![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar ik ken de argumenten van de tegenstanders van vrije hardwarekeuze al door en door. Ik heb al eens oog in oog gezeten met een kabinetsmedewerker van Lieten, die verdacht veel Telenet verdedigde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
Citaat:
Verplicht er u iemand dat? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
|
![]() Citaat:
Een manier om voor eeuwig geld uit uw zak te kloppen dus. Jij bent het die hier zit te verantwoorden waarom de hardware en software door Belgacom en Telenet moeten opgedrongen worden, zogezegd omdat dat beter is voor de klant. Alleen heeft de klant daar geen enkele keuze in, en zie je ook dat het wel anders kan bij andere sectoren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Europees Commissaris
|
![]() Er is een vrije marktwerking. Alleen is het wel normaal dat men met een Vlaamse zendvergunning niet in Nederland kan uitzenden en omgekeerd. Dit heeft te maken met auteursrechten en dergelijke (openbare omroepen zijn een uitzondering). Maar niets staat RTL4 en 5 in de weg om een Vlaamse zendvergunning aan te vragen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
vroeger wa het abbo 11 euro en vandaag is dat, mi althans, 16 euro. en of ge dit nu huur noemt of abbo is allemaal semantiek want uiteindelijk zijn zowel telenet als belgacom ca 20 �* 25 % duurder als onze geliefkoosde integan terwijl de service gewoon totaal ingestort is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nochtans kunnen wij allen genieten in Vlaanderen van de grootste tv stations uit het Franstalige taalgebied. Eind jaren 80 werd op politiek niveau besloten om commerciele nl zenders te weren om VTM levensvatbaar te maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
|
![]() Citaat:
Maar Telenet saboteert dat dat samenwerkt. Citaat:
Er wordt heel veel verdiend aan het opdringen van te dure hardware. Flexview (8€/maand) was maar mogelijk omdat Telenet de hardware en software in handen had. En straks komen ze dus weer met een variant om u extra geld uit uw zakken te kloppen. Neen, er zijn geen technische redenen om vrije hardwarekeuze niet mogelijk te maken. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() Citaat:
Signaalsterkte, binnenhuisbekabeling, abonnementen, contracten, compatibiliteit... zijn factoren die net zo goed bij satelliet TV spelen, en daar is wel vrije hardwarekeuze mogelijk. Geef dus maar gauw toe dat het een pure geldkwestie is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Wat de geldkwestie betreft, elk bedrijf heeft tot doel winst te maken. Daarvoor hoef je niet enkel de telecombedrijven te gaan viseren. Laten we wat dat betreft redelijk blijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() Citaat:
Werk jij voor Telenet ? Het zijn precies altijd dezelfde argumenten, en zelfs in dezelfde vologorde ook. 1. Ik heb geen nood aan interactiviteit. Ik wil ook niet dat een bedrijf mij verplicht dat erbij te nemen. 2. Ik wil nog eens op het technische aspect terugkomen. Problemen met signaalsterkte, compatibiliteit, enz.. Hoe verklaar je dan dat je wel met een ander toestel bijv. de VRT zenders kunt ontvangen, zelfs in HD ? Daarmee heb je toch het perfecte bewijs dat het niet van niet kunnen, maar van niet willen is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() Lap, thread over digitale televisie en in post 5 beginnen ze weeral over illegalen te zagen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
tussen dit en 3j zal telenet het analoge aanbod gewoon stopzetten en iedereen zo'n bakje in de maag splitsen. het enige interactieve is dat ge filmkes kunt huren en voor elk bakje apart moet betalen. mja, ooit al van de videotheek gehoord? ik zat bij integan en had daar alle zenders digitaal met mijne digitale ingebouwde tuner. nu is die tuner waardeloos en zit ik bij belgakrom en die zijn al even crapuleus als teleslet. en ik kan geen satelliet zetten en dvb-t zal ook niets worden in vlaanderen. end of story en misschien ga ik stilaan mijn tv abo buitengooien Laatst gewijzigd door 1207 : 5 september 2010 om 15:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nee, met je TV gaat dat niet. Spijtig dus. J�*, in Frankrijk doe je dat met een Freebox of X-box, in Duitsland heet het anders, maar het is compatibel . In Vlaanderen niet. In Duitsland klaagt men dat 't zoveel duurder is dan in Spanje. In Frankrijk kost een kabeltv+internet+telefoon 30€/maand , las ik vorige maand. Daar kunnen we hier alleen maar van dromen. Laatst gewijzigd door filosoof : 5 september 2010 om 15:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Shape of things to come... |
|
![]() |
![]() |