![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...na-brand.dhtml
Nu nog wachten op de reacties over het feit dat het een allochtoon was. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is zever.
En zever hoort in K&K ![]() En een groot nieuws voor andere subfora is het niet. Laatst gewijzigd door bgf324 : 8 september 2010 om 17:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() Bwoh, reacties op het feit dat het een allochtoon was.
Het was er ene. Is dat niet duidelijk genoeg ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dus maw had het een autochtoon geweest dan was dit zever. Wanneer het om een allochtoon gaat, is het topnieuws en hoort het niet in K&K?
Kerel, stop eens met zagen en open de topic zelf als ge daar uw voldoening uithaalt.
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 8 september 2010 om 17:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() In alle geval weer een mooie illustratie hoe sommigen op zeer creatieve manier aan BMW's en andere grote bakken kunnen raken.
Zonder er voor te moeten werken, uiteraard. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Was het een allochtoon? In DS stond er een foto, maar je kon niet zien of het om een autochtoon of allochtoon ging dacht ik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als 'zever' de maatstaf is voor K&K, dan kan u gerust 90% van alle topics van politics.be naar K&K schuiven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Relevantie?
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 8 september 2010 om 18:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Doe je dat zelf niet meer nu je op een ander forum voor racisme gebanned bent misschien ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Vuile lijkenpikker.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik herinner mij ergens vorige week een news item op de ochtendradio, waarbij het ging over een woningbrand. Blijkbaar hadden enkele allochtone jongeren de mensen uit het huis gered, en ze mochten op de radio (ook TV?) uitgebreid hun woord doen. Op het nieuws van 7h zelfs nog uitgebreider dan om 8h.
Mijn eerste impressie was onmiddellijk; "waren dat autochtonen geweest, dan was het slechts een artikel op pg 5 van de gazet". En nu lees ik DIT. Ik schoot spontaan in een lach. Maar die ging al snel over in een lichte boosheid, en daarna snel in diepe ontgoocheling. En jullie? |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Schepen
|
![]() Mij verwonderde het niks. Ik had al een donkerbruin vermoeden dat er iets niet klopte aan dat 'heldhaftig' verhaal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met mijn excuses, maar die relevantie is er wel. Ik wil allochtonen niet als geheel met de vinger wijzen, maar toegegeven... in de criminaliteitscijfers staan ze op nr.1. Dat de drie dappere helden er eentje onder hen hadden die liever laptops dan mensen uit het huis te halen is toch weer een flink staaltje.
En neen... er zijn zeker autochtone dieven ook. Maar de context waarin dit gebeurde is echter wel vrij bitter zeker als je weet dat de twee helden mensen het huis uithaalden terwijl een man is gestorven aan zijn brandwonden. Had nummer 3 nu nog die man uit het huis kunnen sleuren ipv. een hoop laptops, dan was er misschien een gezin intact gebleven. Nu is er een vader dood.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 8 september 2010 om 20:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zal je eens wat zeggen: jouw woorden doen bij mij een donkerbruin vermoeden rijzen ... Voor de rest is het natuurlijk een fait-divers: een held kan een dief zijn/worden; een dief kan ook een heldendaad verrichten. Ik vond het dan wel stukken erger toen die flikken in Brussel spullen pikten in die winkel waar pas een inbraak gebeurd was. Ik heb er niets meer van in de gazetten gelezen, maar die gast(en?) zullen ze toch wel buiten gesmeten hebben ? Voor de huidige dief (blijkbaar was hij al 'gekend') volstaat voor mij de volledige schadevergoeding en dan zo'n zes maanden effectieve bak en dan zes maanden enkelband.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 8 september 2010 om 20:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook dieven kunnen een held zijn.
Het spreekwoord is, de gelegenheid maakt de dief. ![]()
Laatst gewijzigd door Xenophon : 8 september 2010 om 20:30. |
|
![]() |
![]() |