![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#901 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#902 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bewijs dat eens ? En deze wacht ik ook nog op . http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=884 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#903 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#904 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Leefloon alleenstaande persoon: € 725,79 per maand De huur van een huis is 300-350€ per maand. 50 liter water (1.5 liter per dag) is pakweg 50 cent per fles dus 15€. 30 broden (1 per dag) is 60€. Blijft over: 300€ voor water, elektriciteit, eens wat anders om te eten. En wil je meer, dan kan je gaan werken.
![]() |
![]() |
#905 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Probeer het eens een maandje dan kan je zelf zien of je dan arm bent of niet . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#906 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#907 |
Europees Commissaris
|
![]() 300€ voor extra kosten. En ik had het inderdaad over een kamer. Als je een leefloon hebt moet je geen kasteel gaan huren
![]() |
#908 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#909 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Probeer zelf eens gedurende enkele maanden bij te houden waar je geld aan uitgeeft en welk deel ervan je kan missen (op lange termijn, dus rekening houdende met slijtage en vervanging van dingen). Daar sta je al snel van versteld.
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 28 augustus 2010 om 17:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#910 |
Gouverneur
|
![]() Euro millions bracht me 24 euro op deze week.Voor mij een smile.
Voor de heren rijken ben ik nergens,een loser.Maar dat moment om te weten dat ik 24 euro gewonnen heb blijft me bij,want na meer dan 20 jaar op de lotto te spelen,heb ik eens prijs. Maar dat is het minst belangrijk,als we maar gezond zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#911 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
In de 300€ extra kosten zit eten en drinken trouwens er niet meer bij.
![]() |
![]() |
#912 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Sorry, maar je lijkt me enkele erg wereldvreemde veronderstellingen te maken. Ik merk dat helaas bij zowat iedereen die meent dat leeflonen 'te hoog' en 'te luxueus' zijn. Mensen die zelf de rekeningen niet betalen, en die zelf niet weten hoeveel ze waaraan uitgeven, lijken me nogal slecht geplaatst om zich over de uitgaven van een ander uit te spreken.
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 28 augustus 2010 om 17:54. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#913 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Mijn cijfers mogen dan onrealistisch zijn, als iemand voor 50€ vlees en 50€ groenten per maand eet, blijft er nog 200€ over voor elektriciteit enz. Daarnaast heb je gelijk dat het broodmachine ook vervangen moet worden, maar na 2 maanden heb je je broodmachine terugverdiend; dus dan leef je nog jaren van goedkoper brood. Daarnaast kunnen ze deze levenstijl opgeven als ze opnieuw een job hebben
La vie n'est bonne qu'à deux choses, découvrir les mathématiques et enseigner les mathématiques ~Siméon Poisson (Wiskundige) ]*-~{&O@o._.o@O&}~-*[ Laatst gewijzigd door gehuigert : 28 augustus 2010 om 18:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#914 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En daarnaast: zolang leefloners een lagere levensverwachting hebben dan anderen (het gemiddelde bvb), en meer aan depressies lijden dan anderen, waarom zou je dan bij hen besparen?
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 28 augustus 2010 om 18:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#915 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#916 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Om maar te zeggen: zulke bedragen zeggen niets, behalve dan iets over de koopkracht. En zoals ik hoger al zei, pleit een koopkrachtanalyse (dus eentje die ook kijkt naar consumptie, depressies en levensverwachtingen) niet voor besparingen tav leeflonen. Of zoals Nr.10 het eens uitdrukte: 'betaalbaarheid is een constructie in je hoofd'. Citaat:
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 28 augustus 2010 om 18:38. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#917 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je voorstelt hen gratis te laten studeren, wil ik dat wel ook.
La vie n'est bonne qu'à deux choses, découvrir les mathématiques et enseigner les mathématiques ~Siméon Poisson (Wiskundige) ]*-~{&O@o._.o@O&}~-*[ Laatst gewijzigd door gehuigert : 28 augustus 2010 om 18:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#918 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Niet alleen de slaagkansen bepalen of je afstudeert met of zonder diploma, maar ook de vraag of je ooit kon studeren bepaalt zoiets. Vanuit die optiek is het nogal absurd dat sommigen menen zulke lonen 'waard' te zijn enkel en alleen omdat ze slaagden voor hun studies of omdat ze hun best doen. Enfin, een verwacht loon van 3900€ bruto 'valt nog mee'. Ik heb weet van ergere excessen. Edit: misschien kan je hier eens op denken/reageren? Citaat:
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 28 augustus 2010 om 18:47. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#919 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar jongen toch , je beperkt je steeds tot je eigen omgeving ... leer eens verder te kijken dan uw neus lang is en doe niet zo eigenwijs . Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#920 | |||||||||||||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |