![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#741 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Bij zaken die geseponeerd worden of geklasseerd worden zonder gevolg (zoals vaak het geval is bij winkeldiefstallen en straatcriminaliteit) is er wel degelijk sprake van verdachten. Die komen dan terecht in de statistieken. Fraude en andere witteboordencriminaliteit worden veelal niet eens onderzocht. In dat geval is er dan ook geen sprake van verdachten en worden de daders niet opgenomen in de statistieken. Beetje duidelijk zo?
Laatst gewijzigd door Steve_M : 19 augustus 2010 om 13:21. |
|
|
|
|
|
#742 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#743 |
|
|
Ik citeerde de relevante stukken.
De reden waarom u denkt dat er met iemand iets scheelt zijn meestal toch door u uitgevonden en niet relevant. Allee, in mijn geval toch. Bij de tweede citaat blijkt dat ge uw mening hebt gewijzigd en dat ge nu toch ook vindt dat belastingontduiking ook diefstal is. Mooi zo
|
|
|
#744 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Heb ik ergens geschreven dat belastingontduiking geen diefstal zou zijn?? Kun je even citeren en graag volledig, geen knip en plakwerkjes? Ik vind dat er aan u iets scheelt omdat u denkt dat het bestaan van belastingfraude het probleem van tasjesdieven irrelevant maakt. |
|
|
|
|
|
|
#745 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door artisjok : 19 augustus 2010 om 20:57. |
|
|
|
|
|
|
#746 | ||
|
|
Citaat:
Nu ge het weet kunt ge er misschien mee stoppen. Citaat:
Het is een schoolvoorbeeld van de stropop tactiek. Ge schrijft mij een mening toe die niet de mijne is, en dan probeert ge die mening te weerleggen. Persoonlijk voel ik me dan ook niet echt geroepen die mening die niet de mijne is te ontkrachten of verdedigen.
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 19 augustus 2010 om 21:22. |
||
|
|
|
|
|
#747 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door alice : 20 augustus 2010 om 00:07. |
|
|
|
|
|
|
#748 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#749 |
|
Banneling
|
Een (mislukte) poging om het debat naar een ander soort criminaliteit af te leiden, waarvan de aangever platweg 'verondersteld' dat die enkel door 'witte' verdachten wordt gepleegd..
Een afdoend antwoord op het feit dat de persoonlijke fysieke en psychische schade van de slachtoffers niet te vergelijken is, werd helaas nooit gegeven..veel erger nog, het verschil tussen de slachtoffers werd door de aangever vertaald als 'geen' slachtoffers bij belastingsfraude..iets wat nooit werd beweerd in die reactie.. Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 20 augustus 2010 om 06:17. |
|
|
|
|
|
#750 | |
|
|
Citaat:
Ik herhaal: Het is een schoolvoorbeeld van de stropop tactiek. Ge schrijft mij een mening toe die niet de mijne is, en dan probeert ge die mening te weerleggen. Persoonlijk voel ik me dan ook niet echt geroepen die mening die niet de mijne is te ontkrachten of verdedigen.
|
|
|
|
#751 |
|
Burger
|
Opiniestuk in NRC:
http://www.nrc.nl/opinie/article2249...ele_Marokkanen |
|
|
|
|
|
#752 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#753 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat noemen ze kontdraaierij, u bent daarvan niet de koning maar minstens de prins op dit forum. |
|
|
|
|
|
|
#754 | |
|
|
Citaat:
Nog eens voor de zoveelste keer, en probeer te lezen wat er staat, en niet wat ge denkt dat er staat. Het ging op dat moment om liberalist_NL die stelde dat belastingontduiking een plicht is van de burger. Daarop werd gesteld door Eberhard dat het zo is dat 'het klootjesvolk' (wie het schoentje past trekke het aan) wel snapt dat tasjes stelen met 25€ stelen is, en het moeilijker heeft de gederfde belastinginkomst van ettelijke miljarden als dusdanig te aanzien. Al de rest dat gij er bij fantaseert is op uw rekening, dus gelieve dat voor u te houden.
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 20 augustus 2010 om 11:50. |
|
|
|
|
|
|
#755 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#756 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Probleem is dat veel meer mensen in de maatschappij in "contact" komen met die straatcriminaliteit en aanverwanten dan met de witte boordencriminaliteit. Maar we begrijpen wel waar het schoentje wringt natuurlijk... |
|
|
|
|
|
|
#757 | |
|
Banneling
|
Citaat:
In het artikel uit de OP; wordt iedereen meegeteld die "in aanraking kwam met de politie" Deze post Hangt ervan af hoe je het woord gebruikt.haalde ik al aan in post 38. http://forum.politics.be/showpost.ph...1&postcount=38 Nog steeds geen reactie. |
|
|
|
|
|
|
#758 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Overdrijving helpt niet tegen misdaad http://www.nrc.nl/opinie/article2249..._tegen_misdaad |
|
|
|
|
|
|
#759 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Eberhand zijn postings indachtig denk ik dus goed gelezen te hebben. |
|
|
|
|
|
|
#760 | |
|
Banneling
|
Citaat:
"Ik wil echt wel ens weten waarom het stelen van mensen op straat blijkbaar ok is omdat er nog andere problemen bestaan, zoals belastingfraude" |
|
|
|
|