![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() is dat mss verboden?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() Het is dit forum zelf dat zaken verbied en zaken toe staat. Ik richt mij tot de enkele rationele personen op dit forum, en anderen die gewoon meelezen, aan wie het niet ontgaat dat sommige mensen uitsluitend binnen één sub van een sub forum posten.
De vraag is dus niet of dit verboden of toegestaan is; maar WAAROM? Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 22 augustus 2010 om 11:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is angstaanjagend in feite.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja, ik geef je hier een belangrijke tip.
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bent u trouwens tegenwoordig niet wat TE vaak terug te vinden in het SM subforum ??? Lijkt ook wel wat verdacht ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Na herlezing heb ik nog steeds die indruk niet. Denk je dat zij zo een moeilijk woord, begrip, ook begrijpt? Wegblijven van K&K als symptoom van een paranoidale geest. Zonder een verklaring wegblijven als medische indicatie. Neen, sorry, ik zie dat niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het lijkt mij dat ik overal sta. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Maar m'n laatste regel was met een knipoog getypt hoor , je had niet op zoek moeten gaan naar bronnen of zo ![]() Toont toch aan hoe men tegenwoordig dingen aanneemt en opvat ... ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Lieverd, je klinkt er k&K. Je zit in een verkeerd forum en je verspilt mijn tijd! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Erm ... Nix tegen uw geaardheid maar stouwen is niet nodig , 'k ben ne gelukkige heteroman...
![]() Citaat:
U plaatst iedereen in "een hokje" al naargelang uw visie op op die anderen , wie u niet napraat vliegt blijkbaar op uw negeerlijst (Ik zal maar al aannemen dat ik er vanaf nu ook opsta ![]() Klink ik k&k ? Mss komt het net doordat men op de bovenliggende subfora weinig of geen moeite meer doet om open te staan voor anderen , om eens een keertje de visie van anderen te bekijken vanuit een andere invalshoek. Zit ik in een verkeerd subforum ??? Waarom , mag ik mijn mening of visie niet uiten op mijn manier en met m'n eigen woorden ? Nu ja , de tijd die u kwijt bent is uw zaak , dan had je dit maar niet moeten lezen hé ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | ||
Banneling
|
![]() DIT IS DE TOPIC!
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 23 augustus 2010 om 14:35. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is nu de topic?
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Lieve Zwarte Roos, Nu er sprake is van een illegale suppletie op de dotatie komen ze uit alle hoeken en gaten. Ik neem aan dat jij ook profiteert van de suppletie, als partner van een profiteur misschien? Het is je reinste nepotisme en voortrekkerij en een staaltje van politiek favoritisme en politieke corruptie waarvoor het Belgische zo beroemd is. Hoogmoed komt voor de val en ik voorspel dat de Sociale Dienst de suppletie gaat terugvorderen. Waarom moeten mensen betaald worden voor schrijven op een openbaar forum? Groetjes |
|
![]() |
![]() |