![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#3361 |
|
Banneling
|
"De weg terug': jonge criminelen uit gewone gezinnen
Eén op de zes Vlaamse jongens en één op veertien Vlaamse meisjes heeft ooit criminele feiten gepleegd. Dat lijkt veel (dat ?*s veel), maar het is niet meer dan vroeger. En, nog opmerkelijker: bijna alle daders - 90 tot 95 procent, volgens onderzoekers - groeien er vanzelf weer uit. Het cliché 'eens een dief, altijd een dief' is dus gewoon onzin. Er is nog een cliché dat niet klopt: veel van die jonge boefjes komen uit gewone, gelukkige gezinnen." http://www.humo.be/tws/deze-week/209...-gezinnen.html |
|
|
|
|
|
#3362 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#3363 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
natuurlijk is er wel een verschil tussen eens een flesje parfum stelen in je jeugd en een bank overvallen, of met drie iemand ineenslaan en hem vervolgens van een verdiep hoog op de metrosporen gooien en voor dood achterlaten. U kan niet ontkennen dat we dat laatste gedrag eerder bij onze opgedrongen allochtonen vrienden kunnen waarnemen, dan bij de gemiddelde autochtone jeugd. Of Niet soms?
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
|
|
|
|
|
#3364 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
"Het hek was van de dam. Op straat werd Mathijs een harde kerel. Mathijs «Een maat en ik bedreigden mensen met een mes. Ik ontwikkelde zo'n uitstraling dat ik het soms op mijn eentje opnam tegen verschillende jongens samen, of helemaal alleen een volwassen man bedreigde. Dan keek ik zo iemand gemeen in de ogen en zei: 'Ik geef je de keuze. Ofwel doe je je portefeuille zelf open, ofwel zorg ik ervoor dat je hem openmaakt. Maar geloof me, dat wil je niet meemaken.' Soms gaf ik iemand op het einde nog een stomp in de maag, zodat hij niet zo makkelijk achter me aan kon komen.»" Het volledige fagment leest u in Humo 3653 van 06-09-10 Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#3365 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#3366 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Waar bij de appel de rottigheid niet omkeerbaar is; is dit bij de mens blijkbaar wel. Ik begrijp dat we in een wegwerpmaatschappij leven, maar jij smijt toch iets te rap en te veel weg. |
|
|
|
|
|
|
#3367 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#3368 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
dan leeft u in een ander vlaanderen, belgie en europa dan ik en velen met mij...
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
|
|
|
|
|
#3369 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Beste, ik werk bij de politie en bewaking En ik moet je eerlijk bekennen dat de Belgen meer in de statistieken staan dan de allochtonen Hetgeen ik schrijnend vind zijn rijkeluiszoontjes en rijkeluisdochters die volop stelen, of gewoon oude Belgische vrouwen die stelen En ook de pedofielegraad binnen de Belgische mensen is ronduit om van te kotsen Ik kan gewoon niet kijken naar die gezicht van Roger Van Geluwe, omdat als ik naar hem kijk dan heb ik letterlijke kotsneigingen of Dutroux De lijst van Belgen die in de criminaliteit belanden is oneindig groot Als de Belgen dan niet tevreden zijn, alstublieft stop dan met het aanvoeren van Oost-Europeanen naar hier. |
|
|
|
|
|
|
#3370 |
|
Banneling
|
Als jij denkt dat "met drie iemand ineenslaan en hem vervolgens van een verdiep hoog op de metrosporen gooien en voor dood achterlaten" de bezigheid is van de gemiddelde allochtoon; leef je inderdaad ergens anders dan in Vlaanderen, België, Europa.
|
|
|
|
|
|
#3371 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Ik weet dat niet. En jij al evenmin. Ik heb indertijd met genoeg met "E.M.'s" in de klas gezeten die helemaal geen moslims waren. In plaats van je dwaze smiley's mag je me gerust een linkje geven waaruit blijkt dat die kerel een moslim is. Verder hoef ik helemaal niets of niemand uit de wind te zetten, maar juist is juist: niet iedereen met Marokkaanse roots is moslim. Zo moeilijk is dat allemaal niet.
|
|
|
|
|
|
#3372 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Natuurlijk zijn meer criminele belgen dan allochtonen, dat heeft 2 redenen; ten eerste zijn er hier vèèl meer belgen dan immigranten ten tweede, is de helft -of misschien zelfs meer- van de neo-belgen, immigranten asielzoekers - al tot belg genaturaliseerd of omgetoverd, wat de statistieken natuurlijk ten goede komt. En u neemt meer aanstoot aan een oude belgische dame die waarschijnlijk door haar te kleine pensioen eens een kip in de Gb steelt, dan een bende marokkanen die je voor je mp3 neersteken.... ?
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 11 september 2010 om 09:33. |
|
|
|
|
|
|
#3373 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En dat voor iemand met 2 universitaire diploma's. Wat heb je daar eigenlijk geleerd? |
|
|
|
|
|
|
#3374 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
dt valt niet te ontkennen, de kanten staan er bol van.
|
|
|
|
|
|
#3375 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
alleen, ik ben nog nooit een katholieke marokkaan tegengekomen. U speelt gewoon op de 1%kans dat 't geen moslim is. terwijl de 99% natuurlijk veel voor de hand liggender is, maar ja, da's veralgemend he?
|
|
|
|
|
|
#3376 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Ik ken nochtans genoeg seculiere Marokkanen (katholieke Marokkanen ken ik dan weer niet). Ik vond het gewoon nogal opmerkelijk dat deze figuur weer werd gezien als een vertegenwoordiger van "de islam", terwijl niemand van ons weet of hij eigenlijk wel moslim is. Het feit dat je me geen link naar een krantenartikel waarin dat bevestigd wordt kan geven zegt mij dat je ook maar wat aan het gokken bent.
|
|
|
|
|
|
#3377 | |
|
Banneling
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....82#post4976282 (het ging niet over "algemeen" maar "gemiddeld") Niemand ontkent (iedereen geeft toe) dat allochtonen oververtegenwoordigd zijn bij sommige criminele feiten. Dit betekent niet dat alle of de meerderheid van de allochtonen dit gedrag vertonen; evenmin betekent het dat dit gedrag bij autochtonen onbestaand is. Laatst gewijzigd door artisjok : 11 september 2010 om 09:42. |
|
|
|
|
|
|
#3378 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#3379 |
|
Banneling
|
Dat waren Polen die Joe van Holsbeek vermoorden.
IDe media riepen wel wekenlang dat 't "Marokkanen" waren, maar 't waren Polen. Laatst gewijzigd door filosoof : 11 september 2010 om 10:36. |
|
|
|
|
|
#3380 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Christelijke Polen, by the way.
|
|