![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#3401 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#3402 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Ze hebben toch allebei te maken met de (verstoorde) spijsvertering.
|
|
|
|
#3403 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#3404 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Wat blijft is de vaststelling dat de kinderverkrachters van onze Moeder de Heilige Kerk vrij rondlopen en zelf bepalen waar ze hun volgende trappist zullen drinken en hoe ze hun penitentie verder waar maken terwijl de handtasdiefjes in de cel verblijven.
|
|
|
|
|
#3405 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#3406 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#3407 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Een reden dat steeds meer mensen iets krijgen tegen autochtonen ? |
|
|
|
|
|
|
#3408 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Waarschijnlijk allemaal linkiewinkies op de redactie die een flutdossier over kinderverkrachting, twee onbelangrijke oorlogen, de nakende splitsing van het land en de veranderingen van het klimaat veel belangrijker achten dan een vechtpartij in Brussel.
|
|
|
|
|
#3409 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Diezelfde linkiewinkie justitie heeft thans ook besloten om gewelddadige metroschoffies en handtasjesdieven verder te laten genieten van hun kindergeld of uitkering.. Een reden dat steeds meer mensen iets krijgen tegen linkiewinkie justitie ? |
|
|
|
|
|
|
#3410 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#3411 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Maar vermits je het over die kinderneukers hebt, ik zou die samen met misdadige allochtonen opsluiten. Eén verkrachter/priester per cel van 3. |
|
|
|
|
|
|
#3412 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#3413 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En dat justitie in Belgie een vrijwel geheel wit, autochtoon, niet-moslim apparaat is, zult u ook onderkennen. Dus nu de hamvraag: Is dat een reden dat meer mensen iets krijgen tegen autochtonen? Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 13 september 2010 om 11:10. |
|
|
|
|
|
|
#3414 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#3415 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Vraag is of je dat geweld vermijdt, tegenhoudt of vermindert door (op te roepen tot) strenge bestraffing. De jeugdgevangenis van Turnhout en de andere jeugdinstellingen dragen niet bij tot een oplossing van het probleem. Dat is nogal logisch aangezien ze niet eens raken aan de kern van het probleem. Ik weet uit persoonlijke ervaring dat een gewapende overval of diefstal op straat traumatiserend werkt. De impact daarvan op iemands persoonlijk leven kan niet overschat worden. Als de daders allochtone jongeren zijn, dan kijk je een volgende keer op straat anders naar allochtone jongeren, dat is zo. Maar hoewel het mij ook is overkomen, gaat mijn aandacht niet zozeer naar het aspect 'allochtoon' van die jongeren maar veeleer naar de achterliggende motieven. Omdat ik weet dat een jongere die thuis in zijn kalfslederen zetel op een plasmascherm videospelletjes kan spelen en van zijn zondagsgeld wat weed of ander snoepgoed kan kopen en op school een makkelijk parcours aflegt, doorgaans niet geneigd is om 's nachts mensen te gaan overvallen. Of die jongere allochtoon dan wel van eigen bloed en bodem is, is doorgaans niet wat het verschil maakt, wel zijn economische achtergrond en meer nog van die van zijn ouders. Als we tolereren dat er in onze binnensteden groepen van 40 tot 50% werkloos worden, als we ons onderwijs niet willen hervormen met dat in het achterhoofd, als we niet ingrijpen in de arbeidsmarkt om daaraan te remediëren en als we de school blijven hanteren als een soort zeef waarbij de 'bruikbare' jongeren worden gescheiden van de 'onbruikbare' en men die laatsten aan hun lot overlaat, moet men niet verbaasd zijn dat er op straat een groep schoften rondhangt die zich amoreel gedragen. Het is ten gronde geen kwestie van godsdienst, cultuur, afkomst of huidskleur maar van economische integratie. Onze samenleving hecht geen enkel belang aan die economische integratie en is in die zin zelf verantwoordelijk voor de resultaten ervan.
Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 13 september 2010 om 11:29. |
|
|
|
|
|
|
#3416 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Die linkse praat is al lang dépassé. Er leven 15 % mensen onder de armoedegrens in dit land. Toch zien we dat enkel allochtonen het crapuleuse hyenagedrag vertonen waarvan ik een recent voorbeeld gaf. Autochtone kansarme jongeren doen dat niet, in bendes mensen afrossen. Het ergert mij ook dat de racistische inslag van die wandaden van die allochtone bendes steeds verzwegen wordt. |
|
|
|
|
|
|
#3417 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#3418 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#3419 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Die Afro-Amerikanen zijn doorgaans geen moslim. Hun (voor)ouders zijn wél afkomstig uit Afrika. Waar ligt het verband in die analogie?
|
|
|
|
|
#3420 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Euhm, links rijden...ik heb gezegt dat het gaat om dingen die ik wil doen. Ik wil helemaal niet links rijden, ik heb hier geen enkel baat bij. Ik rijd dus gewenst mee met al de rest om de simpele reden dat ik daar geen probleem mee heb. Nogmaals, geef me dingen die ik tegen mijn zin doe en moet doen en waar ik niet voor gekozen heb.
|
|
|