![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#1381 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Op een bepaald ogenblik moet je eieren voor uw geld kiezen hé. Je kan tegen veel bezwaar hebben. Ik had ook bezwaar tijdens mijn loopbaan van om 4 u 's ochtends op te moeten staan om 130 km verderop naar mijn werk te gaan waar ik pas om 8 u moest beginnen. Maar om de file voor te zijn en zo tijdig op mijn werk te verschijnen was het wel nodig zo vroeg te vertrekken.
|
|
|
|
|
#1382 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Of wilt u misschien impliceren dat de franstaligen gewoonweg 'te dom' zijn om zo een 'moeilijke' taal te leren? Laatst gewijzigd door kizzy : 30 augustus 2010 om 10:35. |
|
|
|
|
|
#1383 |
|
Gouverneur
|
Ik zie niet in waarom niet. Vaticaanstad ligt temidden van Italiaans grondgebied, zelfs temidden van de hoofstad Rome. Loopt nochtans lekker, toch?
|
|
|
|
|
#1384 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat is het strikte minimum. Met minder moeten de Vlaamse onderhandelaars niet naar huis komen.
|
|
|
#1385 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het is meen ik niet uitgesloten dat de N-VA na een mislukking van de formatie evolueert in de zin zoals ik schetste. Ze heeft er de potentie voor.
|
|
#1386 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#1387 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
BE kan ook geen kant uit, hoor. WA ook niet. BRU ook niet. Niemand.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
|
|
|
#1388 | |
|
|
Citaat:
Sommige mensen zijn zo verblind door de nieuw verworven rijkdom dat ze niet meer weten waar die rijkdom vandaan komt. Elk land zou juichen en feestvieren wanneer zijn hoofdstad tot hoofdstad van de EU wordt gekozen; maar sommige Belgen zijn in staat om die troef uit handen te geven. |
|
|
|
|
|
#1389 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 30 augustus 2010 om 12:48. |
|
|
|
|
|
#1390 |
|
|
sommige mensen zijn niet verstandig hé.
|
|
|
|
|
#1391 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het is inderdaad oerdom vast te houden aan failliete structuren en dergelijke dure en belastende instellingen als die van de EU en de Navo.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
|
|
|
#1392 |
|
|
Inderdaad. We hebben sowieso al jobs te veel in dit land. Buiten die vuile verstrekkers van werkgelegenheid (EU, zonder ambtenaren, een kleine 5000 lobbyisten).
|
|
|
|
|
#1393 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En wie logisch wil blijven: waarom dan ijveren voor afslanking van het ambtenarenapparaat in dit land? Dat is toch allemaal werkgelegenheid? Weg ermee!
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 30 augustus 2010 om 13:00. |
|
|
|
|
|
#1394 |
|
|
Het is niet omdat jij iets een dooddoener noemt, dat het dat ook is. Trouwens, denk jij nu echt dat als die instellingen uit Brussel verdwijnen, de EU ophoudt te bestaan? Of de NATO stopt met bommen te gooien? Je mag mij altijd overtuigen met bronnen dat die instellingen ons geld kosten i.p.v. opbrengen.
|
|
|
|
|
#1395 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik heb geen behoefte iemand ergens van te overtuigen. Dat interesseert me hoegenaamd niet. Weg ermee.
|
|
|
|
|
#1396 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#1397 | |
|
Minister
|
Citaat:
De franstaligen hebben objectief geen pressiemiddel op de wensen van de Vlamingen. De EU wil geen Brussel financieren of besturen. De EU wil geen tweede hoodstad in Frankrijk. De EU wil geen hoofdstad op een eiland buiten het territorium van de EU. Brussel zonder de Vlaamse logistiek, financiën, geschoolde mensen en zonder de EU is een armenhuis. Dus, BDW :"You got to do what you ,got to do."
|
|
|
#1398 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Brussel leeft van alle "importé par Bruxelles" goederen, die Brussel nooit gezien hebben maar wel de havens en luchthavens van Vlaanderen. Buiten zetels van bedrijven kan Brussel niets herbergen en spruiten noch witloof groeien er bij nader inzien ook nog altijd niet op de Chaussée 'd Haacht . Maar breng hun dat maar eens aan hun verstand. Laatst gewijzigd door Garry : 30 augustus 2010 om 14:26. |
|
|
|
|
|
#1399 |
|
Minister-President
|
Zielig dat opnieuw een regeringsformatie struikelt over Brussel.
Hebben die franstalige politici dan echt niet door dat ze zowel Wallonië als Vlaanderen immobiliseren door te kiezen voor enkele 100,000en franstalige Brusselaars??? Misschien toch eens even Milquet een toontje lager doen zingen??? We weten al heel lang dat de franstaligen geld nodig hebben van de Vlamingen ; de enige manier om ze te dwingen om met die Vlamingen rekening te houden is net het geld!! Dus kraan dicht tenzij daar verplichtingen tegenover staan!! En deze verplichtingen op papier laten ondertekenen en tijdsgebonden maken, anders worden de Vlamingen toch opnieuw in het zak gezet!! VERTROUWEN , ja, maar toch liefst na het ondertekenen van een contract!! Laatst gewijzigd door omaplop : 30 augustus 2010 om 14:31. |
|
|
|
|
#1400 |
|
|
Sympathieke en erg effectieve manier van discussiëren. Blijf dan maar rustig irrelevant.
|
|
|