![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ik geen verlof krijg dan zou ik ook ziek worden , stijve nek , pijnlijke schouders en hoofdpijn maw stress en overwerkt , 2 weken ziekteverlof .Ipv 1 of 2 dagen die ik nodig zou hebben. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Banneling
|
![]() Op 24 september begint Pitra Paksj tot en met 7 oktober. Ik kan dan niet komen werken. Veel te veel diensten en ceremonies, en tussendoor bidden. Zou het mogelijk zijn een speciaal verlof te krijgen, met loonbehoud uiteraard ? Zoniet zie ik mij verplicht de CGKR aan te spreken, wegens religieuze discriminatie ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En dat niet willen werken op Kerst etc. Je zou je nog verschieten hoeveel 'Belgen' er werken op feestdagen. Ik voel me alvast niet schuldig dat een moslim moet komen werken op de dag van het Offerfeest.
![]() |
![]() |
#125 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Minister
|
![]() het zou dan eerlijker zijn, dat alle Belgen die moeten werken op kerstmis, pasen, nieuwjaar, e.d. mogen thuisblijven, de moslims in hun plaats komen werken, en de Belgen dan weer voor hen op hun 2 kutdagen.
Zo, probleem opgelost. Eigenlijk is't allemaal een beetje opgeblazen, als alle moslims die gaan werken zich ziek zetten op die dagen zal het nauwelijks schelen als je begrijpt wat ik bedoel |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Acht, die sociale sector toch, lachen hoor |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Moor : 14 september 2010 om 22:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De Profeet vzmh heeft gezegd "O wee de slaaf van de dinar" Er is een bepaalde spreekwoord, bij ons, als je de Aarde volgt, zal de Aarde van je weglopen, dit betekent als je altijd achter geld aan zit, zal het geld van je weglopen, maar als je geen interesse toont in geld, zal het geld zich zelf aandienen, en daarom zijn wij Moslims heel rijk, Geld komt vanzelf Allah heeft alles voorbestemd. Najib Amhali is beter dan Hasn Teeuwen, Hans Teeuwen is maar een loser volgens mij Laatst gewijzigd door Moor : 14 september 2010 om 22:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou graag jullie geheugen nog eens willen opfrissen.
Het suikerfeest, de oorsprong er van, de slag bij Badr, de 1ste geslaagde karavaanoverval van de karavaanrover, hij doolde samen met zijn 40 rovers al een tijdje door de woestijn nadat hij uitweek naar Medina, hagedissen vretend en hongerlijdend omdat destijds zelfs de arabieren in Mekka zijn onzin niet lustten. Nu; karavanen beroven was in die tijden bon ton, maar de arabieren hadden een verdrag, een bestand; tijdens de 'heilige' maanden, als ze dus op bedevaart gingen om hun 100 en 1 goden te aanbidden, waaronder ook de maangod Il La (allah) (jaja, dat gebeurde reeds in pre-islamitische tijden), werden er géén karavanen beroofd. Wel, de moh dwaalde dus door die woestijn op zoek naar buit en iets te vreten, hij schond het bestand dat destijds gold, hij beroofde een karavaan waarvan de buit bestond uit 10 paarden, 150 kamelen, kostbare wapens, kleding en leder, vrouwen en kinderen werden natuurlijk - naar goede moh-gewoonte - tot slaaf gemaakt, het lot van de mannen en jongens met wat schaamhaar was ietsje minder prettig. Ook bestond de buit uit suikergoed zoals gesuikerde dadels etc. Als 'dank' aan zijn euh ... god, voor die overwinning, verordonneerde hij dat er jaarlijks zou gevast worden tijdens de heilige maand en achteraf feesten natuurlijk. Dát is dus de oorsprong van dat ramadannen en dat suikerfeest, een jaarlijkse herdenking van een roofoverval en een bloedige moordpartij, leuk èh? ![]() Eid Mubarak moslims!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Slimme allah die dat toen al wist. Goh!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
|
![]() Citaat:
70 doden, peanuts. EDIT: voor de hysterie begint, enkele cijers: WOI: alleen militair een kleine 10 miljoen doden. http://en.wikipedia.org/wiki/World_War_I WOII: totaal (militair + burgers) 83 miljoen doden http://en.wikipedia.org/wiki/World_War_II Maar hier gaan we dan neuten over 70 doden? Laatst gewijzigd door Steve_M : 14 september 2010 om 23:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Let wel; het was zijn 1ste succesvolle karavaanroof, dát kan je niet voorbij laten gaan Steve, dat moet jaarlijks herdacht worden. Heb jij nou écht geen zin om meteen mohammedaan te worden zodat je je grote voorbeeld, je perfecte mens, je profeet, elk jaar opnieuw kan 'eren' voor zijn 'goede' daden? Nee eerlijk, waarom relativeer jij altijd alles, vind jij het normaal dat een god opdracht geeft tot overvallen en moorden, tot slaven nemen, tot ... zoveel criminele dingen, vind jij het normaal dat zoiets elk jaar opnieuw gevierd wordt, zou jij nou trots op zoiets kúnnen zijn, serieus eerlijk? Zou jij je écht niet schamen? Nou, ik wel hoor, écht wel!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jongen toch, worden er voor die doden, nee, voor degenen die zovelen gedood hebben, jaarlijks gefeest, wordt dat 'voorbeeld' vereerd en nagevolgd. Sn�*p jij wel waar het om gaat? het gaat mij niet om die 'peanuts' zoals jij het noemt, het gaat mij er om dat dát jaarlijks herdacht, gevierd, vereerd, nagevolgd wordt, dat ze der verdomme nog trots op zijn ook, dat je err nog geen slecht woord over mag zeggen want dan ben je 'rassiest', zoiets als voorbeeld, enfin lees mn vorige post en relativeer maar verder, je bent er erg goed in.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik had het niet over die 'peanuts' zoals jij het noemt. Ik vr�*�*g je of jij je niet zou schamen om zoiets als 'grote voorbeeld' te zien, als een profeet van een 'god', laat maar Steve, mensen als jij helpen actief mee om onze maatschappij naar de kl*ten te helpen, je weet het misschien zelf niet. En nee, ik vier geen guldensporenslag, maar de vergelijking is mank sowieso!
||
![]() |
![]() |