![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#661 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Een taalfout maken is het einde van de wereld niet, system. En dat iemand u vriendelijk op een taalfout wijst al evenmin. Wil dat aannemen van iemand die véél meer moeite heeft met het onderhouden van de Nederlandse taal dan u. Iemand die helemaal geen Hollandse meneer is, en voor wie het Nederlands dus niet de eigen hoofdtaal is. |
|
|
|
|
|
#662 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Niet gezond, maar met die woorden steek ik een sigaretje op en hef een borreltje op je gezondheid. Proost en *hoest*.
|
|
|
|
|
#663 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 6 september 2010 om 23:02. |
|
|
|
|
|
#664 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat ben jij toch een geniepig ventje. Eerst de "Vlaam" uitmaken voor iets wat zijn eigen taal niet zou kennen en dan jammerlijk wegkruipen bij iedere taalfout van jou in deze draad die door medeforummers wordt opgemerkt. Hoe klein ben je ook alweer? |
|
|
|
|
|
#665 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 6 september 2010 om 23:08. |
|
|
|
|
|
#666 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
#667 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#668 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
System, op dit forum (en wie weet, in het leven in het algemeen) hebt u één vriend : Henri1. Mijnheer Henri is zelfs een fan van u : de enige persoon op deze aardbol die u gelooft en u navolgt. Die mijnheer Henri start hier een draad op, voorhoudend dat Bart De Wever om één of andere onduidelijke reden met de poepers zou zitten. En u vindt er kennelijk niets beters op dan deze draad van mijnheer Henri om zeep te helpen middels een kleutergedrag waar elk volwassen mens zich zou voor schamen. Foei, system. |
|
|
|
|
|
#669 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En ik vraag me af of Hans1-Henri1 nog steeds de kas van de BUB heeft. Ga jij maar slapen want de voorbije dagen moeten flink slopend voor je zijn geweest. Slaap lekker! |
|
|
|
|
|
#670 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Of onder de pluimen?
|
|
|
|
|
#671 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
En dat terwijl u toch een zeer gedegen forummer bent. Als bijvoorbeeld alle historici over een bepaalde gebeurtenis dezelfde mening hebben, weet u ons door ongekend boeiende citaten van een buurvrouw of een ingezonden brief in een obscure krant, die u met gevaar voor eigen leven uit de dieptste krochten van het internet hebt opgediept, nieuwe inzichten te verschaffen. Als een discussiedraad een nieuwe richting is opgegaan weet u ons bij de les te houden door vast te blijven houden aan een subonderwerp dat tien bladzijden ervoor door anderen reeds opgegeven was. Ook uw gevoel voor humor en zelfrelativering zijn vermeldenswaard. Als het lijkt alsof een politieke tegenstander goede argumenten heeft weet u hem altijd door een goedgeplaatste jij-bak, een schalkse bijnaam of flinke drogredenering van zijn stuk te brengen. Daarbij bent u bereid om als één van de eersten fouten, van anderen, direct te erkennen en te herstellen. Om de kwaliteit van het forum te bewaken gaat niets u te ver. U bent uiterst hulpvaardig om mensen op vermeende taal- en typfouten te wijzen zodat zij er iets van kunnen opsteken. En als ze dan de aandacht daarvan proberen af te leiden door - ik noem maar wat - schaamteloos verder te willen discussieren, weet u ze op subtiele wijze continu aan hun feilen te herinneren, zodat zij zich blijven concentreren op correcte schrijfwijze in plaats van het correct opschrijven van hun - vaak verwerpelijke - meningen. Uw voorspellende gaven zijn onnavolgbaar. Mindere goden verwarren ze nogal eens met wensdromen of meningen maar wij weten gelukkig wel beter. Het zijn uw ervaringen die u zo deskundig maken op zowat elk denkbaar gebied. Ik kan mijn uitschuiver van daarnet dan ook alleen verklaren vanuit het oogpunt van jaloezie, het besef dat ik nooit uw peil van forummen zal bereiken. |
|
|
|
|
|
#672 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Als u dan toch de controleur wilt uithangen, doe het dan 'tegoei'. Nu pobeert u de mensen gewoon wat wijs te maken. Laatst gewijzigd door system : 6 september 2010 om 23:30. |
|
|
|
|
|
#673 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 6 september 2010 om 23:44. |
|
|
|
|
|
#674 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#675 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#676 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Ik ga slapen en wens u ook een prettige nacht. Neem uw rust, Belgie heeft u morgen weer nodig! |
|
|
|
|
|
#677 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat zou meteen je afscheid aan het zonlicht wezen.... |
|
|
|
|
|
#678 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#679 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
De aard en methodes van het fameuze netwerkje snel doorzien evenzeer, neem ik aan. Aanvankelijk nietsvermoedende mensjes als ik deden daar destijds, zelfs met deskundige hulp, enkele weken over... |
|
|
|
|
|
#680 |
|
Banneling
|
Na de maanden van de wever komen hopelijk de jaren van verstand , op naar de volgende verkiezing..... afvoeren die handel want de vette vis is rot .
|
|
|