handelen en worden ook door andere moslims gezien als echte moslims, hoewel van een soort waarmee ze niet geassocieerd willen worden. |
|
|
|
|
|
|
#440 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|