Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 6 september 2010, 18:57   #701
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door styllo_ben Bekijk bericht
het ging dan ook niet daarover maar over hoe jij je hoort te gedragen tegenover (al dan niet) schaarsgeklede vrouwen.

naar hen staan kijken alsof je nog nooit vrouwen gezien hebt, dat vind jij kennelijk zeer normaal.

Dat apen in de bomen slingeren, dat is ook normaal.
Leer lezen..ik reageerde op moslim! die stelde dat de ware moslim zijn hoofd moest afwenden bij wat bloot op de straat..ik vond dat een absurde onrealistische regel en jij begint over boomslingerende apen...
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2010, 18:58   #702
styllo_ben
Minister-President

styllo_ben's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Leer lezen..ik reageerde op moslim! die stelde dat de ware moslim zijn hoofd moest afwenden bij wat bloot op de straat..ik vond dat een absurde onrealistische regel en jij begint over boomslingerende apen...
Wat jij daar afdoet als absurd en onrealistisch, vind ik toch wel zeer zedelijk en fatsoenlijk naar vrouwen toe. Het omgekeerde, dus wat jij normaal vond, en dat is uw ogen de kost geven aan al dat vlees, vind ik zeer verwerpelijk.

Laatst gewijzigd door styllo_ben : 6 september 2010 om 19:00.
styllo_ben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2010, 18:59   #703
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
slechte toetsenbord

Geen hoofdletter aan het begin van de zin.
Geen punt aan het einde van de zin.
Geen notie blijkbaar van het grammaticale geslacht van het woord 'toetsenbord' en bijgevolg een foutief vervoegd bijvoeglijk naamwoord.

En een stompzinnige smiley.

Zie hier de 'student' van vandaag de dag.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2010, 19:00   #704
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Geen notie blijkbaar van het grammaticale geslacht van het woord 'toetsenbord' en bijgevolg een foutief vervoegd bijvoeglijk naamwoord.

Droog.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2010, 19:01   #705
styllo_ben
Minister-President

Standaard

Citaat:

hoe moet ik nu weten of het "de" of "het" toetsenbord is.

en wat maakt dat uit. Cultuur inquisiteur!
Oud 6 september 2010, 19:01   #706
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat jij daar afdoet als absurd en onrealistisch, vind ik toch wel zeer zedelijk en fatsoenlijk naar vrouwen toe. Het omgekeerde, dus wat jij normaal vond, en dat is uw ogen de kost geven aan al dat vlees, vind ik zeer verwerpelijk.
Het verwonderd me niet echt dat je nog alleen bent..oogkontakt kan wonderen doen..

Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 6 september 2010 om 19:02.
Oud 6 september 2010, 19:03   #707
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Op je buik met je benen in de lucht? Merkwaardige uitdrukking. En die zelfcensurerende sterretjes, dat was voor de versiering? Omdat je niets verkeerds had geschreven? Kijk, dat is nu precies wat ik bedoel met angstig vluchtgedrag. Iemand met een halve teelbal zou gewoon toegeven wat hij daar geschreven had. Helaas ...
Je wil toch niet beweren dat een man zijn benen opendoet voor de islam? Want dat maak je er wel van. Vies vind ik. Zeer paranoia ! Typisch voor een salonsos. Proberen zijn gelijk erdoor te krijgen. Ook al heeft hem van mijlenver ongelijk. Iemand met 1/4de teelbal zou zijn verkeerde interpretatie toegeven. Helaas ....
grimbergen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2010, 19:03   #708
Steve_M

Standaard

Citaat:

Normaal zou je dat intussen ergens moeten opgepikt hebben. Anders is er nog het Groene Boekje.
Oud 6 september 2010, 19:05   #709
styllo_ben
Minister-President

Standaard

Citaat:
Het verwonderd me niet echt dat je nog alleen bent..oogkontakt kan wonderen doen..
wie zei dat ik alleen was? ik heb al jarenlang een vriendin. En ook daarvoor stonden meisjes in de rij voor mij.

en by the way, ik heb mijn vriendin niet door haar helemaal "af te kijken". als ik dat gedaan had, had ze me misschien een lap in mijn gezicht gegeven. Dat klein beetje zelf-respect heeft ze wel. De uwe niet?
Oud 6 september 2010, 19:06   #710
styllo_ben
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Normaal zou je dat intussen ergens moeten opgepikt hebben. Anders is er nog het Groene Boekje.
mijn leidboek is wel het rode boekje

de rest is bijkomstig
Oud 6 september 2010, 19:06   #711
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Misschien kan ik uw lijstje aanvullen?

Alle vlamingen zijn idioten zonder een vlaamse cultuur.

Vlamingen kunnen veel leren van de Brusselaars en Walen.

Vlamingen zijn egoïstische speknekken.

Alle moslims zijn terroristen.

Allochtonen zijn allemaal achterlijk.

Alle joden zijn zionisten.

Zoiets?

Ik hoop dat u zelf beseft dat u onzin uitkraamt?
Volgens hoogleraar L. Eldering wordt Nederland in toenemende mate geconfronteerd met de schaduwkanten van consanguiniteit (huwelijken binnen een familie). Wie trouwt met zijn neef of nicht loopt veel meer kans op kinderen met een (verstandelijk) handicap of erfelijke ziektes. Uit een onderzoek blijkt dat dit vooral bij Marokkanen en Turken kan voorkomen, daar 30% van hen die een partner uit het land van herkomst haalt, trouwt met zijn neef of een nicht. Het bericht is consistent aan andere berichtgevingen die spreken over de vaak inferieure gezondheid van allochtonen van islamitische origine. Zo blijkt bij Marokkanen bijvoorbeeld ruim 4x vaker schizofrenie voor te komen en zitten er veel meer (allochtone) moslims in de WAO (of andere uitkeringssituatie) dan (autochtone) Nederlanders.

Het is een reeds eeuwenoude gewoonte om te huwen binnen de familie. Daarnaast is het importeren van een (familie) bruidje of bruidegom uit het land van herkomst is een zeer reguliere zaak bij met name Turken en Marokkanen. Met de immigratie van moslims naar westerse landen is ook dit gebruik meegenomen en aan populariteit toegenomen. Niet in de laatste plaats omdat vrouwen in Nederland gezien worden als hoeren. Ook de vrouwen van de eigen bevolkingsgroep worden gezien als te mondig en te modern, alhoewel over het laatste nogal wat te zeggen is. Het gebruik dat men ook wel “proefhuwelijk” noemt, draagt niet bij aan deze problematiek. Een proefhuwelijk wordt voor een beperkte periode gesloten (in de regel een week of twee) en dient slechts als legitimatie om voorhuwelijkse seks te hebben. Spreekt voor zichzelf dat deze truc van zogenaamde vrome moslimjongeren nogal wat mislukte proeven oplevert. De dame in kwestie is dan ook geen maagd meer en is derhalve niet meer populair op de huwelijksmarkt. Een grote factor in het trouwen binnen de familie die niet over het hoofd gezien mag worden is het belang dat deze families hebben bij het scoren van verblijfsdocumenten in Nederland. Het blijkt dat dit een enorme fraudeleuze zaak is die onlangs werden blootgelegd.

In 2002 bleek uit onderzoek van het Universitair Medisch Centrum Utrecht dat aangeboren afwijkingen de voornaamste doodsoorzaak vormen onder jonge migranten. Omdat vooral de combinatie neef-nicht erg populair is, lopen deze Turkse en Marokkaanse paren twee keer zoveel kans op kinderen met een (verstandelijk) handicap of erfelijke ziektes als andere paren. De kans daarop wordt nog groter als het traditie is dat neven en nichten binnen de familie met elkaar trouwen. Hetgeen dat dan ook bedoeld is als bewaking van de zuiverheid en zedigheid blijkt juist hetgeen te zijn dat de zwakke schakel is binnen de moslimgemeenschap. Veel Turkse en Marokkaanse echtgenoten raken in psychische problemen als
Cdude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2010, 19:08   #712
Steve_M

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen Bekijk bericht
Je wil toch niet beweren dat een man zijn benen opendoet voor de islam? Want dat maak je er wel van. Vies vind ik. Zeer paranoia ! Typisch voor een salonsos. Proberen zijn gelijk erdoor te krijgen. Ook al heeft hem van mijlenver ongelijk. Iemand met 1/4de teelbal zou zijn verkeerde interpretatie toegeven. Helaas ....
Die sterretjes waren dus ter versiering? Om de boel wat op te leuken? En nu weet ik nog steeds niet wat die mysterieuze uitdrukking "met de beentjes in de lucht" (op onze buik dan nog, wat me anatomisch onmogelijk lijkt) nu eigenlijk wel mag betekenen. Ik heb het zelf even opgezocht en vond alleen dit op het forum baby.be:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jonge moeder
hallo welkom he

de beentjes in de lucht na de s*ks heeft toch geholpen bij mij allez da denk ik
hoop voor jou dat je ook vlug zwanger bent

groetjes
http://www.baby.be/nl/babyclub/forum...-159210-5.html

Ik neem aan dat deze mevrouw dan wel op haar rug lag, dus echt helpen doet dit niet.

Laatst gewijzigd door Steve_M : 6 september 2010 om 19:09.
Oud 6 september 2010, 19:08   #713
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Door als elk enigzins geciviliseerd persoon in geval van twijfel eventjes het woordenboek te raadplegen wellicht?

Citaat:
Voor mij maakt dat heel veel uit. Iemand die op zo'n grove manier zo slordig met zijn taal omgaat, kan ik niet ernstig meer nemen. Op geen enkel terrein.

En het is cultuurinquisiteur. Aan elkaar geschreven dus.

Geen dank,

Uw immer vriendelijke Taal-iban.
Oud 6 september 2010, 19:10   #714
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
amai, zo gefrustreerd heb ik al tijdje niet meer gelezen.

"ogen de kost" De mens is geevolueerd rond zijn ogen. (en tast)
Kijken verwerpelijk vinden is even achterlijk als de Islam ...
Oud 6 september 2010, 19:12   #715
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
je kan dat als bezitterig en denigrerend beschouwen, dat is uw mening, maar het omgekeerde is dat evenzeer ook. Zo uw ogen de kost geven op al dat vleselijk genot... hoe denigrerend is dat wel niet voor de meisjes en de vrouwen.

Maar nee, het één beschouw je als normaal en de andere als onderdrukking. 2 maten 2 gewichten?
Wanneer je niet de minste zelfbeheersing hebt is dat niet het probleem van vrouwen, maar van de kijker!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2010, 19:13   #716
styllo_ben
Minister-President

Standaard

Citaat:
Door als elk enigzins geciviliseerd persoon in geval van twijfel eventjes het woordenboek te raadplegen wellicht?

Voor mij maakt dat heel veel uit. Iemand die op zo'n grove manier zo slordig met zijn taal omgaat, kan ik niet ernstig meer nemen. Op geen enkel terrein.

En het is cultuurinquisiteur. Aan elkaar geschreven dus.

Geen dank,

Uw immer vriendelijke Taal-iban.
ok, bedankt voor het tip

Laatst gewijzigd door styllo_ben : 6 september 2010 om 19:13.
Oud 6 september 2010, 19:16   #717
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
ok, bedankt voor het tip

Misplaatste" trots om eigen dommigheid ...yep, past mooi in het plaatje.
Oud 6 september 2010, 19:18   #718
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
wie zei dat ik alleen was? ik heb al jarenlang een vriendin. En ook daarvoor stonden meisjes in de rij voor mij.
en by the way, ik heb mijn vriendin niet door haar helemaal "af te kijken". als ik dat gedaan had, had ze me misschien een lap in mijn gezicht gegeven. Dat klein beetje zelf-respect heeft ze wel. De uwe niet?
Dat kon jij niet weten, want je kijkt niet...
Leer eens het verschil tussen kijken en begluren...
Oud 6 september 2010, 19:21   #719
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat kon jij niet weten, want je kijkt niet...
Leer eens het verschil tussen kijken en begluren...
Oud 6 september 2010, 19:22   #720
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Wanneer je niet de minste zelfbeheersing hebt is dat niet het probleem van vrouwen, maar van de kijker!
Precies. Overigens niet alleen van vrouwen, want ook mannen worden aangestaard.

Zelf heb ik een tijdje terug aan een vrouw die mij ongegeneerd in mijn kruis aan het staren was, gevraagd of ze het zo goed kon zien, of dat ze liever had dat ik mijn familiejuwelen uit hun beknelde positie bevrijdde opdat ze het één en ander eens goed van dichtbij kon bestuderen. Ze wist niet hoe snel ze met een rooie kop een andere kant uit moest kijken.
Saillant detail: deze mevrouw was behoofddoekt.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be