![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#721 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mathematisch correct!
Laatst gewijzigd door Garry : 25 augustus 2010 om 21:12. |
![]() |
![]() |
#722 |
Europees Commissaris
|
![]() Tjah, Hollanders zijn een veroveraarsras hè? Die andere 8 miljoen Nederlanders zouden hen zeker steunen om een communautair blok te vormen tegen de worstelende Vlaming. In Vlaanderen hebben wij Antwerpenaars nog steeds moeite om de rest van ons gewest onder onze knoet te krijgen.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 25 augustus 2010 om 21:16. |
![]() |
![]() |
#723 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#724 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor iets waar geen sprake van is, voor het ondenkbare, daar zijn toch geen problemen mee !! Ziet iemand de Spaanse Basken aansluiten bij Frankrijk omdat er daar ook Basken zijn ? Voor onze contreien: 't is niet omdat in het Stenen Tijdperk de Schelde dien bocht maakte, dat we nu de palen van onze weiden en akkers in dien bocht moeten zetten. Vlaanderen is Vlaams, Spaanderen is Spaans en de Hollanders blijven ginder.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 25 augustus 2010 om 21:23. |
|
![]() |
![]() |
#725 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#726 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ik luister niet naar belgicistisch flamingantisme
|
![]() |
![]() |
#727 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#728 |
|
![]() discussiëren met redelijke personen over politiek.
niet de personen met oogkleppen van enkele meters groot en enkele meters dik. Laatst gewijzigd door Shadowke : 25 augustus 2010 om 21:50. |
![]() |
![]() |
#729 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#730 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#731 |
|
![]() Flink zo.
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
![]() |
![]() |
#732 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Vlaanderen (6) + Nederland (15) = België (11) x 2 België (10) = Frankrijk (60) / 6 Vlaanderen (6) + Nederland (15) = Frankrijk (60) / 3 't Is niet mijn keuze, maar de argumentatie moet wel mathematisch correct blijven. |
|
![]() |
![]() |
#733 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#734 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() speurneus zei: "Qua stemquota binnen Europa stellen Vl & Nl toch niks voor"
Ik wou enkel aantonen dat Vl & Nl mathematisch, qua stemquota, tweemaal zoveel voorstellen als België (en dat zijn vergelijking tussen Vlaanderen en Parijs geen steek hield). |
![]() |
![]() |
#735 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Duitsland gaan er ook al meer en meer stemmen op om Europa dadda te zeggen. Ik zal er niet om huilen. Buiten een flinke kost en een vette kluif voor ministers met grootheidswaanzin, is Europa één grote blaas vol conflicten en taalproblemen. Laatst gewijzigd door Garry : 25 augustus 2010 om 23:34. |
|
![]() |
![]() |
#736 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Lees er m'n laatste zin van mijn oorspronkelijke bericht eens op na: "'t Is niet mijn keuze, maar de argumentatie moet wel mathematisch correct blijven" |
|
![]() |
![]() |
#737 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#738 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Waarom probeer je me dan te overtuigen dat het niet wenselijk zou zijn samen te gaan met Nederland na een eventuele onafhankelijkheid?
Ik beweer dit namelijk zeker niet. Een samenwerkingsverband zoals we er vandaag al enkele hebben, kan uiteraard, maar in sommige dossiers zou het inderdaad beter zijn als EU-lid (als Vlaanderen dan) Nederland op gezamenlijke belangen te kunnen wijzen (cfr. uitdieping Westerschelde, IJzeren Rijn). |
![]() |
![]() |
#739 |
Staatssecretaris
|
![]() De Vlaamse rand is ook niet te koop. Bye bye corridor.
![]() Laatst gewijzigd door Pieter B : 25 augustus 2010 om 23:57. |
![]() |
![]() |
#740 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het moet een kolderiek gezicht zijn voor een verse immigrant in Brussel (en of Vlaanderen). Nederlandstaligen zijn 60 % vd Belgische bevolking, maar op de tv is hun taal zo goed als afwezig. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 26 augustus 2010 om 00:00. |
|
![]() |