![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Iets kritisch over de NV-A/Vlaanderen = per definitie Anti-Vlaming = belgicistisch gewauwel = onzin? Interessant. |
|
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je snapt het Meneer de Anti-Vlaming.
![]() |
![]() |
#103 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
ik heb het over de schrijver van de blog niet over n-va/vlaanderen. ben je extremistische belgicist? |
|
![]() |
![]() |
#104 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#105 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Jij zegt dat de schrijver anti-vlaming is (persoonlijk vind ik het gewoon kritisch en niet anti). En daarmee is de kous voor jou af en kan niets van wat in die blog staat juist zijn, maar is het allemaal gewauwel. Da's redelijk kort door de bocht. En dat gewoon omdat er in dat artikel iets kritisch wordt geschreven over de NVA of moeilijkheden van een vlaamse onafhankelijk worden belicht. Uiteraard is wat die schrijver op die blog plaatst niet een onomstotelijke waarheid, maar (zoals ik al zei) heb ik de NVA of andere vlaams nationalisten over dat toekomstscenario (wat zij effectief nastreven) nog nooit veel horen zeggen. Dat het allemaal van een leien dakje zou lopen lijkt mij ook niet geloofwaardig. P.S. Persoonlijk geef ik even veel voor Vlaanderen dan voor België, niet bijster veel. Laatst gewijzigd door janverb : 23 augustus 2010 om 17:34. |
|
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
BTW: den dag dat Vlaams-nationalisten (of anderen) juridisch kunnen aantonen dat de faciliteiten uitdovend zijn, en dit ook voor een rechtbank kunnen bekrachtigen, kan de vraag terug gesteld worden.
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik herken tenminste dat ik verkeerd kan zijn. ![]()
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoop voor één keer dat Onkelinx de waarheid zegt
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
#109 | |
|
![]() Citaat:
ik denk dat je enorm weinig kent van de N-VA. ik laat dit over aan de N-VA'ers op dit forum om je van antwoord te dienen. |
|
![]() |
![]() |
#110 | |
|
![]() Citaat:
dit gaat zelfs terug tot het oude hertogdom Brabant. volledig tweetalig is de oude provincie Brabant dus nooit geweest! |
|
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#112 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Minister-President
|
![]() Uit de notulen van de commissie Harmel, alsook uit de uitspraken van de destijdse politici (oa. de eerste minister), bleek dat zonder enige twijfel de Vlamingen en Franstaligen waren overeengekomen dat het om een overgangsmaatregel ging, en dus per definitie uitdovend.
|
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() "Die provincie bestaat pas sinds 1 januari 1995. Toen werd de oude tweetalige provincie Brabant opgesplitst in Vlaams-Brabant en Waals-Brabant." http://www.vlaamserand.be/taalenpolitiek_provincie.php (en enkel voor jou heb ik een Vlaamse site gekozen).
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#116 | |
|
![]() Citaat:
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
|
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tot dan zijn faciliteiten grondwettelijk verankerd en dus niet "uitdovend" (behalve op individueel vlak: iemand die het Nederlands machtig is geworden, kan in principe geen aanspraak meer doen op faciliteiten). Mij niet gelaten, hoor. ![]()
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bangmakerij juist zoals de katholieke destijds het altijd maar hadden over de duivel en het vagevuur en al die andere BULLSHIT. Er is geen duivel geen vagevuur en geen Europa dat zich zal verzetten wanneer het zover komt dat Vlaanderen zich afscheurt van Wallonië.
Laatst gewijzigd door Garry : 23 augustus 2010 om 18:04. |
![]() |
![]() |
#119 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Dus zeg es wat bullshit is in die blog? Als het echt zever is volstaan 3 zinnen om de nonsens er van aan te tonen lijkt me... |
|
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() O jawel, maar een niet Vlaamse webstek is, in Shadowke zijn eigen logica, altijd verkeerd want anti-Vlaams. Dus hoop ik (stiekem) dat hij dit keer inhoudelijk zal reageren en aantoont dat ik verkeerd ben.