![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#501 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik denk aan die arme kinesiste, moeder van 3 kinderen, die in Ukkel vermoord werd bij een roofoverval. Ik ben er zeker dat zij noch agressief in woorden, noch agressief in daden was. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#502 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#503 |
Banneling
|
![]() Kan iemand mij het verschil uitleggen tussen :
Ik heb een probleem met een moslim = alle moslims maken problemen Ik heb nog geen probleem met een moslim = moslims maken nooit problemen ? P.S. Lucas Vanderthalen is een provocerend klootzakje..altijd al geweten dat groenlinks vermomde islambashers zijn.. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#504 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#505 |
Burger
|
![]() Het gaat ook niet om een "Belgisch probleem". Interessant artikel in NRC:
http://www.nrc.nl/opinie/article2249...ele_Marokkanen |
![]() |
![]() |
![]() |
#506 |
|
![]() Uiteraard de Partij van de Allochtonen. De Partij die ertoe bijdraagt dat een samenleving volledig wordt verpest in de meest letterlijke zin.
Wederom die vervloekte politieke correctheid, ingegeven en geïnstigeerd door hun eigen industrie, de allochtonenindustrie, veruit de belangrijkste werkgever in Nederland. Een rattenkolonie die helaas nooit zal uitsterven ......
![]() |
#507 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Evolutieleer is er daar een van, vrouwenemancipatie een ander, homo-huwelijken nog een. Nu, ook sommige jonge orthodoxen, katholieken en protestanten veroorzaken om dezelfde en/of gelijkaardige redenen wel eens problemen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#508 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#509 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat niet om 'de meerderheid', maar dat is bij de moslim-jongeren in mijn klassen ook niet het geval.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#510 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik vraag mij trouwens af hoe men die zogenaamde gematigdheid dient te meten? Is iemand die er bijvoorbeeld prat op gaat elk woord van de Koran te geloven (sic) nog wel gematigd te noemen?
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 21 augustus 2010 om 15:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#511 | |
|
![]() Citaat:
Daarom zwijgen ze ook. edit: Let maar op in welke posts ze muisstil zijn.
Brussel regeert, Brussel dicteert, de burger gireert. Ondertussen neemt de Euroscepsis hand over hand toe. Laatst gewijzigd door D'ARTOIS : 21 augustus 2010 om 16:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#512 | |
Minister
|
![]() Hier weer zo iets dan natuurlijk niets met de Islam te maken heeft. Het is de cultuur.
Video of lynch mob killing two teenage brothers sparks mass demonstrations across Pakistan Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#513 |
|
![]() Het is niet "What we are" maar wat "They are".
Je kunt een half hysterisch volk niet veranderen.
![]() |
#514 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom woon ik probleemloos in een 50% allochtonenstraat en hebben andere mensen schijnbaar wél problemen? Waarom hebben mijn familie en bekenden, dagelijks in Brussel, geen problemen? Het zal wel onze fout zijn, zeker? ![]() ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 23 augustus 2010 om 00:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#515 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#516 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Overigens zijn de uiterst gore video's van die twee jongens die gelyncht worden hier en hier te bekijken. (niet voor tere zieltjes). Let vooral op al die mongolen in het publiek die het spektakel met hun mobiele telefoons aan het opnemen zijn, in plaats van in te grijpen. Blijkbaar vinden ze het allemaal erg mooi en interessant wat er gebeurt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#517 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Verschrikkelijke beelden. Hoe en wie kan zulke dingen goedpraten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#518 |
Minister-President
|
![]() Islam buitezwieren, geen mosketen hier.
Dergelijk primitieven moeten eerst maar eens beschaafd worden voor ze ooit hier het Westen worden toegelaten. De Flinstones uit stenen tijdperk en de holbewoners waren nog beschaafder. WEG MET DE ISLAM. ![]() ![]() ![]() Nederlanden islam vrij!!!
![]() |
#519 |
|
![]() Een zeer opvallend feit dat bij alle publiekelijk uitgevoerde moorden, en deze verschijnen plenty op internet, allemaal vastgelegd zijn met mobieltjes. Je ziet ook de omstanders hun mobieltjes in de lucht steken om maar niets van het spektakel te missen.
De kennelijke rust en doelgerichtheid waarmee die jongens werden doodgeslagen is wel een tekenend feit voor de volstrekte rechteloosheid in dat land of beter gezegd gebied.
![]() |
#520 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 23 augustus 2010 om 10:17. |
|
![]() |
![]() |