![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Vandaag 5 zaakvoerders gesproken die personeel missen omdat ze suikerfeest hebben.
Alle redenen zijn goed. Doktersbriefjes zijn het populairst. Wie zijn de dokters die deze (valse) ziektebriefjes uitschrijven ? Wat kost het de maatschappij alweer ? Bijvoorbeeld tegemoetkoming ziekenkas voor al die ongegronde consultaties. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Als je bedoeld dat ik hele bladzijden tekst moet lezen op het werk dan heb je gelijk.
Maar het suikerfeest is geen betaalde feestdag bij mijn weten en moest iedereen die geen verlof aangevraagd heeft gaan werken vandaag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Even opnieuw lezen dus ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wellicht een indigestie van al dat eten na dat strikte "vasten".
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het loopt inderdaad de spuigaten uit met die vermeende ziekte's en valse dokters attesten.
Op mijn vrouw haar werk zijn er 11 van de 16 tegelijk ziek. En nog niet eens door het suikerfeest. De openbare sector kan zulke fraude nog enigszins financieel dragen maar de privé sector gaat gewoon failliet hieraan.
![]() |
#9 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het is en blijft geen betaalde feestdag in België en moet iedereen gaan werken die geen verlof heeft. Laatst gewijzigd door alberto : 10 september 2010 om 18:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() Dit is inderdaad mijn punt.
Het komt alwéér uit de sociale kas. Terwijl die al kreunt onder de zware overlast. De vraag is, of we dat allemaal willen (en kunnen) betalen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister
|
![]() Laat ze met kerstmis en nieuwjaar dan werken ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Europees Commissaris
|
![]() Maak van het suikerfeest voor iedereen een dag congé en schaf mariaklimop of jezusklimop af ... 't is toch niemand die nog weet waarover dit gaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Strangers hebben er vroeger al een liedje over gemaakt.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 10 september 2010 om 23:05. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Gouverneur
|
![]() Waarom kunnen wij bijvoorbeeld niet alle feesten bombarderen tot wettelijke feestdagen
zoals in Maleisie De Joodse feestdagen, de Islamitische feestdagen, de Christelijke, de Boedhistische en Hindoeistische feestdagen als wettelijk verplichte feestdagen, zo hebben wij lekker veel verlof???? |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Gouverneur
|
![]() Wij Moslims hebben maar twee feestdagen, namelijk de Eid Al Fitr (Suiker Feest) en de Eid Al Adha (Het Offerfeest) pf zoals sommige Vlamingen zeggen, het Schapenfeest haha grappig
![]() Terwijl een Belg die heeft Kerstmis, Pasen, Nieuwjaar, Oudjaar, en noem maar op Dus daarom zou het misschien beter zijn om bijvoorbeeld de Moslim te laten werken tijdens een wettelijke feestdag of tijdens een brugdag zodat hij deze dagen kan nemen, en kan genieten Een Belg zie je nooit of te nooit tijdens Kerst werken of tijdens Nieuwjaar tenzij hij werkt in de Politie, Brandweer Of bewaking, maar een gewone burger NO WAY HOSAY zelfs al geef je hem geld, hij zal der echt niet voor opstaan, Dus dit geldt ook voor de Moslim die tegen zijn zin gaat werken tijdens het feest |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Gouverneur
|
![]() Beste, ik heb vandaag gewerkt, Op ziekenkas gaan is niet goed, beter niet liegen, beter gewoon genieten van je feestdag, zonder te liegen, Maar wanneer je gaat werken, tijdens je feestdag, dan voel je je terug gedropt in de 20 ste eeuw, in de tijd van het proletariaat, Ik denk dat er een emancipatiegolf moet komen voor de vreemdelingen Wij Moslims hebben ook recht op een dag verlof, waarom niet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik niet, so?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Weet U wat. De moment dat Saoudi Arabië Pasen inlast als nationale feestdag, dan vind ik het niet abnormaal dat we hier het suikerfeest ook kunnen invoeren, misschien een directe uitwisseling met paasmaandag?
![]() |