![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: ben jij een moslim | |||
ja, ben moslim |
![]() ![]() ![]() |
6 | 8,33% |
nee, ben geen moslim |
![]() ![]() ![]() |
66 | 91,67% |
Aantal stemmers: 72. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen
|
![]() Ik ben migrant, ik vind dat ze zich moeten aanpassen. Punt.
Als dit land jullie niet bevalt, gelieve terug te gaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb mij zopas bekeerd...
Voortaan ben ik op zoek naar een paar nieuwe vrouwen om op te slaan, laat ik mijn baard groeien, komt de stoemp-sossis niet meer in huis, loop ik in djellabah rond met een hatelijk blik naar alles wat vrouw-zonder-burka is, en naar alles wat man-zodner-baard is. En pas maar op, P.be is ook al gedoemd om binnenkort enkel nog posts van Moslimterroristen te mogen vertonen. /taunt ![]()
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul. Laatst gewijzigd door Bad Attila : 28 augustus 2007 om 14:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het aantal dhimmies is hier van zeer groot belang: en die groep lijkt toe te nemen (ik zie nu zelf wel niet in wat ze er zo leuk aan vinden om als uentermensch te dienen, maar kom, masochisme is overal te vinden).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar. Mijn dhimmisme verklaart.
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen
|
![]() Bad Attila:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() What has become of you now Fl...C...
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() Hoe ver zit het met de islamisering?
Zo ver : http://www.lesoir.be/actualite/belgi...lal-789573.php Gevangenispersoneel krijgt een stoomcursus halal! Prioritair voor Justitie! Deze evolutie zegt natuurlijk meer dan de facts & figures die omwille van politieke correctheid niet vrijgegeven wordt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Minister-President
|
![]() Voor sommigen is het eerder dommitude
![]() |
#71 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
dat zijn geen moslims eh |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom is Circe geband? Kan/wil deze persoon terug? Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 27 augustus 2010 om 18:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Moslim! : 27 augustus 2010 om 18:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Als Galileo en Newton en consoorten gelovig waren, dan nog waren zij bijzonder critisch voor wat de Kerk predikte. Deze houding mis ik helaas in de doornsee moslim tov hun geloof, koran, imam enz. . Laatst gewijzigd door kwantum : 27 augustus 2010 om 19:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Westerse schoolboeken leren echter dat het werk van Isaac Newton's in de 17de eeuwse de studie naar lenzen, licht en prisma's, de basis vormt voor de moderne wetenschap van de optica. Ibn al-Haytham schreef zijn experimentele wetenschappelijke methode en wetenschappelijk scepticisme aan zijn islamitisch geloof toe. Het islamitische heilige boek (De Koran), bijvoorbeeld, legt een sterke nadruk op empirisme. [bv. 2.164] Hij geloofde ook dat de mensen inherent ontsierd zijn en dat slechts God perfect is. Hij redeneerde dat om de waarheid over de natuur te ontdekken, het noodzakelijk is om menselijk advies en menselijke fout te elimineren, en het heelal toe te staan voor zich te spreken. ((Steffens 2006) (cf. Steffens, Bradley, Who Was the First Scientist?, Ezine Articles ) Ibn al-Haytham beschreef zijn onderzoek naar waarheid en kennis als manier om hem dichter tot God te brengen: "Ik streefde constant naar kennis en waarheid, en het werd mijn overtuiging dat om toegang te krijgen tot nabijheid aan God, er geen betere manier is dan die van het zoeken naar waarheid en kennis." ((Plott 2000), Pt. II, p. 465) (voor zo'n beweringen ongeveer werd galileo 500 jaar later!!! zijn vrijheid afgenomen door de katholieke kerk). dat van die bal is een dogma waaraan u uw denken onderwerpt. Laatst gewijzigd door Moslim! : 27 augustus 2010 om 20:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Nochtans,
In het oude testament: Jozua 10, 12b-13: ... heeft Jozua tot de Heer gesproken en hij heeft gezegd: "Zon, sta stil boven Gideon, en jij maan boven Ajjalons dal". En de zon stond stil en de maan bleef staan. ... Om ze doen stilstaan moet ze daarvoor wel altijd eerst in beweging geweest zijn, ja? |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Minister-President
|
![]() Zeg hou je ons voor achterlijk of zo?