|  | Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. | 
| 
 | |||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | 
| Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. | 
|  | 
|  | Discussietools | 
|  26 augustus 2010, 11:13 | #1 | 
| Vreemdeling Geregistreerd: 11 juni 2007 
				 |  CD&V en Wouter Beke Toch wel straf dat Wouter Beke gisteren in het Journaal van 7u komt verklaren dat de CD&V - tot een 10-dagen geleden - de enige partij was die de herziening van de financieringswet op de agenda wouden plaatsen... of heb ik iets gemist? Laatst gewijzigd door johan d : 26 augustus 2010 om 11:15. | 
|   |   | 
|  26 augustus 2010, 11:47 | #2 | 
| Europees Commissaris Geregistreerd: 26 januari 2005 
				 |   Je hebt duidelijk iets gemist, nl. het feit dat Wouter Beke liegt. De herziening van de financieringswet en de splitsing van BHV zijn de hoekstenen van deze staatshervorming. Dat de N-VA aan het eerste punt geen aandacht zou besteden is te gek voor woorden. Wouter Beke kon trouwens de onderhandelingsagenda van de N-VA niet kennen, deze is alleen bekend voor de ingewijden. | 
|   |   | 
|  26 augustus 2010, 11:55 | #3 | 
| Banneling Geregistreerd:  5 augustus 2010 
				 |   Ach de tjevenpartij probeert wat Vlaamse kiezers terug te winnen. Morgen wordt dan weer de Belgo-nationalist Eyskens er op uitgestuurd om de unitaire Belgen te paaien. Van alle walletjes willen eten, dat is toch het wezen van de CD&V zelf? | 
|   |   | 
|  26 augustus 2010, 12:24 | #4 | |
| Minister-President Geregistreerd: 22 augustus 2002 
				 |   Citaat: 
 De tsjeven zijn zich aan het hergroeperen om terug sterker te worden. Zulks is immers levensnoodzakelijk voor een machtspartij pur sang. 
				__________________ www.vlaamsbelang.org | |
|   |   | 
|  26 augustus 2010, 15:16 | #5 | ||
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 21 september 2009 
				 |   Citaat: 
 Ohja, en hun eigen leugens geloven, dat doen ze ook. 
				__________________ Citaat: 
 | ||
|   |   | 
|  26 augustus 2010, 16:56 | #6 | 
| Provinciaal Statenlid Geregistreerd:  4 juni 2010 
				 |   CD&V springt van Belgicistisch naar Vlaams wanneer het hen uitkomt denken die nu echt dat de mensen dat blijven geloven (ik in ieder geval niet) | 
|   |   | 
|  26 augustus 2010, 17:36 | #7 | |
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 21 september 2009 
				 |   Blijkbaar waren er bij de laatste verkiezing toch minder die de leugens van de CD&V blijven geloven. Nu zijzelf nog. 
				__________________ Citaat: 
 | |
|   |   | 
|  26 augustus 2010, 21:14 | #8 | |
| Provinciaal Statenlid Geregistreerd:  4 juni 2010 
				 |   Citaat: 
 OP NAAR DE KIESDREMPEL ERMEE | |
|   |   | 
|  27 augustus 2010, 15:32 | #9 | 
| Minister-President Geregistreerd:  1 augustus 2002 Locatie: West-Vlaanderen 
				 |   Tsjeven, het zijn en blijven tsjeven in het hoogste kwadraat en zijn voor geen milimeter te vetrouwen. Nu proberen ze zich aan de kar van N-VA te spannen en zich zo Vlaams opstellen. Tjonge, tjonge, wie gelooft deze mensen nog... 
				__________________ was ik maar een traan dan werd ik geboren in je ogen , kon ik leven op je wangen en zou ik sterven op je lippen. Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren | 
|   |   | 
|  27 augustus 2010, 15:46 | #10 | 
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 14 november 2008 Locatie: Belgisch-Congo, oeps -Vlaanderen 
				 |   Na 2007-2010 is er niemand die dat nog gelooft. Het is afgelopen met de CD&V, ze gaat naar de 10-12 pct, wat haar reële ACW-sterkte is. 
				__________________ “Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and then beat you with experience.” - Mark Twain | 
|   |   | 
|  27 augustus 2010, 15:50 | #11 | 
| Minister-President Geregistreerd:  1 augustus 2002 Locatie: West-Vlaanderen 
				 |   Denk je echt dat hun 17 % van in juni nog niet hun dieptepunt is, hoop het met jou mee; dat ze echt een partijtje worden. 
				__________________ was ik maar een traan dan werd ik geboren in je ogen , kon ik leven op je wangen en zou ik sterven op je lippen. Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren | 
|   |   | 
|  27 augustus 2010, 16:01 | #12 | |
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 13 juli 2003 Locatie: Op aarde 
				 |   Citaat: 

__________________ N-VA: De kracht van verandering! Verandering begint in je eigen gemeente of stad. | |
|   |   | 
|  1 september 2010, 15:54 | #13 | 
| Minister-President Geregistreerd: 22 augustus 2002 
				 |   
				__________________ www.vlaamsbelang.org | 
|   |   | 
|  14 september 2010, 18:49 | #14 | 
| Vreemdeling Geregistreerd: 19 augustus 2010 
				 |   Als het echt nodig zou zijn, zouden ze Vangheluwe kunnen vragen... 
				__________________ Allons enfants de la Patrie, le jour de gloire est dépassé! Bart for president! | 
|   |   | 
|  14 september 2010, 19:05 | #15 | |
| Perm. Vertegenwoordiger VN Geregistreerd: 28 november 2007 
				 |   Citaat: 
 Torfs heeft met de zaal Vangheluwe een mooie kans gekregen om te laten zien dat hij veel meer is dan een hansworst. Zoals de n-va de lijst BDW geworden is, zal de cd&v succes kennen als de lijst-Torfs. | |
|   |   | 
|  14 september 2010, 21:35 | #16 | |
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd:  3 januari 2006 Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest 
				 |   Citaat: 
 Leve de lijst-Torfs, dus. Straks komt die misschien nog één keer net boven de 20%, en daarna is het onherroepelijk: over and out, and good riddance! Ik zal er alvast geen één traan om laten, wees gerust. 
				__________________ "There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!   | |
|   |   | 
|  14 september 2010, 22:01 | #17 | 
| Minister Geregistreerd:  3 november 2009 Locatie: Diest 
				 |   Jammer genoeg voor jou zijn de Belgicisten zelfs niet meer in staat om een noemenswaardige lijst in te dienen. Om historicus Bruno de Wever te citeren: "wij zijn allemaal flaminganten geworden." Elke Vlaamse politieke partij streeft naar meer Vlaamse autonomie, bijna alle Vlaamse partijen streven naar confederalisme. En dat is maar goed ook. | 
|   |   | 
|  14 september 2010, 22:15 | #18 | |
| Secretaris-Generaal VN |   Citaat: 
 | |
|   |   | 
|  14 september 2010, 22:18 | #19 | |
 | |
|   |   | 
|  14 september 2010, 22:19 | #20 | |
 (nee... ik ben geen homo... het gaat om de inhoud, he) | |