Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 3 september 2010, 15:14   #341
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sunny Bekijk bericht
Broodrood en muilkorfwetten, dat is pas onfatsoenlijk.
Het islamdebat ontwijken, dat is pas onfatsoenlijk èn een gebrek aan ruggegraat. (Het wreekt zich wel op een goeie dag).
Kloontje spelen, dat is pas onfatsoenlijk.
groot gelijk !
grimbergen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2010, 15:20   #342
styllo_ben
Minister-President

styllo_ben's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen Bekijk bericht
Zielig zulle de winkelstraten gelijkstemmen met stadsparken en scholen.
dus beweer jij nu dat in stadsparken en scholen geen sinterklazen meer komen en dat kerstbomen niet meer opgetrokken worden?

Kom jij wel ooit buiten?
styllo_ben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2010, 15:23   #343
styllo_ben
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen Bekijk bericht
groot gelijk !
groot gelijk mijn klote ja!

Iemand die een SPD mandaat bekleedt, houdt zich aan de SPD visie en brengt respect op voor de SPD achterban.

dat is pas het grote gelijk!

En anders moet je niet komen huilen over broofroof, dan ga je maar naar een andere partij die wel jou visie deelt en dan bekleedt je maar hun mandaat. Maar niet die van de SPD! Fatsoenlijk is fatsoenlijk.
Oud 3 september 2010, 16:00   #344
Carnivore
Staatssecretaris

Carnivore's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door styllo_ben Bekijk bericht
dus beweer jij nu dat in stadsparken en scholen geen sinterklazen meer komen en dat kerstbomen niet meer opgetrokken worden?

Kom jij wel ooit buiten?
sinterklazen krijgen de laatste jaren toch opmerkelijk meer last dan 20jaar geleden. Het is niet meer te ontkennen dat in origine katholieke feestelijkheden meer en meer last krijgen van onze moslimvrienden, kerstmarkten, sinterklaasfeestjes, kerstmannen ...

En voor 't geval het weer niet waar is zonder linkje :
http://www.youtube.com/watch?v=KY5WxgjzdoM
yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES!

Carnivore is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2010, 16:39   #345
styllo_ben
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Carnivore Bekijk bericht
sinterklazen krijgen de laatste jaren toch opmerkelijk meer last dan 20jaar geleden. Het is niet meer te ontkennen dat in origine katholieke feestelijkheden meer en meer last krijgen van onze moslimvrienden, kerstmarkten, sinterklaasfeestjes, kerstmannen ...

En voor 't geval het weer niet waar is zonder linkje :
http://www.youtube.com/watch?v=KY5WxgjzdoM
pff die link zegt niks. Eén zwaluw maakt de lente niet hé. voor hetzelfde geldt kan ik je massa's beelden tonen van allochtone kinderen die op de schoot van de goeie sint zitten.

En bovendien, sinds wanneer staan baldadigheden van jongeren gelijk aan de Islam?
Oud 3 september 2010, 17:29   #346
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Daar is ze weer met haar huiswerk..
Dat is nogal wiedes.
Je kan hier gelijk wie beschuldigen van gelijk wat.
Maar dit aantonen is niet nodig volgens jou?
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2010, 17:34   #347
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:

Kom jij wel ooit buiten?
Ik kom veel meer in de wereld dan jij. Ik zie het racisme en het sluipend gif van de islam. Linkse dwaallichten gaan niet verder dan waar hun linkse filterbril het toelaat.

In grootsteden waar vroeger toffe kerst en sintsfeer heerste is het weggehaald op vraag van de moslimafgevaardigden. Zelfs het kruis moeten de sinten van hun mijter halen. Tja die dwaallichten en hun pampergroepje, onbeschrijflijk onverdraagzaam.

Laatst gewijzigd door grimbergen : 3 september 2010 om 17:35.
Oud 3 september 2010, 17:34   #348
Ephialtes
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Over wat heb je het? Hoe kun je nou iets negeren dat niet meer bestaat? Ge bent er altijd als de eerste bij om op mijn reacties te reageren, mag ik u dan ook vragen in te gaan op de vragen die ik jou stel? En U mag van mij bij deze even verduidelijken wat voor u persoonlijk deze vlaamse cultuur inhoudt..

U bent de slimste thuis zeker? Waar lees jij dat ik geen respect heb voor de vlamingen? Als dat zo was hé dan mocht hier geen vlaming ne voet binnen zetten bij mij thuis, dan werkte ik niet tussen/voor vlamingen, en dan zat ik niet rond de vergadertafel met de vlamingen. Dat is meer iets voor de ' eigen volk eerst' bende. Maar u mag denken wat u wilt over mij hoor, het siert u gewoon niet hier de wijsneus te komen uithangen.
U ontkent dat er iets bestaat als een Vlaamse cultuur.
Bestaat er dan een Belgische? Een Europese? Of misschien algemeen een "westerse cultuur" volgens U? Of is deze ook nietsbetekenend?
Ephialtes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2010, 17:37   #349
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
pff die link zegt niks. Eén zwaluw maakt de lente niet hé. voor hetzelfde geldt kan ik je massa's beelden tonen van allochtone kinderen die op de schoot van de goeie sint zitten.

En bovendien, sinds wanneer staan baldadigheden van jongeren gelijk aan de Islam?
Ja dat mag je dan wel eens tonen ! Ik zal vooral letten op het wel of niet aanwezig zijn van het kruis op hun outfit. Kom gast tonen die handel !
Oud 3 september 2010, 17:39   #350
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sunny Bekijk bericht
Goede vraag.
Waarom vervalt Artisjok in het stigmatiseren van de bevolkingsgroep der VB-ers in een discussie over de islam?
Waar stigmatiseer ik de "bevolkingsgroep" der VB-ers?
Graag een quote met bron.

Deze discussie gaat niet over de Islam; maar over de al dan niet terechte manier waarop de Islam wordt voorgesteld in een schoolboek.
Oud 3 september 2010, 17:55   #351
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Eerst goed lezen vooraleer je reageert Angel.
Arti had het niet over een bevolkingsgroep maar wel over een groep.
Mocht jij eens goed willen lezen; en dan ook nog deftig leren quoten dan zou je weten over welke groep ik het had.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
De overgrote meerderheid van de Moslims is geen terrorist; vergiet geen bloed en gebruikt geen geweld.
Een groep als geheel een negatief kenmerk toedichten is stigmatiseren.
Oud 3 september 2010, 19:56   #352
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

dus nogmaals, veel geblaat maar jij (en anderen die het ook beweren) hebben nog altijd niet een recht genoemd dat nu opgeheven is sinds dat de moslims hier rondlopen.

noem nu eens concreet een recht!

al wat je zei, en de gelijkaardige posts van een aantal anderen, zijn pure stemmingmakerij.

ik zit hier in een gemeente met ongeloofelijk veel moslims. hier lopen de vrouwen rond zoals ze zelf willen, en wat die kerstbomen en sinterklaas betreft (wat een onnozelaar had beweerd dat die dingen nu niet meer kunnen) ik zie hier elk kerstperiode die tyische straatdecoratie opduiken en Sinterklaas komt ieder jaar terug naar ons wijk.

je moet dus geen problemen verzinnen waar er geen zijn hé.

Hallo?? Om welke planeet zit ge? Me dunkt dat het doden van mensen vanwege een film, het bedreigen van politici, het lastig vallen van vrouwen, agressie tegenover holebi's ,punten zijn waarbij duidelijk blijkt dat moslims helemaal niet waarden zoals gelijkheid , vrije meningsuiting, kritiek op religie aanvaarden, duw gerust uw hoofd nog wat verder in het zand, maar ga nu niet beweren dat dit onzin is!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2010, 20:23   #353
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Hallo?? Om welke planeet zit ge? Me dunkt dat het doden van mensen vanwege een film, het bedreigen van politici, het lastig vallen van vrouwen, agressie tegenover holebi's ,punten zijn waarbij duidelijk blijkt dat moslims helemaal niet waarden zoals gelijkheid , vrije meningsuiting, kritiek op religie aanvaarden, duw gerust uw hoofd nog wat verder in het zand, maar ga nu niet beweren dat dit onzin is!
Dat zijn punten waaruit blijkt dat sommige Moslims sommige waarden niet aanvaarden.

Daarmee weten we nu nog niet concreet welk recht er werd opgeheven sedert er hier Moslims zijn.
Oud 3 september 2010, 20:23   #354
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Esperanza's schermafbeelding

Standaard

@ Suqar

Nog even herhalen - betrokkene heeft er mogelijks toevallig over heen gelezen - maar ik ben toch echt benieuwd :
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Neen, op dit moment voel ik me niet in mn rechten aangetast.
Zou je even, aan de hand van wat voorbeelden, kunnen duiden welke van jouw rechten zoal in het verleden zijn aangetast geweest?
Oud 3 september 2010, 20:31   #355
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mocht jij eens goed willen lezen; en dan ook nog deftig leren quoten dan zou je weten over welke groep ik het had.
Een groep en welke strekking ze hebben of wat ze doen heeft geen belang, een groep blijft een groep.

En zoals jij zegt, een groep als geheel een negatief kenmerk toedichten is stigmatiseren.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2010, 20:37   #356
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Een groep en welke strekking ze hebben of wat ze doen heeft geen belang, een groep blijft een groep.

En zoals jij zegt, een groep als geheel een negatief kenmerk toedichten is stigmatiseren.
Mag ik nu ook nog weten wanneer ik de groep der Vb-ers stigmatiseerde?
Met waarheidsgetrouw citaat met link graag.
Oud 4 september 2010, 08:45   #357
Carnivore
Staatssecretaris

Carnivore's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

ten eerste, natuurlijk zitten de kleintjes op de schoot van de sint, net zoals de grote op de schoot van het ocmw en de dop... Handjes laten vullen.

Ten tweede als die baldadige jongeren hun gedrag door de koran geinspireerd is, dan is dat islamgerelateerd, ze doen namelijk wat hun boekje hen voorschrijft, alles wat niet islam is aanvallen, in hinderlaag lokken.
yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES!

Carnivore is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2010, 08:58   #358
Ephialtes
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esperanza Bekijk bericht
@ Suqar

Nog even herhalen - betrokkene heeft er mogelijks toevallig over heen gelezen - maar ik ben toch echt benieuwd : Zou je even, aan de hand van wat voorbeelden, kunnen duiden welke van jouw rechten zoal in het verleden zijn aangetast geweest?
Dat is een netelige vraag die ik ook reeds heb gesteld... maar waarop niet kan geantwoord worden.

Sommigen wentelen zich nu eenmaal graag in een pathetische slachtofferrol.

Ook de vraag of zij de Belgische, Europese, of misschien algemeen een "westerse cultuur" erkent, ligt gevoelig. Derhalve wordt ervoor gekozen niet te antwoorden.

Laatst gewijzigd door Ephialtes : 4 september 2010 om 09:01.
Ephialtes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2010, 09:10   #359
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esperanza Bekijk bericht
@ Suqar

Nog even herhalen - betrokkene heeft er mogelijks toevallig over heen gelezen - maar ik ben toch echt benieuwd : Zou je even, aan de hand van wat voorbeelden, kunnen duiden welke van jouw rechten zoal in het verleden zijn aangetast geweest?
Wanneer de hoofddoek verboden is/wordt; en dit is niet omwille van veiligheidsredenen; is dit toch een aantasting van de rechten van wie die hoofddoek wil dragen.
Oud 4 september 2010, 10:58   #360
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wanneer de hoofddoek verboden is/wordt; en dit is niet omwille van veiligheidsredenen; is dit toch een aantasting van de rechten van wie die hoofddoek wil dragen.
De hoofddoek in het algemeen wordt toch niet verboden. Enkel in scholen, op het werk en in openbare instellingen.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be