![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar stuurt u eigenlijk op aan?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Precies, ja. Na een twééde "Grote Oorlog". Ik herhaal dus mijn vraag: waar stuurt u eigenlijk op aan?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#103 |
Minister-President
|
![]() Jullie geloven toch niet dat Wallonië wil aansluiten bij Brussel!! De Walen weten ook wel dat ze enkel dienen als pasmunt in de strijd tegen Vlaanderen, nadien worden ze weer "vergeten" want ze zullen aan Brussel te veel kosten!!
Brussel heeft nu al onvoldoende geld om zich staande te houden , ze moeten steeds maar krijgen , en denk je , dat Wallonië zal opdraaien ervoor? Ze kunnen simpelweg zelfs niet. Het is een opvrijen die enkel "tijdelijk" van de Brusselaars komt, maar veel Walen hebben dat wel door,tenzij ze natuurlijk gaan aanleunen bij Frankrijk. |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn complimenten!
|
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
blijven ze in Namen, wordt het toch Brussel, of maar ineens Parijs?
|
![]() |
![]() |
#106 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
ik ben nog altijd aant wachten op tekst en voorbeelden dat ik fout ben. Laatst gewijzigd door Shadowke : 9 september 2010 om 15:38. |
|
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Inderdaad, zo doe je dat. En dan liefst een héle grote campus. Vernederlandsing in de praktijk. |
|
![]() |
![]() |
#108 |
|
![]() maar Brussel ligt in Vlaanderen en wordt Vlaams.
dus wordt de hoofdstad van de Franstalige gemeenschap de hoofdstad van Wallonië: Namen. begrijpend lezen kunnen sommigen nog altijd niet. en op school hebben ze blijkbaar géén geschiedenis van de Belgische staatsstructuur gekregen. Laatst gewijzigd door Shadowke : 9 september 2010 om 15:43. |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik bewonder je onbuigzame hardnekkigheid in het kader van jouw missie. Waren alle Nederlandstaligen maar zo. Aan de andere kant staat jouw ernstige vorm van wensdenken wel op gespannen voet met 'real-politik'. En die kermis kan heel koud worden. |
|
![]() |
![]() |
#110 | |
|
![]() Citaat:
nu is het jullie om het tegendeel te bewijzen met teksten (+bron) en voorbeelden. Laatst gewijzigd door Shadowke : 9 september 2010 om 15:47. |
|
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als jij met meneer Sarkozy in een paleis te Versailles zit te onderhandelen over De Splitsing kun je alle formaliteiten in de prullenmand gooien.
'Facts on the ground', dat is de basis. Vergeet niet, dit Vlaanderen heeft geen vrienden in de wereld. Je mag alleen maar hopen dat als het moment daar is, andere mogendheden een rekening te vereffenen hebben met Frankrijk. |
![]() |
![]() |
#112 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We zouden moeten proberen de Vlaamsgezinden die nu (veel) geld geven aan de verkiezingskassen van de V-partijen ervan te overtuigen érnstig 'privé-initiatief' te ontwikkelen/steunen, i.p.v. te investeren in pluche-zetel-zitters. Volgens mij zou de 'return' - zeker op lange termijn - hoe dan ook véél groter zijn. Ik ben alvast blij dat u het met mij in dezen eens bent. Wat zou u trouwens denken van een "Hogeschool voor Communicatiewetenschappen & Media-analyse" in Kraainem? ![]()
|
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ondermeer in Zuid-Afrika, Baskenland, Catalonië, Koerdistan, ... kan Vlaanderen ook op nogal wat sympathie rekenen. En ik doe hard mijn best om de Brusselse, weinig tot nauwelijks of helemaal nog niet 'verfranste' allochtonen te doen inzien dat ze aan een 'bondgenootschap' met de Belgische Francofonen weinig hebben. Geloof me vrij: er zijn toch wel wat allochtonen die er niet mee zijn opgezet dat zij óók tot de 'francophones' worden gerekend. En misschien nog belangrijker: steeds meer allochtonen durven zich ook als 'non-Belges' outen: zij zijn dan bij voorbeeld "100% albanais de Kosovo", "Berbère, et fier de l'être" of "Congolais toujours". Ook "Je suis né turc, je vais mourir turc" heb ik al vaker gehoord.
|
![]() |
![]() |
#116 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Advocaat van de duivel... |
|
![]() |
![]() |
#117 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik wil dan ook niet dat de "Hogeschool voor Natuurstudie, Ecologie, Bio-landbouw en Permacultuur" in Buizingen wordt gevestigd, hé. Integendeel zelfs, Buizingen kan maar beter "Biolandbouwdorp Nummer 1" worden, als 'praktijkzone/atelier' voor de "Hogeschool". De bollenwinkel mag uiteraard blijven, al is het wel wenselijk dat er ook ter plaatse gekweekt fruit wordt verkocht ![]()
|
![]() |
![]() |
#119 | |
|
![]() Citaat:
edit: reeds gevonden op pagina 2, bedankt!
https://www.youtube.com/watch?v=ohv1HGkluFw Laatst gewijzigd door Hollander : 9 september 2010 om 16:45. |
|
![]() |
![]() |
#120 | |
|
![]() Citaat:
zorg nou gewoon voor betere inbedding in Vlaanderen (GVD)