![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Banneling
|
![]() Ik ook. Niet zeer goed, maar ik kom er toch af en toe. Visé ligt bijna op de taalgrens. En daar is nooit een probleem tussen Walen en Vlamingen. Ik heb dat daar al vaak gevraagd. Maar een of andere onnozelaar kunt ge dus nooit uitsluiten. En Pinnemuts Peumans is dus het slachtoffer geworden van zulke zwamneus.
Laatst gewijzigd door system : 16 september 2010 om 12:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar in de relevante recente politieke geschiedenis is het toch wel een tijdje geleden (FDW niet meegerekend natuurlijk) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En als gij ruzie hebt met uw madam en ge noemt haar een 'stom wijf' is dat ook een bewijs van seksisme en vrouwenhaat?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
net zoals het in dit geval om politiek geweld gaat |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Banneling
|
![]() system kent Visé zo goed dat hij niet meer weet hoe je het schrijft !
![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 16 september 2010 om 12:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wat denk je Henri ? Dat hij een hoorntje vroeg en een wafeltje kreeg en dan door het lint is gegaan ? Hij heeft slaag gekregen van een Waal, that's it. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een aanslag op de eerste burger van Vlaanderen, omwille van zijn politieke overtuiging, heeft daarentegen een politieke betekenis.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
arré saflet ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Ziet u, dat is het hem precies. Een politieker die aangerand wordt vanwege zijn 'politieke overtuiging' is nieuw, volgens u. Laten we het voorval bekijken zoals het voorval is : een heethoofd dat zichzelf interessant vindt. Punt. U gaat mij toch niet vertellen dat u gelooft dat dit 'een bewust politieke daad' is ? Het is hoogstens een daad van vandalisme. Het is toch duidelijk dat het een daad van frustratie en ook hier weer arrogante dommigheid is ? Het zou politiek relevant worden, mochten bvb bepaalde politici de daad goedkeuren of goedpraten, maar voor zover ik weet is dit niet het geval. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Persoonlijk denk ik dat dit met politiek geweld niet veel te maken heeft. Ik kan mij moeilijk voorstellen dat een inwoner van Visé, dat op goed 2 km van de Nederlandse grens ligt zo gefrustreerd zou reageren door het zien van een Nederlandstalige Peumans.
Wat ik mij eerder kan voorstellen is dat Peumans toevallig een supporter van FC Brussels tegengekomen is die zijn woede voor de slechte gang van zaken in zijn club (4e nederlaag in Visé en 3 op 15) uitgewerkt heeft op mr. Peumans. Die politie was daar trouwens om de supporters te begeleiden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar verder houden we bijzonder veel van België en willen we voor geen goud van onze verderfelijke vijanden scheiden.