![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Recent verslag van een ooggetuige:
*knip* 'Ik weiger te adverteren op Franstalige markt' - "Vele franstaligen zijn Vlaminghaters" (vl.altermedia.info) Laatst gewijzigd door Dead Parrot : 14 september 2010 om 13:48. Reden: Copy/paste zonder bronvermelding, aanzet tot discussie |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Jaja. 'Allemaal samen: Fa-ci-li-teiten tralalalalala.'
Voor mijn part komt mijn hele straat volwonen met Franstaligen. Als dat in een onafhankelijk Vlaanderen is, zullen ze wel moeten NL leren.
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Dead Parrot : 14 september 2010 om 13:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Ik dacht al, ik herken die heisa. Het betreffende artikel is een half jaar oud.
Verder, groot gelijk heeft die makelaar. Maar ik vrees dat de Vlaming weer noordwaarts zal trekken. (Of zuidwaarts ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
WTF? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of misschien had de man een stedebouwkundige strategie in de Rand voor ogen om: a) Nederlandstaligen in de Rand te houden b) De 'goede' immigranten aan te trekken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar aub, wees niet zo naïef om daar iets anders achter te denken.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens mij gebruikte ik het woord 'misschien'. Zie post. Voorts blijft het heel wel mogelijk dat een makelaar ideeen heeft mbt een stedebouwkundige strategie als middel om de bevolkingssamenstelling te sturen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zou kunnen, maar lijkt me zéééér onwaarschijnlijk. ik ken niemand die zich daarmee zou willen bezighouden.
![]() |
![]() |