![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#981 |
Europees Commissaris
|
![]() Allerwegen wordt beklemtoond, ja, zelfs mij aangewreven, dat Nederland groter, machtiger en tot '3X' toe invloedrijker is dan Vlaanderen - een gruwel voor neo-belgicisten.
Moet ik 'het koekje uit de trommel' ook daartoe rekenen? ![]() |
![]() |
![]() |
#982 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Let wel, niet alle Vlamingen laten zich even gemakkelijk onder de tafel praten als onze vriend in de Suikerstad. |
|
![]() |
![]() |
#983 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet alleen dat. Wat ze willen gezegd hebben dat wij Vlamingen idem zijn alsn Nederlanders is mij een groot raadsel. Ik vraag mij af, hebben die mensen al wel eens in Vlaanderen geweest? Geen Vlaming die zich in van die Madurodam huisjes zal kunnen aarden. De gemiddelde Vlaaming zijn tuinhuisje is een villa vergeleken bij een Nederlander zijn ganse kruipkot.
|
![]() |
![]() |
#984 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Trouwens, zonder dromen zul je nooit iets bereiken. Er zijn al gekkere dingen gebeurd, dus waarom niet? Wie zou er op het idee komen om in de 21e eeuw een middeleeuwse burcht te bouwen met middeleewse bouwmethoden, werktuigen en materialen? Toch is men er volop aan bezig, en het is de moeite ook! |
|
![]() |
![]() |
#985 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik stel voor dat hij emigreert, zijn we van zijn gezaag af. Hij kan asiel aanvragen in Nederland.
#986 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#987 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij niet alléén Kizzy,ik heb zulke situaties ook meegemaakt bij de Nederlandse tak van mijn famillie....
Waarmee ik dus zéker en vast niet wil gaan beweren dat alle Nederlanders hetzelfde zijn,verre van .... Het was ook zo dat als zij op een zondag bij ons langskwamen het eerste was dat mijn moeder vroeg"en gijllie blijft toch zeker wel meeëten straks" en vervolgens mijn vader richting bakker stuurde om extra pistolets en taart te gaan halen... In het omgekeerde geval kregen wij gewoonlijk te horen"en jullie blijven toch zeker niet meeëten want we hebben niet zoveel in huis" waarop mijn moeder dan "neenee,we blijven niet zolang".... |
![]() |
![]() |
#988 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Garry, waren die koekjes ook driemaal groter dan de Vlaamse? |
|
![]() |
![]() |
#989 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#990 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 27 augustus 2010 om 13:11. |
|
![]() |
![]() |
#991 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door kizzy : 27 augustus 2010 om 13:12. |
|
![]() |
![]() |
#992 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar we wanhopen niet , de reconquista is ingezet. ![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 27 augustus 2010 om 13:14. |
|
![]() |
![]() |
#993 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#994 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() het Belgicisme viert weer hoogtij.
zowel bij de belgicisten als bij de extremistische vlaams gezinden. |
![]() |
![]() |
#995 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#996 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
't Is maar dat we de dingen bij hun naam noemen he. |
|
![]() |
![]() |
#997 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
2. laat een democratische meerderheid dat bepalen, dank u. 3. dus u wilt een economisch dood Brussel want de EU zal geen Brussel ED willen 4. laat een democratische meerderheid dat bepalen, dank u. 5. zie punt 2: is eigenlijk hetzelfde 6. het Vlaams is een dialect, geen taal. op school krijg je NEDERLANDS niet Vlaams. 7. dat is jouw taak niet omdat te beslissen. 8. zie punt 7 9. elke èchte democraat wilt dat. 10. hoe ga je dat doordrukken? op je ééntje dat gaan eisen opt vlaams parlement? gewone Vlaamsgezinde en belgicistische standpunten bijeen. er is nog hoop voor je. |
|
![]() |
![]() |
#998 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#999 | |
Secretaris-Generaal VN
|