![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#421 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#422 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .
Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 24 augustus 2010 om 16:44. |
![]() |
![]() |
#423 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen bestaat uit Vlamingen, Brabanders, Limburgers etc. waaruit maakt gij op dat wij niet dezelfde volkeren zijn, achtergrond hebben etc.? Jullie zijn een verzamelingetje laaglandse volkjes en wij ook, en sommigen zijn zelfs gesplitst door onze treurige landsgrens.
![]() |
#424 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#425 | |
|
![]() Citaat:
als het gaat over verschillen of overeenkomsten in onze cultuur/culturen, dan gaat het echter niet over individuen. en je kan wel iets minder op de man schrijven, nietwaar?
![]() |
#426 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#427 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#428 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#429 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#430 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er staan meer dan genoeg kantoren leeg in Vlaanderen om die een plaatsje te geven. Denk je echt dat het lang duurt om een kantoorbedrijf te verhuizen in deze tijden van Internet? En al de afgeleide diensten volgen wel vanzelf. Vraag is: wat gaan ze met die 100.000 Brusselse pendelaars doen, die meestal niet de nodige kwalificaties hebben om de jobs van de Vlamingen in Brussel over te nemen?
|
![]() |
![]() |
#431 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kan je mij tevens de cijfers van de volgende lotto-trekking geven? ![]()
![]() |
#432 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#433 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik reageerde op Fonne die er wél van uitgaat dat de Vlamingen niet meer in Brussel komen werken ... "Tijd dat Bruxelles het inderdaad eens zonder de Vlamingen moet stellen: zullen ze rap "in de aanbieding" staan aan halve prijs..." en "Er staan meer dan genoeg kantoren leeg in Vlaanderen om die een plaatsje te geven. Denk je echt dat het lang duurt om een kantoorbedrijf te verhuizen in deze tijden van Internet? En al de afgeleide diensten volgen wel vanzelf."
![]() |
#434 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#435 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#436 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al eens gedacht aan banken die voor 80% op Vlaams spaargeld draaien? Al eens gedacht aan al die internationale hoofdkwartieren die hier hoog opgeleid meertalig personeel vinden dat niet vies is van werk in een internationale context, in de vorm van 250.000 Vlaamse pendelaars? En elk van deze jobs houdt 2 �* 3 anderen aan het werk in ICT, horeca, zakenreizen, bureaumateriaal, consultants, ... Wees maar gerust dat er nog nooit een stad zo snel zal leeggebloed zijn als Brussel. De cijfers van de Lotto voor volgende zaterdag zijn: 2 - 5 - 17 - 19 - 26 - 33GROEN. |
|
![]() |
![]() |
#437 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#438 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus totaal geen enkele reden Laatst gewijzigd door Garry : 24 augustus 2010 om 18:04. |
|
![]() |
![]() |
#439 | |
|
![]() Citaat:
In Antwerpen denken ze dat de broebeltaal die ze daar gebruiken AN is. Dat was zo al tijdens mijn legerdienst. Toen werd ik ook maandenlang als 'kale zak' bekeken die 'op zijn hollands' praatte. Tot het moment dat mijn kamergenoten hier in de buurt naar een trouwfeest gingen. Toen beseften ze pas dat mijn moedertaal voor hen onverstaanbaar was. En dat het voor mij noodzakelijk was school-Nederlands te spreken om voor hen verstaanbaar te zijn. |
|
![]() |
![]() |
#440 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En eens dat gebeurt is, wat gaat de bedrijven in de Rand weerhouden om ook te vertrekken? (want die zijn daar enkel en alleen omdat Brussel niet ver ligt). En wat doet je dan met Zaventem, dat enkel bestaat omdat het de luchthaven is van Brussel? Ik heb al lang begrepen dat je, om een of andere reden, Brussel "haat". Dat is uw goed recht. Maar Brussel is wel het economisch hart van dit land, en ook van Vlaanderen, dat je dat nu wilt of niet. Laat het hart maar doodbloeden, maar kom daarna niet bleiten, hé. ![]() Citaat:
[Dit gezegd zijnde, ik ga u niet vragen hoe jij, binnen de EU, de Vlamingen gaat verbieden om in Brussel te komen werken, hé. Ik heb het al verschillende keren gezegd, zij zijn absoluut welkom]