![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#3381 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#3382 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#3383 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Moesten we kunnen gokken op de herkomst van geweldplegers en dat verbonden aan de lotto, 'k zou niet meer moeten gaan werken.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
|
|
|
|
|
#3384 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Voor die ene keer dat 't 's geen marokkanen waren! Had PC-belgie weer eens geluk! Maar 't waren toch roma, dat ander leuk volkje waar je ineens een hoop criminaliteit en overlast bijkrijgt?
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
|
|
|
|
|
#3385 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Is het oprekken van de kringspier van een tweejarige geweld? Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 11 september 2010 om 22:44. |
|
|
|
|
|
|
#3386 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Ranzig.
|
|
|
|
|
#3387 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#3388 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
wie denkt dat maatschappelijke fenomen "ineens" opduiken, schenkt nogal niet redelijk veel te weinig aandacht aan zijn/haar omgeving.
|
|
|
#3389 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#3390 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat blijkbaar mensen als jij niet begrijpen is dat ik nergens zeg dat autochtonen geen criminele feiten plegen...zie je dat ergens in mijn titel staan dan? Heb ik dat ergens gezegt misschien?
Laatst gewijzigd door illwill : 12 september 2010 om 13:39. |
||
|
|
|
|
|
#3391 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het ging erover dat ik kan doen wat ik wil. Zolang je geen vb kan geven waarin iemand bepaald wat ik doe tegen mijn eigen zin...
|
|
|
|
|
#3392 |
|
Staatssecretaris
|
u weet evengoed dat dat voor bepaalde mensen van een bepaalde herkomst wèl opgaat.
|
|
|
|
|
#3393 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#3394 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#3395 |
|
Staatssecretaris
|
en dan? Heb ik ooit anders beweerd?
Dar gaat het hier nu niet over
|
|
|
|
|
#3396 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Daar gaat het wél over, want als 'meer mensen iets krijgen tegen blanke autochtonen', zie de grootschalige affaire van de 'onbestrafte opgerekte anusjes' bijvoorbeeld, is het dan uberhaupt nog mogelijk dat er 'meer mensen eveneens iets krijgen tegen allochtonen'?
|
|
|
|
|
|
#3397 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Misschien is het je opgevallen dat er meer allochtonen dan autochtonen rond lopen. In verhouding gezien, weliswaar. Ik ken gelukkig wel wat politieagenten en die beweren iets heel anders dan wat jij hier uit je nek lult. |
|
|
|
|
|
|
#3398 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door alice : 12 september 2010 om 23:01. |
|
|
|
|
|
|
#3399 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Als je echt iets wil, of niet wil doen, dan is dat mogelijk, in de mate dat je er fysiek in staat toe bent. Bvb : ik wil naar de maan lopen, of ik wil vliegen zoals een vogeltje, dat gaat niet. Maar, ik wil van de boerentoren springen, dat gaat wel. |
|
|
|
|
|
|
#3400 |
|
Banneling
|
Om op de openingsvraag te antwoorden :
dit weekend werd er weer een persoon half dood geslagen, zo maar. Het is de specialiteit van allochtone jongeren. Verontwaardiging bij de linkse kerk : nihil. Nadat ze opgepakt zullen zijn, mag je ervan op aan dat ze dankzij het linkse gedoogbeleid in minder dan geen tijd vrij gelaten worden zodat ze opnieuw kunnen recidiveren. Links cultiveert allochtone crapulositeit en is er nog fier op ook. |
|
|
|