![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#121 |
|
Minister-President
|
Als ge U toch wilt behelpen met een vreemde taal kunt ge misschien beginnen met ze te leren.
|
|
|
#122 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Voor het overige eigen ik mij het recht toe mij in te laten met vakbonden die mijn belastingsgeld door hun handen zien gaan terwijl ze zich onophoudelijk inlaten met het politieke systeem dat zeggenschap heeft over mij en mijn omgeving. Dat is mijn goed recht als belastingbetaler.
|
|
|
|
#123 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Hoor je mij daar over zagen? |
|
|
|
|
|
|
#124 |
|
Minister-President
|
Bij mijn weten ben ik geen lid van een veroordeelde club, en bij mijn weten was Uw uitlating wel degelijk zagen over 'mijn club'. Niet dat ge dat van mij niet moogt, alles wat U gelukkig maakt nietwaar. Maar enige consequentie zou niet misstaan als ge het toch voelt opkomen een pot en ketel spelleke te spelen.
|
|
|
#125 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik blijf mij enkel steeds verwonderen over het feit dat mensen zo te keer gaan tegen vakbonden. |
|
|
|
|
|
|
#126 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
#127 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Allemaal mensen die Waalse diefstal aanmoedigen! Ah ja, en de Jagers zijn geschiedenis, een letterwoord komt in de plaats. |
|
|
|
|
|
|
#128 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
-Die ze dankzij de staat op peil kunnen houden doordat zij tegemoet komen in de bijdrage. -Waarvoor ze geen concurrentie moeten aangaan buiten de zuilen. -Die ze door het vakkundig klein houden van de overheid op hun domein tot zichzelf verplichten. -... En inderdaad leden waarvan je kunt zeggen dat ze zich waarschijnlijk niet akkoord verklaren met de Waalse diefstal. Weer een punt waarop we kunnen besluiten dat er een kloof gaapt tussen top en leden. Trouwens, ge gaat Uw tradities toch niet overboord gooien voor Crembo's fratsen zeker?
|
|
|
|
#129 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#130 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Die het aftrekt van zijn belastingen.
|
|
|
|
|
#131 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Voor het uitbetalen van de werkloosheidsuitkering; krijgt de vakbond een vergoeding voor de administratieve kosten. 'Dossier samenstellen, werkloosheid aanvragen; maandelijks aantal dagen werkloosheid. Hoeveel geld brengt dit in het laatje? Cijfers + bron graag. |
|
|
|
|
|
|
#132 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#133 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Beweert Rob Verreycken dat de syndicale premie door de overheid betaald wordt? De syndicale premie wordt betaald door de werkgever. De kostprijs? Je denkt toch niet dat de syndicale premie even hoog is als het lidgeld. Laatst gewijzigd door artisjok : 26 augustus 2010 om 18:21. |
|
|
|
|
|
|
#134 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Het eerste punt uit je OP. "Wist u dat de bonden met uw belastinggeld de werkloosheidsgelden mogen uitbetalen en daar fortuinen aan verdienen, een situatie die nergens anders in Europa voorkomt?" Dus graag de bewijsvoering (met cijfers en bronnen) dat de vakbonden fortuinen verdienen aan het uitbetalen van de werkloosheidsuitkeringen. |
||
|
|
|
|
|
#135 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Veel leden staan er niet bij stil van wat de vakbond allemaal uitricht. Bij tijdelijke werkloosheid probleemloos de centen op de rekening krijgen, daar liggen de gewone gesyndiceerde mensen wakker van.
|
|
|
#136 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik ken iemand die 18 jaar gewerkt heeft. Door herstructurering 22 jaar geleden op de dop gevlogen, persoon voelt zich daar blijkbaar goed, dankzij de vakbonden zal de persoon nooit meer werken en rimpeloos overvloeien naar de pensioenkas. Voor een goede bron kan je best naar SPA gaan.
|
|
|
|
#137 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#138 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Is deze stelling waar of niet?
|
|
|
|
|
#139 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#140 | |||
|
Banneling
|
Citaat:
Die persoon die 22 jaar dopt; kan je uitleggen hoe dat de schuld is van de vakbond dat hij niet meer zal werken? Jij bent het die beweert dat de vakbond er baat bij heeft dat zoveel mogelijk mensen stempelen. Kan/wil je dit a.u.b. aantonen? |
|||
|
|
|